TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Hey gutter (emo). Anmeldelse på Newsroom tak.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Hey gutter (emo). Anmeldelse på Newsroom tak.
U don't need one! Kom i gang. Frisk serie, amerikansk-patriotisk til en vis grad, godt skuespil, Olivia Munn, Olivia Munn og nårh ja, Olivia Munn. Sam Waterston spiller en fed figur. Dog er der en irriterende pige med, Alison Pill, men hun kan ikke ødelægge det.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:
Heartbreaker skrev:Hey gutter (emo). Anmeldelse på Newsroom tak.
U don't need one! Kom i gang. Frisk serie, amerikansk-patriotisk til en vis grad, godt skuespil, Olivia Munn, Olivia Munn og nårh ja, Olivia Munn. Sam Waterston spiller en fed figur. Dog er der en irriterende pige med, Alison Pill, men hun kan ikke ødelægge det.
Du solgte den fint, emo!
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Cool, no probs...
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Er der i øvrigt en serie, du ikke har set?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Er der i øvrigt en serie, du ikke har set?
Gav op i Gossip Girl, og One Tree Hill løb fra mig, kunne ikke følge med...

Fuuuck, nu får jeg helt lyst til Oliva Munn, ffs hun er sprød. Godt billede...
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Mmmm, Olivia Munn! Hvad fanden laver hun sammen med Aaron Rodgers... han er jo grim.
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af klogfyr »

Rich and famous har alle dage været det bedste afrodisiakum

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

Et år til næste sæson af GoT :cry:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af A$AP »

GOT.

Fanme en vild sæsonafslutning, Game of Thrones i en nøddeskal. Man kan dog ikke lade vær med at sidde tilbage med en lidt tom fornemmelse.

Spoileren skal nok ikke åbnes, medmindre at man har set sidste afsnit.
Spoiler
Vis
Jeg synes squ at det er en lidt svag/random måde at Jon bliver dræbt på, jeg tænker bare at han burde have set det komme, det var lidt naivt. Og så er der Daenerys hvad sker der med hende, og hvad sker der med Sansa og Reek, overlever de? Man har jo endnu flere spørgsmål i hovedet efter sæsonafslutningen end før.

Jeg havde godt nok heller ikke ondt af Stannis, det var jo lige før at man håber at det var Ramsay der havde fundet ham i skoven.

Cersei var et skønt syn, endnu bedre hvis de ikke havde gjort hende korthåret, mon ikke hun at hun taber plottet snart, især nu da Myrcella bliver forgiftet. Melisandre, Ellaria og Cersei udgør nu min top-3 i min sorte bog btw. Håber de alle tre dør på den mest grusommeste måde i hele serien, gerne på samme tid.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af UncleBobbyB »

A$AP skrev:GOT.

Fanme en vild sæsonafslutning, Game of Thrones i en nøddeskal. Man kan dog ikke lade vær med at sidde tilbage med en lidt tom fornemmelse.

Spoileren skal nok ikke åbnes, medmindre at man har set sidste afsnit.
Spoiler
Vis
Jeg synes squ at det er en lidt svag/random måde at Jon bliver dræbt på, jeg tænker bare at han burde have set det komme, det var lidt naivt. Og så er der Daenerys hvad sker der med hende, og hvad sker der med Sansa og Reek, overlever de? Man har jo endnu flere spørgsmål i hovedet efter sæsonafslutningen end før.

Jeg havde godt nok heller ikke ondt af Stannis, det var jo lige før at man håber at det var Ramsay der havde fundet ham i skoven.

Cersei var et skønt syn, endnu bedre hvis de ikke havde gjort hende korthåret, mon ikke hun at hun taber plottet snart, især nu da Myrcella bliver forgiftet. Melisandre, Ellaria og Cersei udgør nu min top-3 i min sorte bog btw. Håber de alle tre dør på den mest grusommeste måde i hele serien, gerne på samme tid.
Spoiler
Vis
Tror ikke Jon er død, tror Melissandre gør et eller andet som gør han ikke dør. Men ja, der kommer så mange OMG episoder også bliver man bare efterladt hængende. Men den her afslutning, ligger godt nok op til et brag af en sæson 6 :o Cersei fik nok godt ændret definitionen af walk of shame i dette afsnit haha og det bliver spændende at se hvilken rolle Robert Strong (ham der bær hende) kommer til at
og lige til sidst: hvor er littlefinger!!!!!!!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Daaamn de tits... Kunne i rumme det.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Fuck man.. Og nu skal vi vente helt til april.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Er i øvrigt start forfra i True Detective. Ny sæson lige om hjørnet!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Skydefinten »

Sæson 5 af GOT suget igennem på et døgn. Så blev det tirsdag.

Nu tager jeg DareDevil.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster