Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

PuyolErGud skrev:
Uden at skulle inddrage statistikker, synes jeg at Ronaldo er en marginalt bedre afslutter. Nu har jeg set 95% af Barcelonas og Real Madrids kampe de sidste 4 år og Ronaldo er en smule skarpere, når han får chancen foran mål, sammenlignet med Messi.
Blau, hvor er dine statistikker henne, så sådan noget vrøvl ikke står som sandheden for nogle?
Hahaha det er folk som ham, man bare hader eksisterer.
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Messi kan også være højere end Cristiano, selvom han ser højere ud på TV.
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Messi kan også være højere end Cristiano, selvom han ser højere ud på TV.
Din påstand er bare en kende lettere at modbevise vha. af vores elskede og iskolde tal. ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:
Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Messi kan også være højere end Cristiano, selvom han ser højere ud på TV.
Din påstand er bare en kende lettere at modbevise vha. af vores elskede og iskolde tal. ;-)
Han krummer sig sammen. Det kan tal aldrig modbevise.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Nu sætter jeg lige alt på ét bræt og siger at jeg godt kan statistik der fortæller at Messi også er skarpere i feltet (hvilket er hvad påstanden går på). Hvis det ikke var fordi jeg skal køre til Billund om 45 minutter, ville jeg gå igang med det samme, men det må vente til den 20. hvor jeg er hjemme igen (nej, jeg skal ikke på ferie i Billund).

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

11 dage i Legoland? God tur til Vestkysten, bg! Vis dem hvad Randers er lavet af. Nej, lad vær'.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Nu sætter jeg lige alt på ét bræt og siger at jeg godt kan statistik der fortæller at Messi også er skarpere i feltet
I'd looooooove that!

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han holder et stabilt højt niveau og ikke er så svingende som Messi og andre konkurrenter til titlen, fordi han gør sine medspillere bedre, fordi han har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for og fordi han kan noget, som ingen andre kan. Ikke pga hans mål eller fordi han er Real Madrid spiller. Jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller pga hans niveau på banen og i øvrigt også han ageren udenfor banen.
Troede først det var fordi jeg var træt, men læste rigtigt. Ja, Messi er totalt svingende. Nogle kampe laver han tre mål, men så laver han fandme kun ét mål i de mellemliggende.
Og Ronaldo har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for. Hvor mange landshold har han mon spillet for?
Og må have været en hård indrømmelse til sidst fra en Real fan. Især når manden der skriver det er Kassow...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han holder et stabilt højt niveau og ikke er så svingende som Messi og andre konkurrenter til titlen, fordi han gør sine medspillere bedre, fordi han har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for og fordi han kan noget, som ingen andre kan. Ikke pga hans mål eller fordi han er Real Madrid spiller. Jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller pga hans niveau på banen og i øvrigt også han ageren udenfor banen.
Troede først det var fordi jeg var træt, men læste rigtigt. Ja, Messi er totalt svingende. Nogle kampe laver han tre mål, men så laver han fandme kun ét mål i de mellemliggende.
Og Ronaldo har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for. Hvor mange landshold har han mon spillet for?
Og må have været en hård indrømmelse til sidst fra en Real fan. Især når manden der skriver det er Kassow...
Haha er det Kassow? Han er så pisse grineren!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af OliverDK »

Haha, hvor er de sindssyge :grin:
Det viser sig nemlig, at Isco i sine unge år afviste Barcelona, fordi hans familie afviste klubben på baggrund af den catalanske klubs krav om, at man kun snakker catalansk i fodboldskolen.

Kravet, som leder tankerne hen på de mest afskyelige diktatur-regimer i verden, skræmte Iscos familie og det unge talent endte med at blive i Benamiel, selv om han den gang var Barcelona-fan.
http://madridista.dk/index.php/1751-bar ... sco-skifte

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

OliverDK skrev:Haha, hvor er de sindssyge :grin:
Det viser sig nemlig, at Isco i sine unge år afviste Barcelona, fordi hans familie afviste klubben på baggrund af den catalanske klubs krav om, at man kun snakker catalansk i fodboldskolen.

Kravet, som leder tankerne hen på de mest afskyelige diktatur-regimer i verden, skræmte Iscos familie og det unge talent endte med at blive i Benamiel, selv om han den gang var Barcelona-fan.
http://madridista.dk/index.php/1751-bar ... sco-skifte
Som fx Spanien og Francos? :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Fra deres forum.
Gribben skrev:
Tobiasillas skrev:
icomeinpeace skrev:
Siempre Madrid skrev:Kravet, som leder tankerne hen på de mest afskyelige diktatur-regimer i verden
A hvaba?
Franco som var en diktator i Spanien var også en fanatisk Barcelona fan, han havde myrdet et par Real præsidenter og havde truede Real spillere til med vilje at tabe en kamp mod Barcelona.
Det må være det der menes med citatet
Det forum her er seriøst på vej ned af bakke...

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ponte »

Brombi skrev:Fra deres forum.
Gribben skrev:
Tobiasillas skrev:
icomeinpeace skrev:
Siempre Madrid skrev:Kravet, som leder tankerne hen på de mest afskyelige diktatur-regimer i verden
A hvaba?
Franco som var en diktator i Spanien var også en fanatisk Barcelona fan, han havde myrdet et par Real præsidenter og havde truede Real spillere til med vilje at tabe en kamp mod Barcelona.
Det må være det der menes med citatet
Det forum her er seriøst på vej ned af bakke...
Ahahaha seriøst?!!! Gal de udstiller sig selv rigtig flot på deres Anders And site!, selv nationen på eb.dk kan ikke være med her og det siger ikke så lidt!
Man sidder jo næsten og bliver helt flov på deres vegne.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Ronaldo kan jo godt være skarpere alene med målmanden selvom han har sjasket 500 skud forbi mål fra 25+ meter,
Nu sætter jeg lige alt på ét bræt og siger at jeg godt kan statistik der fortæller at Messi også er skarpere i feltet
I'd looooooove that!
Hey, nu har jeg sgu fundet ud af, med en masse dejlige tal fra FourFourTwo's StatsZone:

Messi
Messi har i indeværende sæson forsøgt sig 23 gange fra en position inde i feltet. 2 af afslutningerne er blevet blokeret. Dem sorterer vi fra og de tæller dermed ikke, når vi skal se på hvor skarp han er. Ud af de 21 skud der er blevet sendt mod mål, er der gået 7 i nettet. Udover det har han ramt målet 9 gange, træværket 1 gang og ramt ved siden af 4 gange. Altså scorer han på 33% af sine afslutninger inde fra feltet, mens han rammer mål med 76% af afslutningerne.

Udenfor feltet har han forsøgt sig 12 gange, hvor de 4 af afslutningerne er blevet blokeret. På de 8 afslutningerne han har sendt mod mål, har han scoret 1 gang, ramt målet 4 gange og ramt forbi 3 gange. Altså scorer han på 13% af sine afslutninger udenfor boksen og rammer mål med 63% af afslutningerne.

66% af Messi's afslutninger er altså faldet inde i feltet, mens de resterende 34% er blevet fyret af udenfor feltet.

Ronaldo
Ronaldo har i indeværende sæson forsøgt sig 43 gange fra en position inde i feltet. 11 af afslutningerne er blevet blokeret. Dem sorterer vi fra og de tæller dermed ikke, når vi skal se på hvor skarp han er. Ud af de 32 skud der er blevet sendt md mål, er der gået 7 i nettet. Udover det har han ramt målet 8 gange, træværket 2 gange og ramt ved siden af 15 gange. Altså scorer han på 22% af sine afslutninger inde fra feltet, mens han rammer mål med 47% af afslutningerne.

3 af disse mål har dog været fra straffesparkspletten. Tager vi dem ud af regnestykket, har han scoret på 14% af sine afslutninger i feltet, mens han har ramt mål på 41% af sine afslutninger.

Udenfor feltet har han forsøgt sig 36 gange, hvor de 11 af afslutningerne er blevet blokeret. På de 25 afslutningerne han har sendt mod mål, har han scoret 1 gang, ramt målet 14 gange og ramt forbi 10 gange. Altså scorer han på 4% af sine afslutninger udenfor boksen og rammer mål med 60% af afslutningerne.

54% af Ronaldo's afslutninger er altså faldet inde i feltet, mens de resterende 46% er blevet fyret af udenfor feltet.

Jeg skal forsøge at holde statistikken opdateret i løbet af sæsonen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster