Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Luis Enrique skrev:Der findes ikke rigtig nogen billig løsning, men hvis du beholder bilen og får skiftet motoren, hvilket der med et par års afskrivning sagtens kan være en fin løsning, skal du ikke acceptere en pris på 15. - 20.000.

Både benzin- og dieselmotorer til sådan en bil kan skaffes til en 7. - 10.000 kroner, i hvert fald iflg. Autoophuggernes fælleslager og det tilsvarende svenske.

Derudover bør du, dels få en eller to andre mekanikereres mening om sagen - det kan måske godt laves alligevel, uden motorskift - alternativt tage telefonen og ringe direkte til Kia Danmark. Visse bilmærker har en konsekvent 200.000 km-garanti på deres motorer, uanset øvrige angivelser.
Jeg fik lige skiftet motorolie til 15/40 som er tykkere og kan dæmpe lidt for larmen men jeg skal også køre forbi en anden mekaniker og høre hans mening.
Det billigste løsning er at udskifte motoren og jeg vil helt sikkert tjekke fælleslager som du hentyder til ;-)
Jeg har lyst til at beholde bilen men hvis det bliver dyrt i sidste ende så skal jeg sælge den privat.
Men tusind tak for hjælp : ))...
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

DK's største fredagsbar var bare 100 gange bedre i år end sidste år! Flødeklinikken og Reptile Youth spillede max! Især Reptile Youth var godt. Nå, nu vil jeg behandle tømmermændene ved at tage til ... Lalandia? Cuz why de fuk not?

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Alchemist »

Blaugrana92 skrev:DK's største fredagsbar var bare 100 gange bedre i år end sidste år! Flødeklinikken og Reptile Youth spillede max! Især Reptile Youth var godt. Nå, nu vil jeg behandle tømmermændene ved at tage til ... Lalandia? Cuz why de fuk not?

Enig! Uden tvivl bedre end de sidste par år - især musikmæssigt! Nu var min favorit dog Go Go Berlin, som bliver bedre og bedre for hver koncert.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

I got you on tape var bestemt ikke dårlige sidste år :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Var slet ikke klar over at de spillede i går. Altså Go Go Berlin. Jeg gik generelt glip af ret meget tror jeg. Mest fordi jeg drak ret meget vin. Men sjovt var det da. Og så har jeg svært ved at komme mig over, hvor gode nogle folk var til ultimate!

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Og så har jeg svært ved at komme mig over, hvor gode nogle folk var til ultimate!
Årh, jeg får helt lyst til at spille det dejlige spil. Det er så chill. Og så kan jeg vist godt uden at være alt for ubeskeden kalde mig ultimates svar på Calvin Johnson.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Alchemist »

Ærgerligt at du gik glip af dem! Synes de er ret fantastiske til at skabe et godt show, men samtidig involvere publikum.
Men det lyder til du stadig havde en god aften - det kan da ikke gå helt galt med store mængder vin :)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Sofabold findes nu som app, hvor man kan føje de enkelte kampe direkte til sin kalender. Jeg kan li' det.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Sofabold findes nu som app, hvor man kan føje de enkelte kampe direkte til sin kalender. Jeg kan li' det.
Lol, apppen havde jeg, men vidste ikke det med kalender. Takker, manner...
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Alchemist skrev:Ærgerligt at du gik glip af dem! Synes de er ret fantastiske til at skabe et godt show, men samtidig involvere publikum.
Men det lyder til du stadig havde en god aften - det kan da ikke gå helt galt med store mængder vin :)
Jeg må lige huske at få set dem på et tidspunkt! Deres navn alene er ret fantastisk!

Vin giver det bedste buzz. Især med noget Miguel i baggrunden. Eventuelt i sprød harmoni med Janelle Monáe à la Primetime. Hør den hvis I ikke har hørt den. Ret chill.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

I øvrigt, når man har været for længe i fjendens lejr... ;-)
Jeg kender den følelse I sidder med alt for godt. Man havde næsten ønsket, at ærkerivalen havde vundet 5-0, så man ikke blev så slemt skuffet til sidst.
Vi skal ikke brokke over dommeren i dag. Han har sammen med Neymar været vores bedste mand.
Jeg har fuld forståelse for, at Sevilla spiller videre og dommeren lader dem. Det var en rigtig god kontramulighed trods alt. Og vi ved alle sammen, at Pique ikke var døende.


"Den der kæmper mod uhyrer må se til, at han ikke selv bliver et uhyre. For kigger du længe ned i en afgrund, kigger afgrunden også ind i dig." - Friedrich Nietzsche


Edit: Lidt søgt, meeeeeeeeeeeeeeen... ;-)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Alchemist »

Blaugrana92 skrev:
Jeg må lige huske at få set dem på et tidspunkt! Deres navn alene er ret fantastisk!
Det kan kun anbefales! Du har mulighed for det d. 30. nov. - der spiller de på Voxhall :)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Mmm, maaaaa...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Stærke billeder:
http://www.filmsforaction.org/watch/wit ... Q.facebook
Ser vildt ud...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster