TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Prison Break starter i dag men hvornår bliver den vist på Netflix? Nogen der har styr på det?
Jeg ved ikke hvad du snakker om. Der har kun været en sæson af Prison Break. Man valgte at stoppe på toppen i stedet for at køre serien af sporet.
:lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Prison Break starter i dag men hvornår bliver den vist på Netflix? Nogen der har styr på det?
Jeg ved ikke hvad du snakker om. Der har kun været en sæson af Prison Break. Man valgte at stoppe på toppen i stedet for at køre serien af sporet.
Hvad snakker du om... den bedste sæson har de ikke vist endnu :razz:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Prison Break starter i dag men hvornår bliver den vist på Netflix? Nogen der har styr på det?
Jeg ved ikke hvad du snakker om. Der har kun været en sæson af Prison Break. Man valgte at stoppe på toppen i stedet for at køre serien af sporet.
Simpelthen så vanvittig, hvordan den gik fra at være fuldkommen uimodståelig verdensklasse god i sæson 1, til "what-the-fuck-is-this-shit?" i sæson 2 og så bare lort derefter ....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Prison Break starter i dag men hvornår bliver den vist på Netflix? Nogen der har styr på det?
Jeg ved ikke hvad du snakker om. Der har kun været en sæson af Prison Break. Man valgte at stoppe på toppen i stedet for at køre serien af sporet.
Ligesom True Detective. :roll:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Skydefinten »

25 år efter. Ny Twin Peaks sæson snart på HBO Nordic

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:25 år efter. Ny Twin Peaks sæson snart på HBO Nordic

Billede
Damn, jeg glæder mig.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kvoller »

Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D
Jeg har set det og er positivt overrasket. Rigtig god start og det fortsætter lige efter min bog. Skal også se afsnit 2 om lidt
MDCCCXCIX

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jesni »

Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D
Jeg har set det og er positivt overrasket. Rigtig god start og det fortsætter lige efter min bog. Skal også se afsnit 2 om lidt
Enig. Altså, det bliver aldrig sæson 1 og til dels 2, men det er vel en ok b-serie i mine øjne. Og så længe T-bag er med, er den vel værd at se!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Og Better Call Saul er tættere og tættere på starten af Braking Bad :)
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af MessiPogba »

Kvoller skrev:Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D
Skal man have set de foregående 4 sæsoner og filmen for at forstå det nye, eller hvordan?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Kvoller skrev:Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D
Skal man have set de foregående 4 sæsoner og filmen for at forstå det nye, eller hvordan?
Jep det synes jeg du skal :)
MDCCCXCIX

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:
Kvoller skrev:Nogen der har set det nye Prison Break? Synes sgu det er ret fedt :D
Skal man have set de foregående 4 sæsoner og filmen for at forstå det nye, eller hvordan?
Hvis du aldrig har set Prison Break, så skal du se de første to sæsoner, og derfra kan du så vurdere om du kan holde resten af det ud :P Men sæson er helt fantastisk.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Better Call Saul er better og better :cool:
Spoiler
Vis
Salamanca, Los Pollos Hermanos, Gustavo Frings er tilbage... Vi mangler bare Heisenberg, Hank og Pinkman :)
Jeg vil se Braking Bad igen når jeg er færdig med Saul
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Jeg synes faktisk, at Better Call Saul overgår Breaking Bad på flere områder. Den virker bedre fortalt, og man får et andet bånd til karaktererne. Man kan måske godt savne lidt af den action, der var i Breaking Bad, men jeg kan egentlig godt lide det stille tempo. Det er virkelig en veludført serie.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster