TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

HoundDawgs :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blach »

Heartbreaker skrev:HoundDawgs :-)
Hvor du skal bruge et Login? :smile:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Yeah
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Streamallthis.is.
#jesuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blach »

HB hvordan får man et invite? :smile:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af ulrich »

Jeg har invite i overskud, tror jeg. Send mig en pm med din mailadresse, så inviter jeg når jeg kommer hjem fra wr0k.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Ialocin »

Jeg er lige blevet færdig med Last Chance U, der en en dokumentarserie om East Mississippi Community College og deres amerikanske fodboldhold. Det er et college, der tager folk ind som har begået kriminalitet eller af andre årsager ikke er blevet headhunted til et af de større football-colleges. For mange af de unge mænd er det deres sidste chance for, at forfølge drømmen som professionel og ikke mindst at undslippe deres fortid, der præges af skidte kår og kriminalitet.

Man følger holdet og udvalgte spillere i løbet af en sæson og selvom man ikke skulle være interesseret i amerikansk fodbold (mig selv) er der meget godt at komme efter. Jeg blev især rørt af portrættet af Ronald Ollie, der har haft en særdeles hård barndom og studievejlederen Brittany Wagner, der giver alt hvad hun har for at hjælpe disse unge og sikre dem en fremtid. Kan anbefales!

Er i øvrigt endelig gået i gang med Triers Riget. Jeg har haft det lidt svært ved den kære Trier i fortiden, hvilket nok også er årsagen til, at det har taget mig så lang tid før jeg tog mig sammen til at se serien. Jeg mangler de sidste to afsnit og indtil videre har det været en rigtig god oplevelse. Jeg er vild med kameraføringen, der virkelig bidrager til at skabe uhygge og
Spoiler
Vis
hold nu kæft, hvor er den kæmpebaby bizar og klam. Jeg har allerede haft mareridt. :devil:
ps. Last Chance U, er på Netflix.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Tello »

Har lige fundet serien Black Mirror som jeg måske vil marathon i løbet af ugen. Anmeldelserne taler for sig selv og har fået det anbefalet, så giver det en chance. Vil dog så gerne i gang med GOT og gense The Wire, men jeg sidder fast i S8 af Dexter. Gaaaaal noget lort man..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Bare stop med Dexter nu. Jeg har sjældent set en så dårlig afslutning, som var tilfældet med Dexter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af OliverDK »

Fortryder så meget, at jeg kæmpede mig gennem resten af serien efter sæson 4....

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Ialocin »

Specielt de to sidste sæsoner af Dexter er virkelig dårlige.

Black Mirror er meget fin omend jeg ikke brød mig meget om første afsnit, der fik en del medieomtale pga. noget med David Cameron, en legemsdel og en gris. :roll:

Det er, som du nok har fundet ud af, ikke en føljeton og afsnittene hænger ikke sammen udover at være tematisk beslægtet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

The Strain er netop startet op igen. Yay!
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Tello »

Ialocin skrev:Specielt de to sidste sæsoner af Dexter er virkelig dårlige.

Black Mirror er meget fin omend jeg ikke brød mig meget om første afsnit, der fik en del medieomtale pga. noget med David Cameron, en legemsdel og en gris. :roll:

Det er, som du nok har fundet ud af, ikke en føljeton og afsnittene hænger ikke sammen udover at være tematisk beslægtet.
Er ikke gået i gang med den endnu, sidder fast i de sidste 6 afsnit af Dexter :( Fuck det er forfærdeligt..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Tello skrev:
Ialocin skrev:Specielt de to sidste sæsoner af Dexter er virkelig dårlige.

Black Mirror er meget fin omend jeg ikke brød mig meget om første afsnit, der fik en del medieomtale pga. noget med David Cameron, en legemsdel og en gris. :roll:

Det er, som du nok har fundet ud af, ikke en føljeton og afsnittene hænger ikke sammen udover at være tematisk beslægtet.
Er ikke gået i gang med den endnu, sidder fast i de sidste 6 afsnit af Dexter :( Fuck det er forfærdeligt..
STOP!!!!!

Jeg misunder virkelig dem, der har muligheden for ikke at se afslutningen på Dexter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Skydefinten »

Andre end mig som ser (The) Get Down?

http://www.imdb.com/title/tt4592410/

Den digger jeg sgu. Thumbs up.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster