Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kanyes evner til at designe er fantastiske. En sand designer

Billede

Hvor er det dog en syg verden, jeg lever i. Kanyes sko er mere hypede end noget andet, hans svigersøster er snart milliardær på makeup baseret på hendes søster engang suttede en rnb-sanger, og Trump er præsident af USA.

What a fucking time to be alive.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:
Flax_Generous skrev:Er det Sunday night blues som du taler om? Det er vist helt normalt. Skøn måde vi har valgt at indrette os på.
Det skidt har jeg haft siden jeg var barn.
Jeg elsker mandage!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Kanyes evner til at designe er fantastiske. En sand designer

Billede

Hvor er det dog en syg verden, jeg lever i. Kanyes sko er mere hypede end noget andet, hans svigersøster er snart milliardær på makeup baseret på hendes søster engang suttede en rnb-sanger, og Trump er præsident af USA.

What a fucking time to be alive.
Du lever i en tid hvor Paulinho blev solgt for 50 mio.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Nå så er det ferie.. Bliver dejligt med en uge i Alicante
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kan ikke finde ud af, om jeg synes Musk er en douche eller et geni.

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel ... tikel.html
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af 1899 »

MessiPogba skrev:Kan ikke finde ud af, om jeg synes Musk er en douche eller et geni.

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel ... tikel.html
Hænger det ikke ofte sammen?

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »



Nu er islam et meget betændt emne i Danmark, men hold kæft, hvor er hende her dog en hyklerisk smatkasse, der er fucking dum, hvor hun beder om at mangfoldighed i Danmark, men samtidig ikke kan stå ind for homoseksuelle i Danmark.

Hvordan kan man være så dum at stille sig offentigt op og tude over den manglende mangfoldighed, men samtidig selv er et problem af manglende mangfoldighed, fordi man er så snæversynet og ser ned på homoseksuelle?

Kæft, hvor er jeg træt af dumme mennesker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Nu læser hun nok ikke med herinde, men som udgangspunkt er det ikke en god idé at kalde andre mennesker for smatkasser. Man kan sagtens nøjes med hyklerisk og snæversynet. Og hun er tydeligvis begge dele.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Nu læser hun nok ikke med herinde, men som udgangspunkt er det ikke en god idé at kalde andre mennesker for smatkasser. Man kan sagtens nøjes med hyklerisk og snæversynet. Og hun er tydeligvis begge dele.
Folk, der er imod homoseksuelle, er smatkasser i min verden. Især når du prøver at snakke for, at det danske samfund skal være mere mangfoldigt, men samtidig er imod homoseksuelle. Det er til at blive hjerneskadet over, at man kan synes det der. Hendes ord er luft.

Lad folk gøre hvad de vil, så længe de ikke slår andre mennesker ihjel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Misforstå mig ikke, jeg ville have det fint med hvis hun pakkede kufferten og rejste sydøst på. Jeg har svært ved at se, at hendes form for islam kan være forenelig med det danske samfund. Men derfor synes jeg nu stadigvæk, at man bør bestræbe sig på at være nogenlunde høvisk og høflig.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Book en førsteklasses billet til Saudi Arabien. Varm kamelmælk, egen sektion reserveret til kvinder, en værge der modtager dig i lufthavnen, ingen homoer osv. Livin' the dream.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Fandt lige nogle gems fra interviewet.
Mads Aagaard Danielsen, P1: Folk har spurgt denne her betjent, om hun egentlig gør det rigtige, når hun krammer dig?

Aya Amal, islamist: Ja, det synes jeg da bestemt at hun gør. Jeg synes netop at hun viser, at vi lever i et mangfoldigt Danmark, og det er det som vi gerne vil have. Vi er ikke interesseret i den splittelse, som man prøver at opnå fra politisk side. …

Abdel Aziz Mahmoud, P1: Nu har jeg skrevet nogle ord ned som du har sagt. Mangfoldighed, fordomme, ligerettigheder og sådan noget.

Mads Aagaard Danielsen: – Ja, vi skal ikke have et splittet Danmark…

Abdel Aziz Mahmoud: Der er faktisk en demonstration på lørdag i København, der netop sætter fokus på de her ting – på retten til at være forskellig. … Hvad synes du om homoseksuelle?

Aya Amal: Jeg tænker, igen, at det er jo individuelt? Det er individets valgt, det er ikke noget jeg skal blande mig i. … Om jeg er imod demokratiet? Åhh. Jeg er imod, jeg tror ikke det er optimalt som det fungerer nu. Altså.

Abdel Aziz Mahmoud: Så ville du også være imod?

Aya Amal: Sådan som det er nu, ja, det er jeg helt klart imod. Jeg mener ikke det fungerer optimalt i Danmark.

Abdel Aziz Mahmoud: Hvordan ville det så fungere optimalt?

Aya Amal: Det må jeg komme an på en prøve, tænker jeg.…


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Fandt lige nogle gems fra interviewet.
Mads Aagaard Danielsen, P1: Folk har spurgt denne her betjent, om hun egentlig gør det rigtige, når hun krammer dig?

Aya Amal, islamist: Ja, det synes jeg da bestemt at hun gør. Jeg synes netop at hun viser, at vi lever i et mangfoldigt Danmark, og det er det som vi gerne vil have. Vi er ikke interesseret i den splittelse, som man prøver at opnå fra politisk side. …

Abdel Aziz Mahmoud, P1: Nu har jeg skrevet nogle ord ned som du har sagt. Mangfoldighed, fordomme, ligerettigheder og sådan noget.

Mads Aagaard Danielsen: – Ja, vi skal ikke have et splittet Danmark…

Abdel Aziz Mahmoud: Der er faktisk en demonstration på lørdag i København, der netop sætter fokus på de her ting – på retten til at være forskellig. … Hvad synes du om homoseksuelle?

Aya Amal: Jeg tænker, igen, at det er jo individuelt? Det er individets valgt, det er ikke noget jeg skal blande mig i. … Om jeg er imod demokratiet? Åhh. Jeg er imod, jeg tror ikke det er optimalt som det fungerer nu. Altså.

Abdel Aziz Mahmoud: Så ville du også være imod?

Aya Amal: Sådan som det er nu, ja, det er jeg helt klart imod. Jeg mener ikke det fungerer optimalt i Danmark.

Abdel Aziz Mahmoud: Hvordan ville det så fungere optimalt?

Aya Amal: Det må jeg komme an på en prøve, tænker jeg.…


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Man bliver simpelthen så træt så træt så træt så træt, at der eksisterer så mange dumme mennesker i denne verden. Det er så simpelt at være imødekommende og fri for fordomme, men alligevel skal had splitte alle og enhver.

Religion er seriøst den største AIDS-fremkaldende ting i livet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Fandt lige nogle gems fra interviewet.
Mads Aagaard Danielsen, P1: Folk har spurgt denne her betjent, om hun egentlig gør det rigtige, når hun krammer dig?

Aya Amal, islamist: Ja, det synes jeg da bestemt at hun gør. Jeg synes netop at hun viser, at vi lever i et mangfoldigt Danmark, og det er det som vi gerne vil have. Vi er ikke interesseret i den splittelse, som man prøver at opnå fra politisk side. …

Abdel Aziz Mahmoud, P1: Nu har jeg skrevet nogle ord ned som du har sagt. Mangfoldighed, fordomme, ligerettigheder og sådan noget.

Mads Aagaard Danielsen: – Ja, vi skal ikke have et splittet Danmark…

Abdel Aziz Mahmoud: Der er faktisk en demonstration på lørdag i København, der netop sætter fokus på de her ting – på retten til at være forskellig. … Hvad synes du om homoseksuelle?

Aya Amal: Jeg tænker, igen, at det er jo individuelt? Det er individets valgt, det er ikke noget jeg skal blande mig i. … Om jeg er imod demokratiet? Åhh. Jeg er imod, jeg tror ikke det er optimalt som det fungerer nu. Altså.

Abdel Aziz Mahmoud: Så ville du også være imod?

Aya Amal: Sådan som det er nu, ja, det er jeg helt klart imod. Jeg mener ikke det fungerer optimalt i Danmark.

Abdel Aziz Mahmoud: Hvordan ville det så fungere optimalt?

Aya Amal: Det må jeg komme an på en prøve, tænker jeg.…


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Man bliver simpelthen så træt så træt så træt så træt, at der eksisterer så mange dumme mennesker i denne verden. Det er så simpelt at være imødekommende og fri for fordomme, men alligevel skal had splitte alle og enhver.

Religion er seriøst den største AIDS-fremkaldende ting i livet.
Wahabisme er den største AIDS fremkaldende ting.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Ajax, 1972. :clap:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster