Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

En af mine facebook venner smed dette op:
Ekspert: Cristiano - er alle andre overlegenHvilken fodboldspiller kan hoppe som en NBA spiller, løbe som Bolt og skyde som en maskinpistol? Messi? Vi ser altid Messi tage et par løb tippe bolden over målmanden også falde og fejre målet, og de gange vi ser ham score et hovedmål - er det med hånden. Ingen i verden kan det Cristiano Ronaldo som kantspiller score han næsten samme antal mål som en angriber (Messi red.). Folk sammenligner Ronaldo mål imod United med Messi's mål imod United, der er meget større forskel, Cristiano er mandsopdækket - og Messi står alene med Ferdinand 90 meter væk. Fordi ingen tror på at han kan score et hovedmål.""Cristiano bliver kaldt for arrogant, han solgte sin guldstøvle for børnene i Palæstina, han donere blod til forskellige hospitaler, han har sin egen fund i Portugal og han donere til børnene i Afghanistan hele tiden - Privat. Da han vandt Pichichien lavede han en kopi af den til alle sine holdkammerater, da de spiste middag sammen. Messi tager til UNICEF arrangementer - fordi UNICEF er Barças sponsor, og hey.. Cristiano har aldrig svint en mand og hans gravide dame over en fodboldkamp før.""En anden ting, jeg lige vil pointere er. I Sporting var Cristiano Ronaldo holdets største stjerne - I United var Cristiano Englands største stjerne - I Real Madrid er han Spaniens største stjerne. Han har vundet titler alle steder, og bevist sig i 3 forskellige ligaer, og vundet priser i enhver af ligaerne. Internationalt har han været med i en EM Semi Finale og en EM Finale hvor han har været en vigtig nøgle spiller. Messi spiller med et hold han har spillet med lige siden han var 9 år gammel, og med landsholdet - blev de smidt ud af Copa America.""Med hensyn til Gerd Müller's rekord, så er det ikke en rekord sålænge FIFA ikke ser på den som en rekord - og sidste gang vi tjekkede sagde FIFA repræsentanten at rekorden ikke gælder" *Smiler*- José Mendez (RealEsparta)
hæhæ
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:En af mine facebook venner smed dette op:
Ekspert: Cristiano - er alle andre overlegenHvilken fodboldspiller kan hoppe som en NBA spiller, løbe som Bolt og skyde som en maskinpistol? Messi? Vi ser altid Messi tage et par løb tippe bolden over målmanden også falde og fejre målet, og de gange vi ser ham score et hovedmål - er det med hånden. Ingen i verden kan det Cristiano Ronaldo som kantspiller score han næsten samme antal mål som en angriber (Messi red.). Folk sammenligner Ronaldo mål imod United med Messi's mål imod United, der er meget større forskel, Cristiano er mandsopdækket - og Messi står alene med Ferdinand 90 meter væk. Fordi ingen tror på at han kan score et hovedmål.""Cristiano bliver kaldt for arrogant, han solgte sin guldstøvle for børnene i Palæstina, han donere blod til forskellige hospitaler, han har sin egen fund i Portugal og han donere til børnene i Afghanistan hele tiden - Privat. Da han vandt Pichichien lavede han en kopi af den til alle sine holdkammerater, da de spiste middag sammen. Messi tager til UNICEF arrangementer - fordi UNICEF er Barças sponsor, og hey.. Cristiano har aldrig svint en mand og hans gravide dame over en fodboldkamp før.""En anden ting, jeg lige vil pointere er. I Sporting var Cristiano Ronaldo holdets største stjerne - I United var Cristiano Englands største stjerne - I Real Madrid er han Spaniens største stjerne. Han har vundet titler alle steder, og bevist sig i 3 forskellige ligaer, og vundet priser i enhver af ligaerne. Internationalt har han været med i en EM Semi Finale og en EM Finale hvor han har været en vigtig nøgle spiller. Messi spiller med et hold han har spillet med lige siden han var 9 år gammel, og med landsholdet - blev de smidt ud af Copa America.""Med hensyn til Gerd Müller's rekord, så er det ikke en rekord sålænge FIFA ikke ser på den som en rekord - og sidste gang vi tjekkede sagde FIFA repræsentanten at rekorden ikke gælder" *Smiler*- José Mendez (RealEsparta)
hæhæ
Wow... Det er virkelig velskrevet. Han må være en af de klogere ronaldo fanboys. Ronaldo mere komplet + ronaldo er skide sød = ronaldo er den bedste. logik for burhøns.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Det eneste han har ret i, ham José, er at Cristiano har doneret penge til ofre i Afghanistan, hvilket han naturligvis skal have respekt for. Resten er

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Han er pisse irriterende. Han inviterer mig hele tiden med til alle mulige latterlige begivenheder, oftest +16..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Han er pisse irriterende. Han inviterer mig hele tiden med til alle mulige latterlige begivenheder, oftest +16..
Candy Crush Saga? :>

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Haha nej, begivenheder som teenagerfester på Spektrum osv. Er vild i Candy Crush!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

har aldrig prøvet det :i

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Han ville ikke længere være min ven...
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Har også slettet ham et par gange, men spiller fodbold i samme klub, så han bliver ved med at ansøge mig. Lidt pinligt for ham, føler mig ret populær, at han efter tredje gang jeg har slettet ham, stadig bliver ved med at ansøge. Føler mig dog også lidt dum, når jeg bliver ved med at acceptere.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Lav en Pepe Getafe på ham, næste gang. Så skal han nok ztoppe, måske.

Karlsens, HB, øl smagning,
mmm....
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Har også slettet ham et par gange, men spiller fodbold i samme klub, så han bliver ved med at ansøge mig. Lidt pinligt for ham, føler mig ret populær, at han efter tredje gang jeg har slettet ham, stadig bliver ved med at ansøge. Føler mig dog også lidt dum, når jeg bliver ved med at acceptere.
Det er mærkeligt når folk ansøger en, selvom man allerede en gang har fjernet dem. Fatter de seriøst ikke et vink med en vognstang eller er de bare sygt glemsomme? Jeg ved det ikke, måske gør emo eller teemuss eller Jbninc eller en anden?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Lidt... Er ham som bliver slettet uden grund, synes jeg selv. Men ansøger alla om venner... De kommer bare.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Uden at skulle inddrage statistikker, synes jeg at Ronaldo er en marginalt bedre afslutter. Nu har jeg set 95% af Barcelonas og Real Madrids kampe de sidste 4 år og Ronaldo er en smule skarpere, når han får chancen foran mål, sammenlignet med Messi.
Blau, hvor er dine statistikker henne, så sådan noget vrøvl ikke står som sandheden for nogle?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor er det fra? Det er selvfølgelig ren og skær bullshit. Siden Ronaldo kom til La Liga, har Messi scoret 169 mål på 712 afslutninger (conversion rate på 24%), mens Ronaldo har scoret 153 mål på 1029 afslutninger (conversion rate på 15%).

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Fra Madridista.dk - Fra debatten vedr. om Cristiano er verdens bedste.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster