Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Sommer sol og strand all day long og 3 dage i træk....... Og om 2 uger venter Alanya :cool:

edit: forstår ikke at kæresten er jaloux på dette billede jeg har på mobilen
Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg elsker sommerferien.
Billede

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nyhuus »

Det har jeg virkelig også gjort de sidste 2 mdr!

Men så var det at skolen begynder om en måned og man skal indhente det forsømte.... fmlfmlfmlfmlfmlfmlfml!!!!

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Flax_Generous skrev:Jeg elsker sommerferien.
Billede
Hahaha, awesome gif! :grin:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg kan slet ikke kapere at der er så mange lækre damer i Århus ligenu!!
Der er også jævnt mange på stranden i Toscana. Solbrillerne er min bedste ven for tiden. Kæft, man kan glo.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg kan slet ikke kapere at der er så mange lækre damer i Århus ligenu!!
Der er også jævnt mange på stranden i Toscana. Solbrillerne er min bedste ven for tiden. Kæft, man kan glo.
I feel you bro.. husk kikkerten

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Husk at hold et øje på snablen. Flagstang i speedos er lige noget for emo.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Gå ind på bold.dks forum omhandlende Bayern vs Barca. Kassow bliver angrebet af en gut ved navn Syed.



http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=40&vis=



Edit: Han skrev dette til Kassow:
Alle ved at Kassow har en kæmpe hæmoride hængende udenfor endetarmsåbning - derfor denne trang til at poste ligegyldige indlæg om Barca, fordi den er voldsomt irriteret, når snakken falder på Barca.



I øvrigt taler han i tunger: Især efter en startende i Barcelona skiftede til en stilling i Bayern, hvor han også starter.



Man bliver pinlig på vegne af ham - som Madridista. Derfor fik han også sparket fra Madridista.dk.


Dette indlæg er blevet godkendt af Siempre Madrid - the master mind.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Shit mand, mine tanker går til de omkomne og deres pårørende i Santiago de Compostela..

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Jeg ved ikke om folk har set denne video, faldt over den efter at have surfet rundt på nettet. Tragisk men samtidig "lykkelig" historie om en syg Feyenoord fan, som blev fejret af fans og spillere under en træning, uden at være klar over det. Det forlyder at han døde et par dage efter dette blev filmet. Han man hang til fan-livet vil man nok finde denne gestus stor, og rørende... allez!
phpBB [video]
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jakob »

Lopezzz skrev:Sommer sol og strand all day long og 3 dage i træk....... Og om 2 uger venter Alanya :cool:

edit: forstår ikke at kæresten er jaloux på dette billede jeg har på mobilen
Billede
Jeg har lige været i Alanya i 9 dage og det var en mega fed ferie. Er det bare afslapning eller skal I i byen dernede?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jakob skrev: Jeg har lige været i Alanya i 9 dage og det var en mega fed ferie. Er det bare afslapning eller skal I i byen dernede?
Vi har ikke planlagt noget men jeg regner med at være stiv hver dag :))
Heldigvis er ramadanen overstået når vi kommer dernede :cool:

Var du i byen og har du erfaring med deres diskoteker?
MDCCCXCIX

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jakob »

Lopezzz skrev:
Jakob skrev: Jeg har lige været i Alanya i 9 dage og det var en mega fed ferie. Er det bare afslapning eller skal I i byen dernede?
Vi har ikke planlagt noget men jeg regner med at være stiv hver dag :))
Heldigvis er ramadanen overstået når vi kommer dernede :cool:

Var du i byen og har du erfaring med deres diskoteker?
Det lyder stærkt. Vi tog derned med samme formål. ;-)

Kan stærkt anbefale jer at tage lidt tidligt i byen (omkring kl. 23) og tage på Las Vegas Bar, som har beliggenheden lige i hjertet af Alanyas byliv. Der købte vi hver aften en kæmpe bowle, som indeholdte mellem 5-7 flasker sprut alt efter hvor meget man kunne presse personalet. Derudover fik vi også 2-3 vandpiber oven i hatten. Sådan en bowle kostede 500 lira, hvilket jeg ikke synes er dyrt for så meget alkohol samt hvis man er 8 mand høj til at splitte. Nu ved jeg ikke hvor mange I skal afsted, men de bowler findes også i mindre størrelser, det er bare mega hygge at sidde midt i der hvor det hele sker, hvis man kan få et bord ud til gaden.

Efter Las Vegas Bar var vi rundt på diverse diskoteker for at fyre den af. Robin Hood som er klart det største diskotek var langt fra det fedeste. Hvorfor ved jeg ikke helt, måske fordi det var så stort det var svært at overskue.
Det fedeste diskotek synes jeg var The Doors. Primært skandinaviske gæster, altid proppet med folk man kunne snakke med. Derudover kan jeg også anbefale Crazy Horse og Havana club.

Dog vil jeg ikke anbefale jer at drikke voldsomt meget inden byen hvis i køber en bowle. Det fandt jeg ud var en dum idé. Kunne stort set intet huske fra de første par aftenener.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jakob skrev:
Lopezzz skrev:
Jakob skrev: Jeg har lige været i Alanya i 9 dage og det var en mega fed ferie. Er det bare afslapning eller skal I i byen dernede?
Vi har ikke planlagt noget men jeg regner med at være stiv hver dag :))
Heldigvis er ramadanen overstået når vi kommer dernede :cool:

Var du i byen og har du erfaring med deres diskoteker?
Det lyder stærkt. Vi tog derned med samme formål. ;-)

Kan stærkt anbefale jer at tage lidt tidligt i byen (omkring kl. 23) og tage på Las Vegas Bar, som har beliggenheden lige i hjertet af Alanyas byliv. Der købte vi hver aften en kæmpe bowle, som indeholdte mellem 5-7 flasker sprut alt efter hvor meget man kunne presse personalet. Derudover fik vi også 2-3 vandpiber oven i hatten. Sådan en bowle kostede 500 lira, hvilket jeg ikke synes er dyrt for så meget alkohol samt hvis man er 8 mand høj til at splitte. Nu ved jeg ikke hvor mange I skal afsted, men de bowler findes også i mindre størrelser, det er bare mega hygge at sidde midt i der hvor det hele sker, hvis man kan få et bord ud til gaden.

Efter Las Vegas Bar var vi rundt på diverse diskoteker for at fyre den af. Robin Hood som er klart det største diskotek var langt fra det fedeste. Hvorfor ved jeg ikke helt, måske fordi det var så stort det var svært at overskue.
Det fedeste diskotek synes jeg var The Doors. Primært skandinaviske gæster, altid proppet med folk man kunne snakke med. Derudover kan jeg også anbefale Crazy Horse og Havana club.

Dog vil jeg ikke anbefale jer at drikke voldsomt meget inden byen hvis i køber en bowle. Det fandt jeg ud var en dum idé. Kunne stort set intet huske fra de første par aftenener.
Jizz nu kan jeg næsten ikke vente mere for at tage dertil. Skal helt sikkert notere de steder du omtaler og tjekker det ud. Vi er 6 stykker plus et barn på 5 år men denne gang har jeg en babysitter med. Min kærestes lillesøster :razz:
Hun har festet i sidste 2 måneder så det er på tide at hun slapper lidt af.
Faktisk har jeg lyst til en ting mere at gøre udover at feste og det er at svømme med delfiner.
Har i måske prøvet det?.... og tak for hjælp ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Har lige været til Grøn Koncert og kan konstatere, at Clemens har fået større sixpack end Dalle. Skål!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster