Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:Bøde til den smartass, der overhaler betjenten, tak. Og til betjenten. Som BG92 siger, han skal ikke bryde loven alene for at provokere. Hvis han virkelig ville gøre noget ved det, at politiet også bryder loven (hvilket jeg udmærket godt ved, at de gør, når de drøner rundt i deres biler - jeg har også set dem smække sirene på for at komme over et lyskryds), så kunne de have filmet dem selv køre 100, uden at afstanden til politibilen mindskedes. De behøver absolut ikke at overhale bare for at provokere, mens de kommer med dumme kommentarer.

Politiet skal ikke misbruge deres magt, overhovedet, men jeg kan sgu heller ikke tage de borgere, der insisterer på at prikke til dem, bare fordi de kan. Hvis man er gammel nok til at få kørekort, er man vel gammel nok til at håndtere det som en voksen, når man ser andre gøre noget, de ikke må...
Du har ret, det er ingen hemmelighed at politiet udnytter deres magt og jeg har da også selv haft nogle negative episoder med politiet. Det forklarer nok også hvorfor jeg finder dette en smule morsomt :)
Men som jeg skrev tidligere, så er klippet endnu et tydeligt bevis på politiets udnyttelse af deres autoritet. Det bliver meget svært for dem at få andre til at overholde reglerne, når de ikke selv kan.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Jow-jow, men som hende fra Nordjyllands Politi nævner; han kunne lige så godt have stoppet dem for at overhale med ret høj fart, mens de provokerer ham. Det ser jeg intet galt i, i hvert fald. Betjenten kører hurtigt, men så vidt jeg lige kan huske, overhalede han ingen. Jeg er generelt ikke en, der hidser mig op over, at folk kører hurtigt på landevejene, når der ikke er andre i nærheden. Jeg kan til gengæld godt hidse mig op over, at nogle unge knejter helt åbenlyst ikke har respekt for politiet - også selvom politiet gør noget, de ikke må.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Bløddyret »

TN: Den som har opfundet lineære funktioner er en pestilens! Har nu brugt 2 aftener i træk, og skal nok også bruge min fødselsdag (i morgen, hurra...) på det.

Nogen af jer kloge hoveder der ikke ved hvad I skal lave en tirsdag aften, og derfor på mystisk vis have løst til at lave lineære funktioner?! :grin:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er dårligere til matematik end jeg er til at tale Xhosa, hvilket jeg er rigtig dårlig til, så nej - desværre.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:Jeg er dårligere til matematik end jeg er til at tale Xhosa, hvilket jeg er rigtig dårlig til, så nej - desværre.
Uyakwazi ukuthetha isiXhosa?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Uyakwazi ukuthetha isiXhosa?
Ulwimi olunye zange lonela ...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:Jow-jow, men som hende fra Nordjyllands Politi nævner; han kunne lige så godt have stoppet dem for at overhale med ret høj fart, mens de provokerer ham. Det ser jeg intet galt i, i hvert fald. Betjenten kører hurtigt, men så vidt jeg lige kan huske, overhalede han ingen. Jeg er generelt ikke en, der hidser mig op over, at folk kører hurtigt på landevejene, når der ikke er andre i nærheden. Jeg kan til gengæld godt hidse mig op over, at nogle unge knejter helt åbenlyst ikke har respekt for politiet - også selvom politiet gør noget, de ikke må.
Spørgsmålet er hvordan man får dem til at overholde reglen, især når politiet foran dem ikke gør :) Ellers er jeg ret enig <3

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Husk at stemme på Thiago ;-)
http://www.tuttosport.com/sondaggi/calc ... n+Boy+2011
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Fifa turnering iaften - det bliver epic :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Daluigi »

jeg er så mega sulten
Forumlegende

Balthazar

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Balthazar »

Måske skulle man vise dette til Guardaiola.

Forebyggelse af fibersprængninger i baglåret:
http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE14 ... boldskade/

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange millioner, de seneste måneders skader koster i nedetid på spillerne.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Balthazar skrev:Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange millioner, de seneste måneders skader koster i nedetid på spillerne.
Huh?
#jesuisSheep

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af 1899 »

Tjaa, der er vel ikke rigtig noget nyt i det. Det er meget fint det nu er bevist så evidensen er i orden, men i praksis er det jo ikke noget nyt at det er bremseevnen man skal styrke. Har jeg da i hvert fald hørt flere gange i undervisningen (til fys.)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

... jeg har hermed verdens dårligste vækkeur!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Sidste forelæsning i forvaltningsret (for i år) overstået! Snart færdig med opgave i ditto! Weeeeeeeee!

Så mangler man kun tusinde andre opgaver. Og så har Postmand Per været der med Battlefield 3, mens jeg ikke var hjemme, så nu skal jeg vente til i morgen med at hente det - hvor jeg ikke engang er sikker på, at jeg har tid til at hente det. Buuuh!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster