Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Elsker når toget ikke stopper i Hadsten.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Elsker når toget ikke stopper i Hadsten.
Det er også på min top 5 liste, over de bedste følelser i verden!

Så for satan. Jeg kørte lige den første tur med min nye Garmin Edge 510. For helvede, jeg er glad ved den.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Hallo, følger holderen til styret med, viser den kadance, og er der gps i den så den kan vise ens rute, måske, måske ? Synes at jeg mangler noget til at vise kadance, især op af stigninger, for der kan jeg sq ikke motivere mig selv til at træde nok igennem.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Hallo, følger holderen til styret med, viser den kadance, og er der gps i den så den kan vise ens rute, måske, måske ? Synes at jeg mangler noget til at vise kadance, især op af stigninger, for der kan jeg sq ikke motivere mig selv til at træde nok igennem.
Jep, out-front holderen var med. Der er kadence, puls, GPS, barometrisk højdemåler, forskellige træningsprogrammer, hele molevitten. Også Bluetooth, så den er koblet direkte op til min iPhone, så der bliver givet meldinger om vejret på turen, samtidig med at folk kan følge træningen på Garmin Connect, hvis jeg da ellers giver dem et link. Når jeg så afslutter sessionen, ryger alt data direkte op på Garmin Connect, via min iPhone, hvorfra jeg kan downloade TCX- eller GPX-filer, som jeg så kan smide over på Endomondo og Strava (Strava er kanon god til at se hvor godt du klarer dig på stigningerne, mens Endomondo giver dig alt data på en flot og overskuelig måde).

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Hold da op, det virker som et must til en biker, vil da lige kigge på den.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... jeg har jo levet uden den indtil videre, men jeg kan godt fornemme at jeg bliver rigtig glad for den. Min fætter har en Garmin Edge 500, hvilket er den ældre version af min, som han også er rigtig, rigtig glad for. Fungerer også upåklageligt og har gjort det i flere år. Prisen er uden tvivl skræmmende. Jeg var faktisk lidt overrasket over mig selv. Jeg plejer ikke at bruge så mange penge på noget, men jeg må vel have været hypnotiseret eller noget.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Det er korrekt st den er lidt dyr i det. Men går man en smule op i sine tal, så virker den jo som et redskab som vil gør en glad, og ikke mindst motivere en mere, på kedelige dage, når man skal ud.

Jeg er lidt en ganget mand, fik mig nogle briller til cyklen denne sommer og har været så glad for dem at jeg cyklede mere end planlagt bare for at udsætte dem for al den sol og de dyr som er til stede på idylliske Fyn.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Stang****
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lige vågnet fra tre en halv times lur.. Skulle bare lige have en halv time.. Farvel nattesøvn..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Na zdrsvæje
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Na zdrsvæje
Har du ikke et barn at passe?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Det er korrekt st den er lidt dyr i det. Men går man en smule op i sine tal, så virker den jo som et redskab som vil gør en glad, og ikke mindst motivere en mere, på kedelige dage, når man skal ud.

Jeg er lidt en ganget mand, fik mig nogle briller til cyklen denne sommer og har været så glad for dem at jeg cyklede mere end planlagt bare for at udsætte dem for al den sol og de dyr som er til stede på idylliske Fyn.
Helt sikkert. Er man engageret er den alle pengene værd.

Hvor mange dyr har de så set? Og er et af de dyr en ræv?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Utal af flyvende objekter har jeg slugt og fået i øjnene, indtil jeg skaffede mig de briller. Et af de mere prominente dyr jeg har set har nok været den fynske albatros. Prægtigt dyr.

Irriterende dyr som var tæt på at koste mig mit kraveben, tæller jeg ikke med, men har været nogle katte, en høne og en varevogn.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kører stadig uden briller, så jeg er ved at have en lille zoo, bestående af dyr jeg har taget ud af mine øjne. Jeg har blandt andet en hummer.

Varevogne er de værste dyr. De jagter en uanset hvor man er på landevejen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Tillykke med dagen, kklaus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster