Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Raman93 skrev:Jeg skal have anskaffet mig nogle briller, der supplerer mine linser. Vil ikke betale det store, da jeg bruger linser og elsker det, men bare for at have brillerne og kan bruge dem, når jeg blot er hjemme.

I apoteket for nogle uger siden, så jeg ret fede way-farer briller med min styrke og det hele til en billig pris(200), men de er der ikke længere. Det er disse http://dinsolbrille.dk/shop/fede-wayfar ... 1484p.html bare med -2 i styrke - nogle der kan hjælpe? Har søgt men forgæves? ved ikke om de kan få i en optiker, skriv endelig
Cheap monday laver billige briller

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Deres stream service hedder Sky Player: http://go.sky.com/vod/page/default/home.do

Du kan prøve at se om du kan oprette en konto. Jeg tror dog at man skal være Sky TV abonnent.

Den eneste måde at få Sky TV på i Sverige eller for den sags skyld i Danmark ser ud til at være via parabol: http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-sweden

Ved ikke om det hjalp, men hvis der er nogen som ved om der er en nemmere/billigere vej til deres Sky Player så må de endelig melde sig! :smile:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Deres stream service hedder Sky Player: http://go.sky.com/vod/page/default/home.do

Du kan prøve at se om du kan oprette en konto. Jeg tror dog at man skal være Sky TV abonnent.

Den eneste måde at få Sky TV på i Sverige eller for den sags skyld i Danmark ser ud til at være via parabol: http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-sweden

Ved ikke om det hjalp, men hvis der er nogen som ved om der er en nemmere/billigere vej til deres Sky Player så må de endelig melde sig! :smile:

Ok tak for det, det ser ud til, at jeg skal have anskaffet en parabol så. Så må vi håbe, at det er tilladt at have parabol her hvor jeg bor.

Jeg ved at man kan skaffe noget parabol halløj her i Sverige for 5000 svenske kroner det første år, og 3500 derefter, hvor man kan se alverdens kanaler, deriblandt alle danske kanaler, ITV, Skysports, BBC, ESPN, yeah u name it. Men det er vist ikke helt lovligt :razz: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Du skal have en parabol. Du skal vist have abonnement for at streame deres kanaler (lovligt) :cool:

http://www.nsateurope.com/index.php?opt ... icle&id=81

Rumme, Said it!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg takker :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Deres stream service hedder Sky Player: http://go.sky.com/vod/page/default/home.do

Du kan prøve at se om du kan oprette en konto. Jeg tror dog at man skal være Sky TV abonnent.

Den eneste måde at få Sky TV på i Sverige eller for den sags skyld i Danmark ser ud til at være via parabol: http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-sweden


Ved ikke om det hjalp, men hvis der er nogen som ved om der er en nemmere/billigere vej til deres Sky Player så må de endelig melde sig! :smile:

Ok tak for det, det ser ud til, at jeg skal have anskaffet en parabol så. Så må vi håbe, at det er tilladt at have parabol her hvor jeg bor.

Jeg ved at man kan skaffe noget parabol halløj her i Sverige for 5000 svenske kroner det første år, og 3500 derefter, hvor man kan se alverdens kanaler, deriblandt alle danske kanaler, ITV, Skysports, BBC, ESPN, yeah u name it. Men det er vist ikke helt lovligt :razz: .

OK Held og lykke med det jeg er spændt på at høre hvis du får en løsning på plads. Imens må vi andre døje med Yousee monopol priser ;)

Ellers vil jeg gætte på at du kan få det nødvendige parabol udstyr under 2000dkr. Hertil skal der lægges et førstegangs gebyr for Skyboksen på 349€ og så koster "Sky Sports Pack + Sky Entertainment - £42.50 per month" (bopæl i UK er selvfølgelig ikke nødvendig selvom prisen er i pund)...det er sgu ikke billigt hvis man vil se Barca i aktion :(

(Damn, sportspakken er dyrere end moviepakken!)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jep det kan hurtigt blive dyrt at se Barca. Nu må jeg lige tænke over, hvad der kan betale sig bedst.

Men tak for alle de gode råd samt info :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor bor du dog også i Sverige?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Hvorfor bor du dog også i Sverige?
Ja det ved jeg heller ikke! Lorte land, kan ikke vente med at flytte tilbage til DK, men jeg tror ikke det kan blive før næste år, desværre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Hvis du bor steder som Malmö eller Helsingborg dvs tæt på dk og dermed kan trække signaler fra de danske boxer sendemaster, kan du tegne dansk abonnement hos familie/venner i dk og på den måde se canal9 og 6' eren i Sverige. Du kan fint bruge en hjemmeantenne i stuen

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Visca El Barca skrev:Hej. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, om man kan tegne et abonnement med skysports, så man kan se deres transmittioner over nettet?. Jeg er virkelig dårlig til at finde rundt i den slags, bor lige for tiden i Sverige, har derfor ikke mulighed for at følge La Liga på Canal9 eller 6'eren, desværre. Canal+ har rettigheder til La Liga, men gider ikke betale over 300 Svenske kroner for det, vil hellere have skysports, også fordi svenske kommentatorer er jeg ikke så vild med, og med sky kan jeg også se C.L.

Kan man streame skysports over nettet, hvis man bor i Sverige?
Hvis du bor steder som Malmö eller Helsingborg dvs tæt på dk og dermed kan trække signaler fra de danske boxer sendemaster, kan du tegne dansk abonnement hos familie/venner i dk og på den måde se canal9 og 6' eren i Sverige. Du kan fint bruge en hjemmeantenne i stuen

Jeg bor i Malmö, og mine forældre har boxer abonnement. Kan det virkelig lade sig gøre?. De bor i Gentofte kommune. Hvis ja, hvordan og hvem skal jeg ringe til?.

På forhånd tak.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Boxer i Sverige har jo også deres egne sportskanaler (http://www.boxer.se/vart-utbud/TV/boxer ... /Boxer-Max).
Du kan da undersøge hvilke ligaer eksempelvis tv4sport og kanal9 sverige har rettigheder til. Desuden har de Eurosport 1 og 2 i deres pakker, modsat i DK, hvorfor du også får Bundesligaen med.

Hvis du vælger Boxer fra DK, så er deres nærmeste sendemast i Gladsaxe, ved ærligt talt ikke om de kan trække til Malmö - med en stueantenne. Ifølge deres dækningskort, begynder det allerede at knibe ved Dragør.

Personligt har jeg problemer med at kunne anvende deres Kanal6HD og TV2SportHD i Randers med en stueantenne - da signalet simpelthen ikke er stærkt nok til HD.

http://www.boxertv.dk/Global/Danish/PDF ... r_2012.pdf

http://www.boxertv.dk/kundeservice/Daekningskort/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Elbarca »

Ved der er flere som Modtager dansk boxer fra Malmö. Køb en antenne og se om du kan trække signalet. Hvis signal styrken er ok kan du bestille abonnement. Tjek evt en da-6000 udendørsantenne som du sagtens kan bruge inde i stuen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg takker for de svar jeg fik.

Skydefinten;

TV4 sport viste La Liga da Ibra spillede hos os, siden skiftede de til at vise serie a, som de stadig viser på tv4 sport xtra(hvor de også viser CDR), men tv4 sport viser kampene fra den franske liga nu, plus den hollandske liga. Svenske canal9 viser slet ikke fodbold, desværre. Rettighederne til La Liga i Sverige er hos Canal+, men det er bare en dårlig ide, da de ikke viser andet end La Liga (jo den svenske liga og andre ligaer, som jeg ikke finder interessante nok).

Elbarca:

Jeg takker, jeg prøver lige at ringe, det lyder en god ide med stueantenne, hvis det virker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster