Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Tilløk med det, HB!
#jesuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Badabing »

Tillykke med dagen, din hjerteknuser :*
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Tak. I er søde <3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Fejrer dagen med en vatpind i pikken på OUH. Vender tilbage med yderligere info.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Fejrer dagen med en vatpind i pikken på OUH. Vender tilbage med yderligere info.
Er det en del af det nye arbejde..? ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Nå jeg er ved at være lidt frisk igen. Det var et rimelig vildt år for mig, kan ikke huske såå meget, det er mere et blur hvor dagene blander sammen.

Men fulde koncerter jeg var til:

Outkast: Bedste hiphop koncert jeg har været til. Ever. Alt spillede bare, ikke så meget pis. Jeg kunne synge med på stort set alle sange og de spillede alt hvad jeg ville høre.

Rolling Stones: Fantastisk koncert, meget bedre end jeg havde forventet. Fatter ikke at den blev kritiseret så meget. Mindes at have læst i Orange Press at Keith Richards ikke kunne spille guitar. LOL.

Haim: Havde ikke hørt det så forfærdelig meget på forhånd, så forventede egentlig bare en pige-pop koncert, men jeg blev sgu godt overrasket. Rigtig god koncert

Damon Albarn: En af de bedste koncerter jeg har været til. Er du gal hvor han bare kan finde ud af det der med koncerter. Eneste minus er, at han kun spillede 2 Blur sange, og den ene af dem var vist en b-side.

Future Islands: Lige hvad jeg havde forventet; som taget ud fra Letterman. Rigtig god koncert, er glad for jeg så den i stedet for Trentemøller (som jeg i øvrigt har set et utal af gange)

Fire Ochestra: dødsmetaljazz. Ikke lige mig. Men der blev røget nogle gode bønder, så jeg blev ;)

Manu Chau: Det var et brag af en fest. Jeg var overrasket over hvor mange af numrene jeg kunne synge med på. Kæft hvor er jeg glad for at jeg har oplevet dem på Orange!

Arctic Monkeys: Den bedste Arctic koncert jeg har set til dato. De måtte dog gerne spille lidt flere af deres gamle numre. 505 var dog lige i skabet!

Kasabian: Solid og god koncert. Jeg var godt nok drænet for energi, men alligevel fik de gang i mig. Fedt de ikke var bange for at spille gamle sange.

Stevie Wonder: Jeg er kæmpe fan af bas, og det er lige hvad man fik. Godt med bas. Mega fed koncert som var så velspillet. Tror ikke jeg hørte en eneste fejl eller forkert tone. Kunne have været federe hvis han havde åbnet Roskilde :)

Der var sikkert også andre koncerter, men fælles for dem alle pånær en enkelt, var at de var fantastiske. Ville ønske jeg kunne opleve koncerterne igen. Det er længe siden jeg har været på Roskilde Festival hvor SÅ mange koncerter har været så gode.

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Stærkt, Brommer, lyder godt!
Brombi skrev:Outkast: Bedste hiphop koncert jeg har været til. Ever.
Hvor stod du, champ? Bassen var tordnende høj. Alt andet var ikke. Det fungerede ikke helt dernede, ret langt bagved, hvor jeg stod.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Ankommet til Gentofte Hotel. I morgen tidlig stryger jeg til USA!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sounds good! God tur, Blau! ;-)

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Husk at have strøm på din smartphone og eller tablet ;)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Blausemusse, god fucking tur. Hor dig vej frem! Ingen forhindringer! Allez!
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

BarçaDK skrev:Stærkt, Brommer, lyder godt!
Brombi skrev:Outkast: Bedste hiphop koncert jeg har været til. Ever.
Hvor stod du, champ? Bassen var tordnende høj. Alt andet var ikke. Det fungerede ikke helt dernede, ret langt bagved, hvor jeg stod.
Hehe kan ikke huske det 100% faktisk, det var i hvert fald perfekt der hvor jeg stod. Ikke i pitten men heller ikke ved tribunen..

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Stærkt, Brommer, lyder godt!
Brombi skrev:Outkast: Bedste hiphop koncert jeg har været til. Ever.
Hvor stod du, champ? Bassen var tordnende høj. Alt andet var ikke. Det fungerede ikke helt dernede, ret langt bagved, hvor jeg stod.
Hehe kan ikke huske det 100% faktisk, det var i hvert fald perfekt der hvor jeg stod. Ikke i pitten men heller ikke ved tribunen..
Damn lydcrew... Jeg var længere bagved end tribunen, og der fungerede det så Gud ikke... :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pirlo og jeg nyder solen!

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

McD var ikke helt dumt som nat-snack, nu er det godnat.. :razz:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster