Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Haha ja, RokokoPosten er genial. Kan især godt lide følgende del:
“Lumand har samlet alle, der på nogen måde kunne have noget som helst relevant at sige, og refereret utrolig samvittighedsfuldt til dem. Jeg kan ikke forestille mig et bedre skrevet speciale i nyere tid,” siger Erik Grauballe, der har gradueret opgaver og afhandlinger i over 20 år, men aldrig før set et produkt, hvor manglen på originalt materiale og ny viden var så udtalt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Nogen der har set teaseren til El Clasico ?? De bruger musikken fra bf3, det er lidt sjovt :)

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Oldtrafford.dk
Hvis i ikke vil lade jeres fodboldaften ødelægges af 11 lyseblå pletter, så anbefaler vi at finde en pub med engelsk tv. De ødelægger vist ikke dine øjne.. (ch)
Hold da kæft nogle idioter.. Ikke nok med at de har nogle af verdens mest irriterende spillere, så er deres fans, nogle af jordens største idioter.. Har kun mødt TRE man u fans, som ikke var arrogante.. Kan ikke fordrage man u, eller deres fans.. Må city eller Spurs vinde PL!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Det er sq spas... klart at man ikke gider have sin kamp afbrudt af kampen som ens rivaler spiller. Havde sq hellere ikke gide at se en Barca kamp hvor Real hele tiden skulle klippes ind. :D. Virkelig fladt af de danske tv-stationer at de ikke viser begge kampe, hvorfor fanden skal man se Ajax - Real når City - Munchen og Basel - United er vildere og har alt på spil.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Hvor har du det fra? Deres forum? Jeg kan i hvert fald ikke se noget om det i nyheden på deres forside.

Hvis du har det fra deres forum - hvordan adskiller det sig så fra holdningen her på forum, i tilfælde af, at Real og Barca skulle spille samtidig, og 3+ valgte at sende begge kampe samtidig? For at gøre det helt klart; de skifter frem og tilbage mellem kampene. Gad du sidde og se en halv Barca-kamp?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg vil våge at påstå, at 90% af brugerne herinde kunne have skrevet præcis det samme.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Jeg skal også nok våge over dette forum for kommentarer af den art.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Hvor har du det fra? Deres forum? Jeg kan i hvert fald ikke se noget om det i nyheden på deres forside.
Jeg har det fra deres facebook-side.
Hvis du har det fra deres forum - hvordan adskiller det sig så fra holdningen her på forum, i tilfælde af, at Real og Barca skulle spille samtidig, og 3+ valgte at sende begge kampe samtidig? For at gøre det helt klart; de skifter frem og tilbage mellem kampene. Gad du sidde og se en halv Barca-kamp?
Jeg kan godt forstå deres frustation. Det der irritere mig er at, der sidder en admin der har 7500 fans ikke kan være lidt mere professionel, eller objektiv. VI ser jo ikke vores kære admins sidde og svine real til? Jeg beder kun om lidt mere profesiolisme :)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Har lige kigget på deres FB, og må indrømme, at jeg ikke kan finde det, i hvert fald ikke skrevet af selve OldTrafford.dk - men hvis det er sådan, så har du da ret i, at det ligger nærmere madridista.dk end fcbarcelona.dk. Jeg lader dog tvivlen komme dem til gode, da jeg endnu ikke har oplevet oldtrafford.dk opføre sig underligt. Kigger dog ikke på deres FB - en af mine Utd-venner siger, at den er fyldt med tågere.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nidzo7 »

@Mander

Tjek deres billeder inde under "vægbilleder" Billede nummer 112 og 94 nuff said :)
Senest rettet af Nidzo7 ons dec 07, 2011 8:16 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

her Mander..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

@ Nidzo

Ja, det er lidt spøjst. Jeg må dog indrømme, at jeg er lidt ligeglad med, hvad de gør på et mere uformelt forum som FB (og endda gemt væk inde under billeder), end på deres hjemmesides forside. Jeg vil helst ikke lede aktivt for at finde noget at blive harm over.
Brombi skrev:her Mander..
I ain't never gonna give you up either, Brombs!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »


emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
So last year..
[youtube]MG8IvYSPesM[/youtube]
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster