Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20644
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:Ole er en dissideret legende.
En af de allerstørste.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

phpBB [video]

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

JonasV skrev:
phpBB [video]
Det da Jan Mølby
qepd

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Kender I det her? Man sidder i toget på vej hjem fra arbejde. Godt træt og gloende ned i sin telefon. Pludselig bliver man ramt af en sammenkrøllet papirkugle lavet af et Ud & Se med Hella Joof på forsiden.
Man tænker "what the...." og kigger op. Ser 4 drenge på 17-18 år sidde og gemme sig et par rækker nede. Får øjenkontakt med den ene og sender ham et "hvad skulle det til for?"-blik. Han peger på sin ven og siger, at "det var ham."
Man ignorerer det og kigger videre på sin telefon.
Der bliver kastet igen. Denne gang et helt blad.
Man siger "Gider I godt lade være med det der? Hvad skal det til for?"
Igen er svaret "Det var ham der. Sig det til ham."
Man kan ikke se "ham der", og beder dem om at fortælle ham, at han skal lade være. Han lader ikke være og rammer også andre passagerer. En af de ramte rejser sig op og går hen til drengene, der råber op om, at de er fra Vollsmose. Passageren beder dem om at lade være og siger, at det er pisse irriterende.
Han sætter sig ned. De bliver ved. Passageren bliver sur. Drengene siger ting som "hvorfor har du sådan en attitude?" og "så slå ham!"
Så tænker man fuck det her. Rejser sig og sætter sig i en anden vogn. Selvfølgelig til stor morskab for de 4 drenge.

Nå, ikke? For det kender jeg.

Hvordan kan man have så lidt hjerne? Godt, at jeg ikke er voldeligt anlagt.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Frem med telefonene (oh den var fremme), tage billede/film af dem (det føler det som trussel), og så er den over. Måske de bliver sure og voldelige, men så har du også en grund/ret til at blive voldelig tilbage.

Kill them aaaaaaall, with fire!
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Jeg er desværre ikke interesseret i at puste mig op foran 4 drenge fra Vollsmose, når jeg kun er mig :lol:

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ulrich »

OliverDK skrev:Jeg er desværre ikke interesseret i at puste mig op foran 4 drenge fra Vollsmose, når jeg kun er mig :lol:
Du skulle bare have rullet bladet sammen og gjort som Bourne :)

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Glædelig weekend drenge!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1698
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Barcaholic »

Skydefinten skrev:Glædelig weekend drenge!
Billede
Haha, sikke da en mand. Yeeeeeeah..:lolno:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20644
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fuck. Kommer jo aldrig til at kunne betale de penge tilbage..

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Skal have 11.720kr tilbage.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Og lige inden Storken når at kommentere et eller andet klogt med at jeg ikke har styr på min forskudsopgørelse, så vil jeg lige pointere, at jeg med vilje har lavet den sådan, så jeg får en god sjat tilbage ;-) Opsparing, ganske vidst uden renter, men det er altid dejligt at få penge, man ikke "vidste" man havde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Og lige inden Storken når at kommentere et eller andet klogt med at jeg ikke har styr på min forskudsopgørelse, så vil jeg lige pointere, at jeg med vilje har lavet den sådan, så jeg får en god sjat tilbage ;-) Opsparing, ganske vidst uden renter, men det er altid dejligt at få penge, man ikke "vidste" man havde.
Du får 0,5% i rente på de penge, som SKAT skylder dig. Det er mere end de fleste får i banken, så det er ikke nødvendigvis en dårlig idé at have sine penge stående ved SKAT.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Sir Suiram »

Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Og lige inden Storken når at kommentere et eller andet klogt med at jeg ikke har styr på min forskudsopgørelse, så vil jeg lige pointere, at jeg med vilje har lavet den sådan, så jeg får en god sjat tilbage ;-) Opsparing, ganske vidst uden renter, men det er altid dejligt at få penge, man ikke "vidste" man havde.
Du får 0,5% i rente på de penge, som SKAT skylder dig. Det er mere end de fleste får i banken, så det er ikke nødvendigvis en dårlig idé at have sine penge stående ved SKAT.
Du er ualmindelig risikoa-avers, hvis du er glad for 0,5% risiko-fri rente.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Sir Suiram skrev:
Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Og lige inden Storken når at kommentere et eller andet klogt med at jeg ikke har styr på min forskudsopgørelse, så vil jeg lige pointere, at jeg med vilje har lavet den sådan, så jeg får en god sjat tilbage ;-) Opsparing, ganske vidst uden renter, men det er altid dejligt at få penge, man ikke "vidste" man havde.
Du får 0,5% i rente på de penge, som SKAT skylder dig. Det er mere end de fleste får i banken, så det er ikke nødvendigvis en dårlig idé at have sine penge stående ved SKAT.
Du er ualmindelig risikoa-avers, hvis du er glad for 0,5% risiko-fri rente.
Hvis alternativet var at have pengene stående i banken, så var det en fin investering.

Du har dog ret i, at det ud fra et økonomisk synspunkt ikke er specielt rationelt grundet offeromkostningerne. Alternativet behøver ikke nødvendigvis være at sætte pengene i aktier og obligationer. Man kunne måske have fået en højere nytte ved at bruge pengene for et år siden. Jeg vil tro, at de fleste studerende har en ret høj diskonteringsfaktor, hvorfor de måske foretrækker 100kr nu fremfor 106kr om et år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster