Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af klogfyr »

post spørgsmål her

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil gerne uploade en musik fil fra min computer til facebook men det er umuligt.
Hvad skal jeg gøre?
Er der en applikation til det på facebook ??
Altså når jeg smider filen på min væg så skal folk bare klikke på play for at afspille den.
Undrer mig at der ikke findes upload til musik ved siden af video,links og billeder på FB.

Nogen som har styr på det ?? ;)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Jeg vil gerne uploade en musik fil fra min computer til facebook men det er umuligt.
Hvad skal jeg gøre?
Er der en applikation til det på facebook ??
Altså når jeg smider filen på min væg så skal folk bare klikke på play for at afspille den.
Undrer mig at der ikke findes upload til musik ved siden af video,links og billeder på FB.

Nogen som har styr på det ?? ;)
Du kan eventuelt uploade den på Soundcloud og så bare linke til sangen på Facebook - det fungerer på samme måde som YouTube med Soundcloud, så hvis du har linket til en sang på Soundcloud kan du bare trykke på afspilningsikonet på Facebook, og så spiller den sangen - uden at forlade Facebook! ;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil gerne uploade en musik fil fra min computer til facebook men det er umuligt.
Hvad skal jeg gøre?
Er der en applikation til det på facebook ??
Altså når jeg smider filen på min væg så skal folk bare klikke på play for at afspille den.
Undrer mig at der ikke findes upload til musik ved siden af video,links og billeder på FB.

Nogen som har styr på det ?? ;)
Du kan eventuelt uploade den på Soundcloud og så bare linke til sangen på Facebook - det fungerer på samme måde som YouTube med Soundcloud, så hvis du har linket til en sang på Soundcloud kan du bare trykke på afspilningsikonet på Facebook, og så spiller den sangen - uden at forlade Facebook! ;)
Hvad skulle jeg gøre uden dig :P
Det virker!
Jeg er pisse forkølet og har siddet nu i halvandet time for at finde ud af det men det hele resulterede i
kæmpe hovedpine så jeg takker dig evigt min yngling randrusianer ;)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Hvad skulle jeg gøre uden dig :P
Det virker!
Jeg er pisse forkølet og har siddet nu i halvandet time for at finde ud af det men det hele resulterede i
kæmpe hovedpine så jeg takker dig evigt min yngling randrusianer ;)
Haha, Jesus Kristus! Så meget ros tror jeg ikke jeg har fået siden ... ja, siden jeg lærte at cykle! :D
Men det var da så lidt - du kan takke alle de musikere der bruger Soundcloud + Facebook til at smide deres musik i omløb. Hvis det ikke var for dem, havde jeg været præcis lige så fortabt som du var! ;)

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hey gutter, der er vel ikke nogen der ved om man på nogen måde kan slippe for/få nedsat bøder på biblioteket?

Det er alt for nitten, jeg bruger det 1-2 gange om året, når jeg får at vide i skolen vi skal bruge en bog, så jeg er ikke vant til at skulle aflevere det pis igen...

Nu skylder jeg 460 kroner, det jo hele min opsparing :cry:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

http://www.27bslash6.com/blockbuster.html
Måske du kan prøve noget lignende? ;)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

Hvorfor er det, at Mascherano og Gabriel Milito har italiensk statsborgerskab, når de aldrig har levet i Italien?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Siempre Barca skrev:Hvorfor er det, at Mascherano og Gabriel Milito har italiensk statsborgerskab, når de aldrig har levet i Italien?
Med hensyn til Mascherano så mener jeg at det enten er hans forældre eller bedsteforældre der er fra Italien. Mindes jeg at have læst i et interview med ham og Tevez engang. Milito ved jeg ikke hvorfor.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Siempre Barca skrev:Hvorfor er det, at Mascherano og Gabriel Milito har italiensk statsborgerskab, når de aldrig har levet i Italien?
Med hensyn til Mascherano så mener jeg at det enten er hans forældre eller bedsteforældre der er fra Italien. Mindes jeg at have læst i et interview med ham og Tevez engang. Milito ved jeg ikke hvorfor.
Milito er oldeforældre er italienere. Det samme gælder Juan Sebastian Veron. Faktisk har en stor del af den italienske befolkning italienske rødder.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:Faktisk har en stor del af den italienske befolkning italienske rødder.
Billede






<3
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

:lol: :lol:

Men ja, det har jeg også læst. Messi-familien har vist også italienske rødder (ifølge bogen Messi - Verdens bedste). De flygtede til Argentina i slutningen af det 19. århundrede.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:
Brombi skrev:Faktisk har en stor del af den italienske befolkning italienske rødder.
Billede






<3
Jeg vil ikke rette mit indlæg pga det søde hjerte du har lavet til mig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af JonasV »

Jeg sidder og prøver at købe billetter til kampen mod Bilbao på Camp Nou, men får hele tiden fejlmeldinger - nogen der tilfældigvis oplever det samme? :cry:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:Jeg sidder og prøver at købe billetter til kampen mod Bilbao på Camp Nou, men får hele tiden fejlmeldinger - nogen der tilfældigvis oplever det samme? :cry:
Hvor er det lige præcis du ser fejlen ??
Er det efter du trykker på "Confirm Purchase" ??
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster