Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:Den bedste bil er ny bil, tror mig
Det er også det vi overvejer mest, men det er satme en svær beslutning.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvad er grunden til at du gerne vil have en fabriksny bil fremfor en 5-20k km på bagen bil?

Jeg vil aldrig købe en fabriksny, for efter et par måneder har du tabt så mange penge på den bil at du kunne have købt brugt og bedre.

Eksempel, helt ny Renault Kadjar, 330k, efter 3 måneder er den vurderet til maks 250-270 i bytte for ny.

Det er bare nederen.

Undersøg markedet. Hvad er det for en model og et mærke?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Tello »

emo skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:Den bedste bil er ny bil, tror mig
Det er også det vi overvejer mest, men det er satme en svær beslutning.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvad er grunden til at du gerne vil have en fabriksny bil fremfor en 5-20k km på bagen bil?

Jeg vil aldrig købe en fabriksny, for efter et par måneder har du tabt så mange penge på den bil at du kunne have købt brugt og bedre.

Eksempel, helt ny Renault Kadjar, 330k, efter 3 måneder er den vurderet til maks 250-270 i bytte for ny.

Det er bare nederen.

Undersøg markedet. Hvad er det for en model og et mærke?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Vi har mest af alt også haft kigget på nye demobiler. Vi fandt eksempelvis en Swift med 11k på bagen som allerede havde lak og alt andet, den var så nedsat med 25.000 ift. prisen for en ny - og det var en årgang 2016. Vi har mest af alt haft kigget på Suzuki Baleno / Swift.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

Køb en tank. Med cykelanhæng.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Tello »

En Challenger, Leopard, T-90 eller hvilken en ville du anbefale? [emoji16]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

Køb en brugt. Der er en del penge at spare, hvis du vælger en der lige har været en lille smule i krig.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Tello »

Det bliver en amerikansk tank så. Midt 2000.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

kklaus skrev:Køb en brugt. Der er en del penge at spare, hvis du vælger en der lige har været en lille smule i krig.
Enig!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Tello skrev:
emo skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:Den bedste bil er ny bil, tror mig
Det er også det vi overvejer mest, men det er satme en svær beslutning.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvad er grunden til at du gerne vil have en fabriksny bil fremfor en 5-20k km på bagen bil?

Jeg vil aldrig købe en fabriksny, for efter et par måneder har du tabt så mange penge på den bil at du kunne have købt brugt og bedre.

Eksempel, helt ny Renault Kadjar, 330k, efter 3 måneder er den vurderet til maks 250-270 i bytte for ny.

Det er bare nederen.

Undersøg markedet. Hvad er det for en model og et mærke?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Vi har mest af alt også haft kigget på nye demobiler. Vi fandt eksempelvis en Swift med 11k på bagen som allerede havde lak og alt andet, den var så nedsat med 25.000 ift. prisen for en ny - og det var en årgang 2016. Vi har mest af alt haft kigget på Suzuki Baleno / Swift.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jamen så kigger du rigtigt, demo biler, firma biler, især brugt af bilhusene de har ikke så mange km på bagen.

25k er en god besparelse, på 11k km. Den er jo som ny.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Tello »

emo skrev:
Tello skrev:
emo skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:Den bedste bil er ny bil, tror mig
Det er også det vi overvejer mest, men det er satme en svær beslutning.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvad er grunden til at du gerne vil have en fabriksny bil fremfor en 5-20k km på bagen bil?

Jeg vil aldrig købe en fabriksny, for efter et par måneder har du tabt så mange penge på den bil at du kunne have købt brugt og bedre.

Eksempel, helt ny Renault Kadjar, 330k, efter 3 måneder er den vurderet til maks 250-270 i bytte for ny.

Det er bare nederen.

Undersøg markedet. Hvad er det for en model og et mærke?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Vi har mest af alt også haft kigget på nye demobiler. Vi fandt eksempelvis en Swift med 11k på bagen som allerede havde lak og alt andet, den var så nedsat med 25.000 ift. prisen for en ny - og det var en årgang 2016. Vi har mest af alt haft kigget på Suzuki Baleno / Swift.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jamen så kigger du rigtigt, demo biler, firma biler, især brugt af bilhusene de har ikke så mange km på bagen.

25k er en god besparelse, på 11k km. Den er jo som ny.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Præcis. Finansieringsdelen er bare lidt tricky. Kan selv max lægge 30, så skal lave en finansieringsordning hvis jeg er ude i ny demobil.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af !Option »

De fleste større bilhuse finansierer igennem fx Santander. Det gjorde vi ved Autohuset Vestergaard. Vi smed de 20% i udbetaling og har nu et billån på 1,7% procent eller sådan noget. Vores gamle bil indgik endda som udbetaling... :smile:

Jeg kan ihvertfald kun anbefale at finde et bilhus hvor du kan få den demobil du gerne vil have som har kørt de her 5-15.000 km og du så sparer xx.000 kr.

Desuden så er det er altså værd at kigge rundt i flere dele af landet for så stor en investering som en bil er. Det behøver ikke kunne købes i lige den by man bor i. Det er selvfølgelig træls og betale 200 kr. i brændstof, men sammenlignet med at du får den bil du gerne vil have til den bedste pris er det givet godt ud ;-)
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Tello »

!Option skrev:De fleste større bilhuse finansierer igennem fx Santander. Det gjorde vi ved Autohuset Vestergaard. Vi smed de 20% i udbetaling og har nu et billån på 1,7% procent eller sådan noget. Vores gamle bil indgik endda som udbetaling... [emoji2]

Jeg kan ihvertfald kun anbefale at finde et bilhus hvor du kan få den demobil du gerne vil have som har kørt de her 5-15.000 km og du så sparer xx.000 kr.

Desuden så er det er altså værd at kigge rundt i flere dele af landet for så stor en investering som en bil er. Det behøver ikke kunne købes i lige den by man bor i. Det er selvfølgelig træls og betale 200 kr. i brændstof, men sammenlignet med at du får den bil du gerne vil have til den bedste pris er det givet godt ud ;-)
1.7%? Har ellers kun fundet 2-3 procents lån med en åop på 7% eller lignende.

Vi har kigget i Viborg, Silkeborg, Århus, Hobro osv. Det er sådan forholdsvis til at komme til. Udvalget er også meget større på den måde [emoji2]

Men jeg er satme også picky, så det bliver svært!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Min bank kunne fint give et bedre tilbud end Santander, som bilsælgeren tilbød.
(Han fik en skiferie, hvis jeg røg på Santander).

Det hele afhænger af, om du har til udbetalingen. Hvis ikke, er der hos de fleste banker mulighed for, at den f.eks kan komme over i et andet banklån til en lav rente.
Det var ellers en fin lav rente hos Santander.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af !Option »

Skydefinten skrev:Min bank kunne fint give et bedre tilbud end Santander, som bilsælgeren tilbød.
(Han fik en skiferie, hvis jeg røg på Santander).

Det hele afhænger af, om du har til udbetalingen. Hvis ikke, er der hos de fleste banker mulighed for, at den f.eks kan komme over i et andet banklån til en lav rente.
Det var ellers en fin lav rente hos Santander.
Min bank kunne ikke tilbyde mig et bedre lån end Santander hvorfor jeg valgte dem. Jeg havde ellers til udbetalingen.
Det kan selvfølgelig være det hænger sammen med, at jeg i forvejen ikke har noget lån i banken i fx. et hus :roll:
Rey Abi!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

!Option skrev:
Skydefinten skrev:Min bank kunne fint give et bedre tilbud end Santander, som bilsælgeren tilbød.
(Han fik en skiferie, hvis jeg røg på Santander).

Det hele afhænger af, om du har til udbetalingen. Hvis ikke, er der hos de fleste banker mulighed for, at den f.eks kan komme over i et andet banklån til en lav rente.
Det var ellers en fin lav rente hos Santander.
Min bank kunne ikke tilbyde mig et bedre lån end Santander hvorfor jeg valgte dem. Jeg havde ellers til udbetalingen.
Det kan selvfølgelig være det hænger sammen med, at jeg i forvejen ikke har noget lån i banken i fx. et hus :roll:
Ja. Smed udbetaling i billigt huslån.
Resten til en meget billig rente.
Købte for 222.000. Betaler 2.200kr mdr.

Det er rart at låne, bare ærgerligt at de skal have pengene igen :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hejsa.
Er der nogle jurister her på forum? Jeg har et spørgsmål angående arbejde.

Jeg holder i øjeblikket tre ugers ferie fra mit arbejde, da jeg læser til eksamen. I dag har min chef - velvidende om min ferie - ringet, skrevet mails, SMS og endda opsøgt mig på min private adresse.

Mine spørgsmål er så:
1) Kan det passe, at jeg i min ferie ikke er forpligtet til at komme til møder eller svare på hans beskeder eller opkald?
2) Er det overhovedet lovligt at han opsøger mig på min adresse uden forudgående aftale?

Jeg har i en mail skrevet til ham, at da jeg holder ferie, ville jeg sætte pris på at han skrev, hvad mødet drejer sig om og at vi kan snakke, så snart jeg er tilbage fra min ferie.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster