Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Intouchables kan klart anbefales!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

11-11-11, er sandsynligvis den dårligste "gyser" jeg nogensinde har set, og det siger ikke så lidt. Jøsses noget lort.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Nogen der har lagt mærke til, at Pique er med i The Usual Suspects?
Billede

Han ville allerhelst sige 'moc moc' her, men fik ikke lov af instruktøren.
[youtube]Hj5vERbLtYI[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg så lige 'The Grey' i går, og blev meget positivt overrasket. Måske fordi jeg ikke vidste noget som helst om den og ikke havde nogle forventninger til den overhovedet. Jeg så den bare på forsiden af Netflix og når jeg ser en filmplakat med et close-up af en såret Liam Neeson, ved jeg bare at det er noget jeg har højst sandsynligt har lyst til at se. Han er så awesome.

Den handler om en gruppe arbejdere fra et oliebor i Alaska, der styrter ned med et fly på vej hjem ad. Liam Neeson spiller en mand der har til job at beskytte oliearbejderne fra ulve og da de styrter ned bliver han hurtigt den lille gruppe's leder, da han ved noget om naturen og noget om de ulve der viser sig at være i området. Herfra er det bare ren overlevelse, hvor gruppen bliver jagtet af en ulveflok.

Det er ikke så realistisk en film, men det er en film med en lidt dybere mening end jeg lige havde forestillet mig. Den er rå, kold og grafisk, og selvom det ikke er noget mesterværk er det helt sikkert en film jeg kommer til at huske. Nu glæder jeg mig bare til at få set Taken 2, for Liam er sjøst bare nice!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg er ikke helt solgt angående The Grey - den løber løbsk til sidst med alt det der religiøse lommefilosofi og de usandsynligt onde ulve - men det er rigtig nok en lidt overraskende flot og rå film. Og så er flystyrtet i starten af filmen helt fantastisk skræmmende. Jeg har rent faktisk overvejet at anskaffe mig Ghost Walker af Ian MacKenzie, som filmen er baseret på, alene for at finde ud af hvordan fanden sådan en sekvens skrives.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Den virkede ret utroværdig :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Jeg er ikke helt solgt angående The Grey - den løber løbsk til sidst med alt det der religiøse lommefilosofi og de usandsynligt onde ulve - men det er rigtig nok en lidt overraskende flot og rå film. Og så er flystyrtet i starten af filmen helt fantastisk skræmmende. Jeg har rent faktisk overvejet at anskaffe mig Ghost Walker af Ian MacKenzie, som filmen er baseret på, alene for at finde ud af hvordan fanden sådan en sekvens skrives.
Det overraskede mig bare positivt - altså slutningen, selvom det hele virker noget utroværdigt, som du givetvis har ret i, Brombi. Det virker for eksempel ret usandsynligt at en flok fuldvoksne mænd skulle blive overrumplet af en ulveflok gang på gang. Hvis virkeligheden var sådan, havde vi nok ikke eksisteret i dag, for så var stenalderudgaven af os da blevet trynet af de lidt større og stærkere dyr. Men at jeg bliver positivt overrasket hænger jo nok sammen med at jeg ikke anede noget som helst om hvad jeg satte mig til at se, og derfor ikke havde nogen som helst forventninger til den (andet end at jeg forventede at Liam Neeson ville sparke røv).

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Film

Indlæg af Jakob »

Er der nogen som valgte at tage en tur ind at se Bourne Legacy?
Jeg var rigtig skuffet. Dog skal det også siges jeg havde kæmpe forventninger pga. de 3 tidligere film, som er høj klasse.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har ikke set den.

Til gengæld så jeg Looper i Palads i går. Helt klart en af årets bedste film.

[youtube]2iQuhsmtfHw[/youtube]

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Film

Indlæg af Jakob »

Den ser også rigtig fed ud, og skal helt sikkert ses på et tidspunkt i fremtiden.

Jeg var for et par uger siden inde at se Kapringen, hvor jeg også så en trailer til Looper. I øvrigt en film jeg ikke helt ved hvad jeg synes om. (Kapringen)
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Wooow lyder som en ekstrem fed film Flex.
Så er der dømt lørdag bio.
Looper = 1kg popcorn ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Det er ikke your average action flick, men faktisk en ret eftertænksom og rørende film om hvordan man forandrer sig og om hvad der skaber folk. Misforstå mig ikke, der er masser af fede effekter og brutale actionscener. Men der er mere end det. Og det er derfor, det er den bedste sci-fi-film i årevis

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Flax_Generous skrev:Det er ikke your average action flick, men faktisk en ret eftertænksom og rørende film om hvordan man forandrer sig og om hvad der skaber folk. Misforstå mig ikke, der er masser af fede effekter og brutale actionscener. Men der er mere end det. Og det er derfor, det er den bedste sci-fi-film i årevis
Hørt ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Batman Begins i aften klokken 21 på kanal 6.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Film

Indlæg af JonasV »

Nogen, der har set Moonrise Kingdom? Tror, for en gangs skyld jeg vil bevæge mig i biffen, og se den i aften. Har hørt godt om den.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster