Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:
kklaus skrev:Det lyder voldsomt, men jeg ved ikke om det er dyrt/normalt.

Prøv evt. at tjekke priserne her: https://www.sundhed.dk/find-behandler/? ... ltreatment
Den billigste jeg fandt var på 4500 kr så jeg skal bare lukke røven og betale.
Og tandlægen ser mig aldrig igen.
Det kan ikke rigtigt betale sig i længden. Billigere at købe en god tandbørste og tandtråd. *engel*
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Husk at drikke mælk.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Nyhuus »

Bløddyret skrev:Hey boyz! I har hjulpet mig en del gange efterhånden, og nu er det så blevet tid igen! :lol:

Jeg så et tilbud på et fjernsyn i Elgiganten. 46" LED fra Samsung. Det er sat ned fra 8000 til 3999. Jeg lavede lidt research på det og så vidt jeg kunne se, var det slet ikke et så godt tilbud som det lød. Elgigantens startpris er vidst bare latterlig høj fra start af.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue46f5305

Så inden jeg gør noget "drastisk" vil jeg høre jer ad. Kender I nogle gode fjernsyn jeg burde kigge på? Skal primært bruge det til at se almindelig tv og spille Playstation. Enkelte film bliver det også til, men ikke meget. Mit budget er 5000-5500. 6000 hvis det er et fantastisk TV. Omkring en 46 tommer skærm ville være optimalt.

Anyone? Jeg ved Nyhuus plejer at have godt styr på TV!
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at kigge lidt rundt.
Sidder dog mega presset og laver eksamensprojekt lige pt., så hvis det kan vente til torsdag/fredag vil jeg gerne hjælpe!
Tror dog at jeg ender med at anbefale dig at vente til januar måned.
Det er sparet med tilbud lige for tiden, og tror du vil kunne få et langt bedre tv for pengene til januar :glad:

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bløddyret »

Nyhuus skrev:
Bløddyret skrev:Hey boyz! I har hjulpet mig en del gange efterhånden, og nu er det så blevet tid igen! :lol:

Jeg så et tilbud på et fjernsyn i Elgiganten. 46" LED fra Samsung. Det er sat ned fra 8000 til 3999. Jeg lavede lidt research på det og så vidt jeg kunne se, var det slet ikke et så godt tilbud som det lød. Elgigantens startpris er vidst bare latterlig høj fra start af.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue46f5305

Så inden jeg gør noget "drastisk" vil jeg høre jer ad. Kender I nogle gode fjernsyn jeg burde kigge på? Skal primært bruge det til at se almindelig tv og spille Playstation. Enkelte film bliver det også til, men ikke meget. Mit budget er 5000-5500. 6000 hvis det er et fantastisk TV. Omkring en 46 tommer skærm ville være optimalt.

Anyone? Jeg ved Nyhuus plejer at have godt styr på TV!
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at kigge lidt rundt.
Sidder dog mega presset og laver eksamensprojekt lige pt., så hvis det kan vente til torsdag/fredag vil jeg gerne hjælpe!
Tror dog at jeg ender med at anbefale dig at vente til januar måned.
Det er sparet med tilbud lige for tiden, og tror du vil kunne få et langt bedre tv for pengene til januar :glad:
Helt i orden! Det haster på ingen måde! :smile:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15049
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Jønde skrev:tandlægehøjskolen siger jeg bare!!!! Her slipper du med 300 kr plus stor sandsynlig for din tandlæge her, både er sød,ung og smuk... Win Win... Eneste minus er at de tager sig go tid, rigtig go tid...
Du mener at være forsøgskanin? Jeg kender en som gøre det men han har god forbindelser.
Jeg har en kusine som skal læse videre til tandklinikassistent men det er først om et halvt år.
Skal snakke med hende.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15049
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Bløddyret skrev:Hey boyz! I har hjulpet mig en del gange efterhånden, og nu er det så blevet tid igen! :lol:

Jeg så et tilbud på et fjernsyn i Elgiganten. 46" LED fra Samsung. Det er sat ned fra 8000 til 3999. Jeg lavede lidt research på det og så vidt jeg kunne se, var det slet ikke et så godt tilbud som det lød. Elgigantens startpris er vidst bare latterlig høj fra start af.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue46f5305

Så inden jeg gør noget "drastisk" vil jeg høre jer ad. Kender I nogle gode fjernsyn jeg burde kigge på? Skal primært bruge det til at se almindelig tv og spille Playstation. Enkelte film bliver det også til, men ikke meget. Mit budget er 5000-5500. 6000 hvis det er et fantastisk TV. Omkring en 46 tommer skærm ville være optimalt.

Anyone? Jeg ved Nyhuus plejer at have godt styr på TV!
Dude har du tjekket Bilka ? De har tit nogle vilde tilbud på TV + de har altid 6 måneder rentefrilån ;-)
MDCCCXCIX

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bløddyret »

Lopezzz skrev:
Bløddyret skrev:Hey boyz! I har hjulpet mig en del gange efterhånden, og nu er det så blevet tid igen! :lol:

Jeg så et tilbud på et fjernsyn i Elgiganten. 46" LED fra Samsung. Det er sat ned fra 8000 til 3999. Jeg lavede lidt research på det og så vidt jeg kunne se, var det slet ikke et så godt tilbud som det lød. Elgigantens startpris er vidst bare latterlig høj fra start af.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue46f5305

Så inden jeg gør noget "drastisk" vil jeg høre jer ad. Kender I nogle gode fjernsyn jeg burde kigge på? Skal primært bruge det til at se almindelig tv og spille Playstation. Enkelte film bliver det også til, men ikke meget. Mit budget er 5000-5500. 6000 hvis det er et fantastisk TV. Omkring en 46 tommer skærm ville være optimalt.

Anyone? Jeg ved Nyhuus plejer at have godt styr på TV!
Dude har du tjekket Bilka ? De har tit nogle vilde tilbud på TV + de har altid 6 måneder rentefrilån ;-)
Behøver ikke rentefrilån. Bor stadig hjemme, så har ikke noget husleje eller andet der skal betales. ;-)
Billede

Har ikke nogle gode erfaringer med Bilka og TV. Men nu bor jeg jo fem minutter derfra, så jeg kunne vel altid gå op og kigge en dag :smile:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jønde »

Lopezzz skrev:
Jønde skrev:tandlægehøjskolen siger jeg bare!!!! Her slipper du med 300 kr plus stor sandsynlig for din tandlæge her, både er sød,ung og smuk... Win Win... Eneste minus er at de tager sig go tid, rigtig go tid...
Du mener at være forsøgskanin? Jeg kender en som gøre det men han har god forbindelser.
Jeg har en kusine som skal læse videre til tandklinikassistent men det er først om et halvt år.
Skal snakke med hende.

NIX de er super gode, plus der er jo trods alt rigtige tandlæger tilstede. Har fået lavet et hul derude 100% smertefrit, det har jeg sku ik prøvet før.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hey peppz hvem er ham here? ;) kendt altså vist nok
Billede
Den mørklølødede altså

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15049
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

abx måske ? :glad:
MDCCCXCIX

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Nyhuus »

Will.I.Am?

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

What... The... Fox går det der :op: :op: ud på? :lol:
Jeg har absolut ingen idé. Men hvem pokker er det? Lopezzz' bud er vel egentlig fremragende!

Jeg tror sgu ikke, at der er Will.I.Am, Nyhuus, ham her er da lidt for tykhovedet?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Nyhuus »

Haha du har nok ret.
Har siddet i 20min nu og googlet billedet. Næsten er for stor til, at det kan være W.i.a..
Smid det op på face? Der må da være nogen, der kender ham! :grin:

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Nyhuus skrev:Haha du har nok ret.
Har siddet i 20min nu og googlet billedet. Næsten er for stor til, at det kan være W.i.a..
Smid det op på face? Der må da være nogen, der kender ham! :grin:
Tjo, men jeg er også lidt ligeglad, jeg husker overhovedet ikke, hvad det drejer sig om. ;)

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Det er fat kanye...
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster