Funny/Mental Retardation

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Heartbreaker »

Lidt sjaw
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Gnomitz »

phpBB [video]

Synes den passer meget godt herinde, og så er Grade nice. :grin:
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af klogfyr »

phpBB [video]


funniest shit ever hahaha

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Skydefinten »

:lol:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er vist kun på et RMD fan site at denne sammenligning holder:

Source: http://www.madridista.dk/index.php/foru ... start=2016

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Skydefinten »

Weeee:)

Det er sjau!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af zqa »

FCB - RMD (1)
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Skydefinten »

En som laver en tip 13 med spillerkonerne?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Storken »

Jeg synes egentlig det er fair nok, at Real Madrid vinder, hvis man opgør det således. Sejrens størrelse kan selvfølgelig diskuteres, men Real Madrid har umiddelbart en bedre bredde.

Barca er bare et bedre hold grundet MSN. Derudover er systemet med højt genpres klart overlegent ift. Real Madrids passive forsvar. Det er en kæmpe svaghed, at de er så dårlige til at presse modstanderens boldholder.

Det bliver eksempelvis sjovt at følge Bayerns defensiv i den her sæson. Her vil man virkelig få syn for sagen, da Ancelotti ikke benytter det samme aggressive pres som Guardiola. Det vil give indblik i, hvilken betydning det har med højt genpres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Piquénbauer »

Der skulle være markant flere x'er. Deres målmænd er ikke bedre end barcas. Marcelo er ikke bedre end alba. Varane er ikke bedre end umtiti. Lucas er ikke bedre end Denis. Moratta er ikke bedre end paco. Ronaldo er under ingen omstændigheder bedre end neymar. Og mener egentlig heller ikke at carvajal er bedre end Roberto men her skal det selvfølgelig med at Roberto er ny på pladsen så det er ok at carvajal får den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Der skulle være markant flere x'er. Deres målmænd er ikke bedre end barcas. Marcelo er ikke bedre end alba. Varane er ikke bedre end umtiti. Lucas er ikke bedre end Denis. Moratta er ikke bedre end paco. Ronaldo er under ingen omstændigheder bedre end neymar. Og mener egentlig heller ikke at carvajal er bedre end Roberto men her skal det selvfølgelig med at Roberto er ny på pladsen så det er ok at carvajal får den.
Marcelo er bedre end Alba. Førnævnte er i mine øjne den bedste venstreback i verden. Jeg ville hellere have Varane end Umtiti, da han har bevist sig på et højere niveau. Moratta er klart bedre end Paco. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Real Madrid kunne sælge Moratta for €60 mio, hvis de ville.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Piquénbauer »

Marcelo er overvurderet. Han er fremragende offensivt (som i genial) men defensivt efterlader han ekstremt meget plads. Og nu hvor vi snakker om overvurderet så er varane vel den mest overvurderede spiller overhovedet? Et par gode kampe mod barca men efterfølgende har han været konstant skadet og niveauet er faldet og faldet. Når det kommer til moratta så kan jeg ikke se hvorfor han skulle være bedre end paco? Han har ikke vist mere i Juve end paco har i Valencia.

Jeg kan måske gå med til at marcelo er bedre end alba (pga det offensive) men hverken varane eller moratta er bedre end hhv umtiti og paco.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Når det kommer til moratta så kan jeg ikke se hvorfor han skulle være bedre end paco? Han har ikke vist mere i Juve end paco har i Valencia.
Paco var ikke engang udtaget til EM slutrunden for Spanien, hvor Morata var førsteangriber og holdets topscorer. Det siger vist alt. Og det skal endda nævnes, at jeg er ret vild med købet af Paco.

Men hensyn til Varane vs Umtiti, så får vi i aften at se hvem der starter for landsholdet mod Italien.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Funny/Mental Retardation

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Når det kommer til moratta så kan jeg ikke se hvorfor han skulle være bedre end paco? Han har ikke vist mere i Juve end paco har i Valencia.
Paco var ikke engang udtaget til EM slutrunden for Spanien, hvor Morata var førsteangriber og holdets topscorer. Det siger vist alt. Og det skal endda nævnes, at jeg er ret vild med købet af Paco.

Men hensyn til Varane vs Umtiti, så får vi i aften at se hvem der starter for landsholdet mod Italien.
Hmm jeg kan ikke forstå hvorfor landsholdsfodbold skal fungere som en målestok for spillernes niveau. Vil hellere se på det niveau de har lagt for dagen på deres klubhold og der kan jeg ikke se hvad der adskiller Paco og Morata. De har leveret tæt på det samme over de sidste år og her har Paco endda spillet på et hold i kæmpe krise mens Morata har spillet for det KLART bedste hold i serie a.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster