Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:Hvis du sidder på en WIndows-maskine, så kan deres eget virusprogram, Microsoft Security Essentials også anbefales. Hvis den er hel gal, så lån eller køb dig en ekstern harddisk, lav en sikkerhedskopi/backup af din harddisk og formater computeren. Det kan den ofte have godt af :)
Tak for hjælpen. Lige nu prøver jeg den side, som skydefinten var så flink at poste. LIge nu skanner jeg computeren, og de har så fundet flere trojan, end kaspersky. Virkelig underligt, jeg troede Kaspersky var verdens bedste anti-virus program, det mener de selv. Jeg er skuffet.

Ja jeg bruger windows. Hvordan finder man frem til security essentials? Lad os håbe problemet er fixed efter denne skanning, ellers prøver jeg dit forslag af, og hvis der stadig er problemer, må jeg jo bare formater.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:Hvordan finder man frem til security essentials? .
Google: Microsoft security essentials. ;-)
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:Hvordan finder man frem til security essentials? .
Google: Microsoft security essentials. ;-)
Ok tak, troede den fulgte med, og var allerede installeret på computeren. Tak for hjælpen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

@ skydefinten.

Jeg har brugt et af de gratis programmer fra linket du gav. Skanningen har taget over 4 timer men er også færdig nu, næsten. Den er på 99% og har fundet 4 trojan.

De hedder: a variant of win32/kryptik AGZ trojan
Det samme
Det samme
Den sidste: a variant of java/exploit Agent NEO trojan.
Den sidste trussel er: Win32/adwareyontoo application.

Jeg brugte det program der hedder, ESET online scanner. De skriver at programmet automatisk har lagt dem i karantæne og har renset dem, passer det?

Tak på forhånd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg ville formatere skidtet, hvis jeg var dig. Computeren har godt af det, også er du sikker på at være af med dine trojanske heste og andre vira.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

BullGuard, navnet siger alt. Har haft det nu i 5-6 år, mindst, 500kr/årligt, licens til en helvedes masse PCer, tror at jeg har den på 4-5 pc'er. Aldrig problemer med noget som helst, kører konstant scanner ofte, går aldrig udover PC performance.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

YAAAAY ser ud til at skydefintens program har klaret den :glad: :glad: :glad: .

Den er væk nu. Lækkert. Tak for de gode forslag og hjælp allesammen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Godt at høre. Ja, ESET er godt. (Det er BullGuard nu også, emo).
Det er ikke godt at have flere antivirusprogrammer installeret samtidig. Så kan der komme konflikter. Jeg har bare Windows eget gratis program, som der er nævnt. "Microsoft Security Essentials". Det har aldrig ladet noget slippe igennem. Er nu også ret forsigtig hvad jeg trykker på af links, og har altid opdaterede programmer/software med "Heimdal Agent" fra CSIS. 98% af alle vira, malware, spyware kommer igennem ikke-opdaterede programmer.

Nå, fedt, hvis det er væk, Visca. Greeeeeat.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af klogfyr »

Vil give skydefinten ret. MSE gør et ligeså fint job som de programmer du betaler for. Ligemget hvilket antivirus program man har så skal man passe på med hvad man trykker på.

Ccleaner
Antimalwarebytes
MSE
Secunia et eller andet (må lige tjekke heimdal agent ud)

Er de programmer jeg kører med og har ikke haft virus i årevis så hvis man bare passer på med hvad man trykker på og installerer så skal man være yderst uheldig for at få virus.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det var ret godt, programmet kunne klare det, som kaspersky ikke kunne. Endnu engang tak ;-) .

Det er desværre ikke kun mig der bruger computeren, når jeg har nevøer og niecer på besøg, går de tit ind på en af de der gratis spil sider (www.spel.se bruger de tit), jeg tror den var kommet via den side, men er ikke ret sikker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Visca El Barca skrev: Det er desværre ikke kun mig der bruger computeren, når jeg har nevøer og niecer på besøg, går de tit ind på en af de der gratis spil sider (http://www.spel.se bruger de tit), jeg tror den var kommet via den side, men er ikke ret sikker.
Yup, det havde jeg også sagt ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:
Visca El Barca skrev: Det er desværre ikke kun mig der bruger computeren, når jeg har nevøer og niecer på besøg, går de tit ind på en af de der gratis spil sider (http://www.spel.se bruger de tit), jeg tror den var kommet via den side, men er ikke ret sikker.
Yup, det havde jeg også sagt ;-)

:lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Kan nogen udbydere tilbyde BarcaTV som ekstra kanal eller kan man se den i en tv-pakke?? Mener 8'eren som tider viser udsendelser fra kanalen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Kan nogen udbydere tilbyde BarcaTV som ekstra kanal eller kan man se den i en tv-pakke?? Mener 8'eren som tider viser udsendelser fra kanalen.
Det har jeg selv tænkt på - eller nogen ved om man kan streame kanalen?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
Skydefinten skrev:Kan nogen udbydere tilbyde BarcaTV som ekstra kanal eller kan man se den i en tv-pakke?? Mener 8'eren som tider viser udsendelser fra kanalen.
Det har jeg selv tænkt på - eller nogen ved om man kan streame kanalen?
Måske

http://www.livestream.com/barca
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster