Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Huawei er en meget fin mobiltelefon. Min far har lige købt den og den har alt det vigtige som alle andre telefoner.
Alternativt vil jeg vælge det nye Samsung s7 eller lidt ældre model S6 som jeg selv har og som virker upåklageligt. Jeg har haft den nu i 2 år.
Og tjek Call Me, de har nogle gode tilbud og meget billig abonnement ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Jeg kan kun støtte op om OnePlus, men jeg ved ikke om du synes at den er for stor til dig?

Men tjek den og 3T ud. Du får noget nær den reneste telefon, hvis ikke du skal sidde med en Nexus og stock Android.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10745
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af PuyolErGud »

Tak for buddene. Tror det hælder hen imod Huawei P9, da jeg har fundet den med på tilbud, så alt i alt virker det som en god handel. Og alt vil jo være større end HTC one Mini, men P9 er 5,2, og det bliver man hurtigt vant til.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

Mine forældre kunne godt tænke sig en soundbar. Budgettet er ca. 1500. Trådløs sub er rart, men ikke et krav.

Jeg har kigget lidt på disse to:
Sony HT-CT180
https://www.bilka.dk/elektronik/anlaeg- ... /100208805
Philips HTL6140
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 6140s-solv

Nogle anbefalinger?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Jeg kan kun støtte op om OnePlus, men jeg ved ikke om du synes at den er for stor til dig?

Men tjek den og 3T ud. Du får noget nær den reneste telefon, hvis ikke du skal sidde med en Nexus og stock Android.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nu har jeg lige bestilt en 3T. Jeg føler at min OPO fortjener at gå på pension nu. Den har tjent mig godt i to hele år, uden at der har været nogen som helst problemer. Og det er ikke engang løgn at det er to år. Mit første billede på min OPO - et billede af æsken som den kom i - er fra den 23. februar 2015. Den estimerede leveringsdag for min nye er 22. februar. Det er nærmest uhyggeligt godt timet, for jeg var ikke klar over det da jeg bestilte den. Troede egentlig at jeg købte den i marts.

Hvilken har du lige nu, emo? Er det 2'eren?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Jeg har en 2er, godt tilfreds med den og venter og ser hvad der kommer af en 4 før jeg skifter. Jeg gav min private 2er til bror og den pt er fra min arbejde, der skal vi have dem mindst i go år før vi må skifte til anden model.

Men jeg er pjattet med dem, de holder sq for de penge man giver.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af OliverDK »

Har vi en ekspert i Apple TV herinde?

Jeg forsøger at lave skærmdublering fra en MacBook Pro 2016 til et Apple TV 3rd gen., men det er kun lyden der har hul igennem. Skærmen er bare sort. Jeg har prøvet alt det standard: genstart, geninstallering osv.
Google er ikke til meget hjælp...

Jeg kan forresten sagtens gøre det fra iOS.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

OliverDK skrev:Har vi en ekspert i Apple TV herinde?

Jeg forsøger at lave skærmdublering fra en MacBook Pro 2016 til et Apple TV 3rd gen., men det er kun lyden der har hul igennem. Skærmen er bare sort. Jeg har prøvet alt det standard: genstart, geninstallering osv.
Google er ikke til meget hjælp...

Jeg kan forresten sagtens gøre det fra iOS.
Giver du neslike, hvis man finder ud af det?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:
OliverDK skrev:Har vi en ekspert i Apple TV herinde?

Jeg forsøger at lave skærmdublering fra en MacBook Pro 2016 til et Apple TV 3rd gen., men det er kun lyden der har hul igennem. Skærmen er bare sort. Jeg har prøvet alt det standard: genstart, geninstallering osv.
Google er ikke til meget hjælp...

Jeg kan forresten sagtens gøre det fra iOS.
Giver du neslike, hvis man finder ud af det?
Det virkede i går, uden jeg havde ændret noget. Så måske havde den bare adis den anden dag.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

OliverDK skrev:
Heartbreaker skrev:
OliverDK skrev:Har vi en ekspert i Apple TV herinde?

Jeg forsøger at lave skærmdublering fra en MacBook Pro 2016 til et Apple TV 3rd gen., men det er kun lyden der har hul igennem. Skærmen er bare sort. Jeg har prøvet alt det standard: genstart, geninstallering osv.
Google er ikke til meget hjælp...

Jeg kan forresten sagtens gøre det fra iOS.
Giver du neslike, hvis man finder ud af det?
Det virkede i går, uden jeg havde ændret noget. Så måske havde den bare adis den anden dag.
Altså, hvis hastigheden på dit trådløse net har været sløjt/svingende den anden dag, så kan det godt være, at der kun kommer lyd igennem.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af OliverDK »

Skydefinten skrev:
OliverDK skrev:
Heartbreaker skrev:
OliverDK skrev:Har vi en ekspert i Apple TV herinde?

Jeg forsøger at lave skærmdublering fra en MacBook Pro 2016 til et Apple TV 3rd gen., men det er kun lyden der har hul igennem. Skærmen er bare sort. Jeg har prøvet alt det standard: genstart, geninstallering osv.
Google er ikke til meget hjælp...

Jeg kan forresten sagtens gøre det fra iOS.
Giver du neslike, hvis man finder ud af det?
Det virkede i går, uden jeg havde ændret noget. Så måske havde den bare adis den anden dag.
Altså, hvis hastigheden på dit trådløse net har været sløjt/svingende den anden dag, så kan det godt være, at der kun kommer lyd igennem.
Det kører ret tabilt på 100 Mbit. Også den anden dag. Så ved ikke lige, hvad problemet var...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg får denne sms mindst 2 gange om ugen og kan intet gøre ved det. Der er intet nummer så jeg kan ikke blokere det. Jeg har også sendt en sms for at afmelde men ude held. Jeg var også på deres hjemmeside men heller ikke nogen hjælp der.
Er det så politiet man skal kontakte?
Kære.... Har du set dine nye personlige lån? Lån op til 100.000 lige nu: http://minutkredit.dk/123
Afmeld: sms KREDIT STOP til 1245
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Jeg får denne sms mindst 2 gange om ugen og kan intet gøre ved det. Der er intet nummer så jeg kan ikke blokere det. Jeg har også sendt en sms for at afmelde men ude held. Jeg var også på deres hjemmeside men heller ikke nogen hjælp der.
Er det så politiet man skal kontakte?
Kære.... Har du set dine nye personlige lån? Lån op til 100.000 lige nu: http://minutkredit.dk/123
Afmeld: sms KREDIT STOP til 1245
Du blev ikke trukket et beløb for at afmelde? Det troede jeg ellers var fælden i den her sms.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Jeg får denne sms mindst 2 gange om ugen og kan intet gøre ved det. Der er intet nummer så jeg kan ikke blokere det. Jeg har også sendt en sms for at afmelde men ude held. Jeg var også på deres hjemmeside men heller ikke nogen hjælp der.
Er det så politiet man skal kontakte?
Kære.... Har du set dine nye personlige lån? Lån op til 100.000 lige nu: http://minutkredit.dk/123
Afmeld: sms KREDIT STOP til 1245
Du blev ikke trukket et beløb for at afmelde? Det troede jeg ellers var fælden i den her sms.
Nej der blev ikke trukket nogen penge. Og det undrer mig at der er ingen andre der skriver om det på nettet.
Hjemmesiden findes men ingen anmeldelser eller noget
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skal snart til at skrive mit speciale (historie) og leger lidt med tanken om at skrive om noget med NRA, the 2nd amendment, gun control osv. Mit spørgsmål er om der er nogen der kender til nogle interessante emner indenfor dette felt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster