Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:Det skal løbes væk.. Hvis du ikke har nogle vigtige kampe de næste 2 uger, så brug tigerbalsam og varm ordenligt op. Kommer selvfølgelig også an på graden af forstrækningen.
Ja, det bliver nok løsningen. Jeg har ikke varmet op uden bold i flere år. Det bør jeg nok begynde på. Jeg har fået to muskelskader i 2013 efter ikke at have haft det i mange år :sørgelig:

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Så må det være en mindre forstrækning og det derfor hjælper at massere låret varmt. Sørg for en god opvarmning og noget tigerbalsam. Og for Guds skyld, pas på løgene!!
Hahahaha, det er heldigvis tættere på knæet end på min ballsack :lol:

Og ja, der er ikke nogen blødning, det er forholdsvis mildt :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Glemmer aldrig en kamp jeg spillede ude i B1909. Under taktikmødet tog jeg kamfer på baglåret, som jeg så fik nosserne. Har aldrig nogensinde følt så stor en smerte. Det værste ved det hele er, at når man så går i bad efter, så bliver det bare værre.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Spillede på hold med en som ikke vidste hvad tigerbalsam var.. Vi bildte ham ind at vi allesammen smørrede det på bollerne fordi det hjalp under en kamp. :twisted:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Ren ondskab :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

hahah han fik lov at springe trøjevasken over, men har stadig ved at grine af det idag.. :)

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Glemmer aldrig en kamp jeg spillede ude i B1909. Under taktikmødet tog jeg kamfer på baglåret, som jeg så fik nosserne. Har aldrig nogensinde følt så stor en smerte. Det værste ved det hele er, at når man så går i bad efter, så bliver det bare værre.
Aaaaav.

Egentlig meget sjovt at sidde og smøre sine nosser ind i creme under et taktikmøde :lol:
Brombi skrev:Spillede på hold med en som ikke vidste hvad tigerbalsam var.. Vi bildte ham ind at vi allesammen smørrede det på bollerne fordi det hjalp under en kamp. :twisted:
Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hey gutter! Lige en lille hurtig en!

Er der andre end mig der har bredbånd og tv fra Yousee, hvor Canal9 ikke er i HD?

Pænt træls når der skal ses bold.. Specielt når Barça spiller mod Betis imorgen..

Alle mine andre HD-kanaler er i HD som de plejer, med ikke Canal 9..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

TV3+ er midlertidigt omlagt til SD. Vi er obs på, at det ikke har løst fejlen.
Kan være det er det samme med Canal9. Desuden er spansk tv ikke så langt fremme i teknologien. Deres 'HD' virker ikke så high def. Engelsk fodbold på canal9 står knivskarpt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Åh tak Brombz. Men syntes alligevel at spansk fodbold på 9'eren plejer at være i OK kvalitet, det kan selvfølgelig ikke måles med 6'eren's dækning af f.eks. Premier League, men det er ihvertfald bedre end det der er der nu.. :razz:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
TV3+ er midlertidigt omlagt til SD. Vi er obs på, at det ikke har løst fejlen.
Kan være det er det samme med Canal9. Desuden er spansk tv ikke så langt fremme i teknologien. Deres 'HD' virker ikke så high def. Engelsk fodbold på canal9 står knivskarpt.
NBA League Pass er endnu skarpere, selvom man streamer det! For fanden det står skarpt, når man har en god forbindelse. Hvilket jeg normalt ikke har. Men nogle gange tager jeg computeren med hen på mit hemmelige sted på uni, hvor forbindelsen er sindssygt god og så ser jeg alle dunks fra nattens kampe igennem! Hold kæft, det er rar!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
TV3+ er midlertidigt omlagt til SD. Vi er obs på, at det ikke har løst fejlen.
Kan være det er det samme med Canal9. Desuden er spansk tv ikke så langt fremme i teknologien. Deres 'HD' virker ikke så high def. Engelsk fodbold på canal9 står knivskarpt.
NBA League Pass er endnu skarpere, selvom man streamer det! For fanden det står skarpt, når man har en god forbindelse. Hvilket jeg normalt ikke har. Men nogle gange tager jeg computeren med hen på mit hemmelige sted på uni, hvor forbindelsen er sindssygt god og så ser jeg alle dunks fra nattens kampe igennem! Hold kæft, det er rar!
Hvis Russ ikke var blevet skadet, så havde jeg købt det, med den kampagne de har kørende ligenu.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hej alle. Hvad filan hedder sangen/melodien i dette klip? OBS: jackass, indeholder lort
Spoiler
Vis
phpBB [video]
På forhånd tak :smile:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]


Morning af Peer Gynt :smile:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af soul_pitcher »

Quaresma skrev:
phpBB [video]


Morning af Peer Gynt :smile:
Det er Edvard Grieg, der har komponeret musikken.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster