Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

hahahaha

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

tosse som ikke forstår at Daluigis ord er lov skrev:
Random tosse om fransk film skrev:Den er så Belgisk.. men fair nok :cool:
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
#9: Dionysos | i dag 13:16

Det er godt nok dårlig stil at fanklubbens formanden ligefrem føler behov for at kalde Guardiola for 'Hykleren'.
Endelig lidt fornuft derinde!
Jeg har godt set Siempre kalde Pep for hykleren. Det er ren gøg og gokke på den ucharmerende måde og det er de to admins som sætter dagsordenen som de andre minions så ligger sig i slipstrømmen af, har man fornemmelsen af nogle gange.

Fornuftigt kommentar af ham Dionysos, gad vide hvad reaktionen var efterfølgende(?)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Alan Sulaiman fra Real Madrid Ulrtas Sur Danmark på Facebook skrev:konklusion, det har hjulpet at Ronaldo er mere Solo minded..

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Madrid-fan skrev:Jeg kan stadig ikke komme over den aflevering, han lagde til en lynhurtig Ronaldo
Hehe, ikke direkte tosset, men den sætning ændrer markant betydning, hvis man glemmer det lille "mig" (som jeg går ud fra, han har gjort) :lol:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

BarçaDK skrev:
Madrid-fan skrev:Jeg kan stadig ikke komme over den aflevering, han lagde til en lynhurtig Ronaldo
Han skal da have credit for at forsøge :razz:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Hehe, Powha ;-)



I øvrigt... Hvad sker der med Kassow-Rossing?
Han har ikke postet på bold.dk i 6 dage, 1 time og 17 minutter nu, jeg begynder at blive bekymret for ham :cry:

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Hvem har sat ham på plads? :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Uha uha uha så har jeg altså en rigtig lækkerbisken til jer! skal vi lege en lille leg. Hvem kan tælle sig frem til det antal fejlslagene statistikker, som tossen her har opfundet igennem subjektive øjne?..
#59: rezamadridista | i dag 21:17

Først og fremmest så er jeg glad for at man her på siden kan synes Messi er bedre end Ronaldo, hvis ikke man kunne det, så ville der ikke være så meget værdi i forumet.

Dog vil jeg sige at jeg ikke er så glad for svar #47. Du påstår at man ikke har forstand på fodbold hvis man synes det omvendte som du selv gør. Jeg synes ikke at Messi bevæger sig bedre end Ronaldo. Ronaldo tager nogle løb som ingen anden, det er så uden bold. Med bolden er Messi bedre til at drible, det kan man vel ikke komme uden om, men jeg synes det burde understreges at Messi er den spiller som mister bolden flest gange i La Liga ergo han prøver at drible mere, derfor har han en større chance for at komme forbi spilleren.

Ronaldo er ikke den samme spiller som i Manchester. I Man utd driblede han jo også rimeligt meget, og derfor kom han forbi spillerene noget mere end han gør i Madrid. Hvilket er også grunden til at MANGE fodbolds fans (primært fans af PL hold og Barca fans) synes at Ronaldo var bedre i Man Utd end han er nu.
Men nu går Ronaldo mere op i at vise skills også aflever, eller nogen gange så prøver han at drible langs venstre fløj også slå et indlæg.
Det jeg prøver at siger at Ronaldo ikke prøver at komme forbi spillerne som før. - Hvilket irritere mig, fordi jeg ved at man ikke bare mister de dribleevner han besad i Manchester.
En anden ting er vel også at Messi spiller mere i midten af banen, der hvor modstanderens centrale backs er placeret, så hvis han ikke prøvede at drible spillere ligeså meget som han gør nu, så ville han jo være næsten uduelig.

Jeg synes også at Ronaldo er bedre til at skyde end Messi, det tror jeg vel de fleste herinde er enige med mig i. DOG er Ronaldo også den der skyder flest. Kan i se sammenhængen med overståede afsnit?
Messi dribler mest --> Mister bolden flest gange --> Bedre dribler.
Ronaldo skyder mest --> Ronaldo scorer fra distance mere end Messi --> Bedre til at skyde.
- Måske sidder i og tænker at der ikke er mening i det jeg skriver, men jeg prøver bare at sige at det ikke er et så åbenlysende svar som mange tror det er.

Og med hensyn til afleveringer. Der vil jeg bare sige at Ronaldo simpelthen bare er uheldig. Messis afleveringer ender med at en eller anden scorer, men det gør Ronaldos ikke så tit, også selvom at det var en perfekt aflevering. Og Messi aflever den jo også meget mere end Ronaldo, hvilket er en skam, for jeg ved at Ronaldo kan aflevere bolde som mindst er ligeså flotte som Messis - Det er ikke noget jeg har fantaseret mig til, det er skam sket nogle par gange, men folk ligger ikke mærke til det, fordi Messi aflevere den mere.
- Tror at folk fandme tror jeg er på joint eller noget, men nej har ikke røget, hvis i vil få et billede af hvad jeg mener, så vær venlige og tjek dette link. En normal reaktion ville være at man ærgrer sig over hvorfor han ikke aflever den noget mere end han skyder :)
--- Nyd de 7 min :)

Hovedstød, tjah indiskutabelt.

Og igen til #47:
Året 2012. Ronaldo var den medspiller som scorede når de havde brug for det (eksempelvist i Camp Mou)
Messi var den medspiller som scorede utallige mange mål da Madrid var the champions i La liga?
Hvordan definere du medspiller? En med flest assists eller den som er der når holdet har brug for ham.

PS. Undskyld hvis jeg er dårlig til at formulere mig i dansk, det er ikke mit modersmål.
Og til dem der skulle undrer sig, så er jeg Real Madrid fan før Ronaldo fan. Det har ikke noget med at han spiller i Real eller ej. Jeg fortrækker bare en spiller som Ronaldo frem for Messi. Også ville jeg bare pointere at det ikke er så simpelt et svar og Messi ikke er MAGINALT bedre end Ronaldo som #52 påstod.
Forumlegende

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ronaldinho »

Daluigi skrev:Uha uha uha så har jeg altså en rigtig lækkerbisken til jer! skal vi lege en lille leg. Hvem kan tælle sig frem til det antal fejlslagene statistikker, som tossen her har opfundet igennem subjektive øjne?..
#59: rezamadridista | i dag 21:17

Først og fremmest så er jeg glad for at man her på siden kan synes Messi er bedre end Ronaldo, hvis ikke man kunne det, så ville der ikke være så meget værdi i forumet.

Dog vil jeg sige at jeg ikke er så glad for svar #47. Du påstår at man ikke har forstand på fodbold hvis man synes det omvendte som du selv gør. Jeg synes ikke at Messi bevæger sig bedre end Ronaldo. Ronaldo tager nogle løb som ingen anden, det er så uden bold. Med bolden er Messi bedre til at drible, det kan man vel ikke komme uden om, men jeg synes det burde understreges at Messi er den spiller som mister bolden flest gange i La Liga ergo han prøver at drible mere, derfor har han en større chance for at komme forbi spilleren.

Ronaldo er ikke den samme spiller som i Manchester. I Man utd driblede han jo også rimeligt meget, og derfor kom han forbi spillerene noget mere end han gør i Madrid. Hvilket er også grunden til at MANGE fodbolds fans (primært fans af PL hold og Barca fans) synes at Ronaldo var bedre i Man Utd end han er nu.
Men nu går Ronaldo mere op i at vise skills også aflever, eller nogen gange så prøver han at drible langs venstre fløj også slå et indlæg.
Det jeg prøver at siger at Ronaldo ikke prøver at komme forbi spillerne som før.
- Hvilket irritere mig, fordi jeg ved at man ikke bare mister de dribleevner han besad i Manchester.
En anden ting er vel også at Messi spiller mere i midten af banen, der hvor modstanderens centrale backs er placeret, så hvis han ikke prøvede at drible spillere ligeså meget som han gør nu, så ville han jo være næsten uduelig.

Jeg synes også at Ronaldo er bedre til at skyde end Messi, det tror jeg vel de fleste herinde er enige med mig i. DOG er Ronaldo også den der skyder flest. Kan i se sammenhængen med overståede afsnit?
Messi dribler mest --> Mister bolden flest gange --> Bedre dribler.
Ronaldo skyder mest --> Ronaldo scorer fra distance mere end Messi --> Bedre til at skyde.- Måske sidder i og tænker at der ikke er mening i det jeg skriver, men jeg prøver bare at sige at det ikke er et så åbenlysende svar som mange tror det er.

Og med hensyn til afleveringer. Der vil jeg bare sige at Ronaldo simpelthen bare er uheldig. Messis afleveringer ender med at en eller anden scorer, men det gør Ronaldos ikke så tit, også selvom at det var en perfekt aflevering. Og Messi aflever den jo også meget mere end Ronaldo, hvilket er en skam, for jeg ved at Ronaldo kan aflevere bolde som mindst er ligeså flotte som Messis - Det er ikke noget jeg har fantaseret mig til, det er skam sket nogle par gange, men folk liggerTror at folk fandme tror jeg er på joint eller noget, men nej har ikke røget ikke mærke til det, fordi Messi aflevere den mere.
- . hvis i vil få et billede af hvad jeg mener, så vær venlige og tjek dette link. En normal reaktion ville være at man ærgrer sig over hvorfor han ikke aflever den noget mere end han skyder :)
--- Nyd de 7 min :)

Hovedstød, tjah indiskutabelt.

Og igen til #47:
Året 2012. Ronaldo var den medspiller som scorede nå]r de havde brug for det (eksempelvist i Camp Mou)
Messi var den medspiller som scorede utallige mange mål da Madrid var the champions i La liga?
Hvordan definere du medspiller? En med flest assists eller den som er der når holdet har brug for ham.

PS. Undskyld hvis jeg er dårlig til at formulere mig i dansk, det er ikke mit modersmål.
Og til dem der skulle undrer sig, så er jeg Real Madrid fan før Ronaldo fan. Det har ikke noget med at han spiller i Real eller ej. Jeg fortrækker bare en spiller som Ronaldo frem for Messi. Også ville jeg bare pointere at det ikke er så simpelt et svar og Messi ikke er MAGINALT bedre end Ronaldo som #52 påstod.
Ronaldinho Gaúcho

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

ved folk fandme tror jeg er på joint eller noget, men nej har ikke røget
Han ved allerede selv, at det er lort han fyre af... han er bare så sød, at han VIL prøve at få Ronaldo til at se lige så god ud, som Messi.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bløddyret »

Bliver jeg banned, hvis jeg siger at ham Rezamadridista, MULIGVIS, er en af mine venner?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Afellay99 skrev:
ved folk fandme tror jeg er på joint eller noget, men nej har ikke røget
Han ved allerede selv, at det er lort han fyre af... han er bare så sød, at han VIL prøve at få Ronaldo til at se lige så god ud, som Messi.
Skulle der ikke laves en "top 10 list" over de *mest* tossede ting fra madridista.dk?

Den skæve analyse af CRy/M10 ovenfor kandidaderer i min bog til en top-3 plads.

Anyone, anyone, Bueller?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster