Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt nok. Jeg tror egentlig ikke at vi er uenige på det her punkt. Eller jo, vi er jo helt grundlæggende uenige, når vi snakker religion, men det skal selvfølgelig ikke skille os ad i det her tilfælde.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Politik

Indlæg af Kubala »

Som jeg ser det, så burde man ikke straffe for blasfemi, og der er endda kilder for, at man ikke skal straffe for blasfemi i muslimernes hellige bog, derfor skrev jeg også til at starte med, at jeg som muslim, ikke kan se, hvorfor man skulle have den paragraf her i landet eller for den sags skyld andre steder i verden.
Senest rettet af Kubala ons mar 01, 2017 7:43 pm, rettet i alt 2 gange.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Politik

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Godt nok. Jeg tror egentlig ikke at vi er uenige på det her punkt. Eller jo, vi er jo helt grundlæggende uenige, når vi snakker religion, men det skal selvfølgelig ikke skille os ad i det her tilfælde.
Selvfølgelig. Religion er en privat sag. Jeg diskuterede det kun, fordi blasfemi debatten tog den drejning.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kan ikke udstå Marine Le Pen, men det her er jo bare dybt latterligt. Hvad siger I til det, Jesni og Pistolero? Er det også den vej vi skal gå herhjemme? Var sådan en lovgivning ikke en idé, når vi nu i forvejen har så mange indskrænkelser på ytringsfriheden? Eventuel retsforfølgelse for at dele grafiske og voldelige billeder, eksempelvis af terrorangreb? I så fald tror jeg faktisk, at der er nogle herinde - måske endda inklusive mig selv - der kan hives en tur i retten. Jeg mindes da at vi tidligere har delt billeder herinde, efter terrorangreb eller mord.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Politik

Indlæg af Jesni »

Det er alligevel en så grotesk fortolkning af hvad der er blevet skrevet, at du overgår selv Flax.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Denmark's revived blasphemy ban.

"By solely protecting religious books against such desecration the Danish blasphemy ban not only violates free speech and equality before the law, it is also tantamount to victim blaming and a dereliction of duty on the part of a liberal society which in no uncertain terms should make clear to religious fundamentalists that they cannot hope to have democracies impose their religious red lines on the rest of society through threats, intimidation and violence."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Politik

Indlæg af Skydefinten »


:lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg kan seriøst ikke beslutte mig for hvilken entré der er bedst.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Politik

Indlæg af zqa »

Hahaha!! Like a boss.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:
:lol:
Fremragende stiff-arm efter 12 sekunder. LaDainian Tomlinson og Marshawn Lynch ville være stolte.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Politik

Indlæg af Storken »

All aboard HM Brexit
Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Politik

Indlæg af JonasV »

Så har Inger Støjberg lige præsteret en kage-skandale der overgår Dia's med tusind længder. Hold nu op, hvor er det dog usmageligt. Troede egentlig ikke, det var muligt at synke dybere.


Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Det afslører, at stramningerne er målet i sig selv. Målet burde vel ellers være at integrere og hjælpe flygtninge bedst muligt, og i den sammenhæng kan stramninger og støtte i nærområderne måske være nødvendigt for at gøre opgaven håndterbar. Men så venter man sgu lige med kagen til man har nået det egentlige mål.

Jeg er i øvrigt rimelig sikker på, at det er Mark Thorsens idé. Jeg kender ham ret godt, og han elsker at trolle og provokere. Nogle gange er han sjov, men andre gange er han sådan jævnt upassende.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

- Jeg lover med glæde kage til politikerne i Folketinget, når vi kommer til 100 stramninger. Jeg tænker, det skal være citronmåner, siger Martin Henriksen.
Han er virkelig en provokerende type...
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Politik

Indlæg af Skydefinten »

Det er simpelthen en børnehave. Tragiske udmeldelserne fra vores politikere.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster