Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Kom med spørgsmålet, HB. Det er mig (jeg?) som er inde i Bill Gates. Bruger dog ikke selv briller.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Næh, men jeg mødte engang en i Elgiganten der havde. Jens, hed han. Prøv at søge efter ham på Krak!

Jeg beklager ... jeg er bare dybt useriøs i dag. Igen i dag. Jeg skal nok tage mig sammen. Jeg lover det.
Æææg.
Skydefinten skrev:Kom med spørgsmålet, HB. Det er mig (jeg?) som er inde i Bill Gates. Bruger dog ikke selv briller.
Jeg har næsten fundet ud af det nu, men ellers mange tak :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Hej, jeg har et problem, jeg håber en af jer kan hjælpe mig med det. Jeg bruger www.atdhenet.org til at streame Barcas kampe, men i dag er der sket noget. Når kommer ind på siden, går den automatisk på en anden side efter nogle sekunder. Kan nogen fortælle mig, hvad man skal gør, så den ikke bliver sendt videre automatisk?

På forhånd tak.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca skrev:Hej, jeg har et problem, jeg håber en af jer kan hjælpe mig med det. Jeg bruger http://www.atdhenet.org til at streame Barcas kampe, men i dag er der sket noget. Når kommer ind på siden, går den automatisk på en anden side efter nogle sekunder. Kan nogen fortælle mig, hvad man skal gør, så den ikke bliver sendt videre automatisk?

På forhånd tak.
Google det :smile:

Hvis du bruger firefox, så tjek programmet "NoRedirect". Jeg har hørt om det men dog aldrig prøvet det ;-)
:op:
Program/addon

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:
Visca El Barca skrev:Hej, jeg har et problem, jeg håber en af jer kan hjælpe mig med det. Jeg bruger http://www.atdhenet.org til at streame Barcas kampe, men i dag er der sket noget. Når kommer ind på siden, går den automatisk på en anden side efter nogle sekunder. Kan nogen fortælle mig, hvad man skal gør, så den ikke bliver sendt videre automatisk?

På forhånd tak.
Google det :smile:

Hvis du bruger firefox, så tjek programmet "NoRedirect". Jeg har hørt om det men dog aldrig prøvet det ;-)
:op:
Program/addon

Jeg kan ikke finde noget på Google :(...

Jeg bruger firefox, men jeg har samme problem når jeg bruger explorer også :? .. Plus det ikke sker med andre sider, kun atdhenet.org
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Google atdhnet, der er andre entry links end org. De andre virker fint for mig.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Til alle der streamer; brug sopcast! På russiske sopcast kanaler er det HD kvalitet.. Jeg sad og downloadede med 1,5 mb/sek samtidig med at jeg så kampen, uden at den hakkede en eneste gang :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Google atdhnet, der er andre entry links end org. De andre virker fint for mig.
Ok jeg prøver. Der er atdhenet.tv, men det er ikke samme side, ikke så mange valgmuligheder, men jeg prøver det.

EDIT: Tak emo, jeg har fundet en anden og bedre side ved at følge dit råd :)..
Senest rettet af Visca El Barca søn nov 11, 2012 9:12 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Til alle der streamer; brug sopcast! På russiske sopcast kanaler er det HD kvalitet.. Jeg sad og downloadede med 1,5 mb/sek samtidig med at jeg så kampen, uden at den hakkede en eneste gang :)
Men det er på russisk? Jeg vil helst se den med engelske kommentatorer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Google atdhnet, der er andre entry links end org. De andre virker fint for mig.
Ok jeg prøver. Der er atdhenet.tv, men det er ikke samme side, ikke så mange valgmuligheder, men jeg prøver det.
Jeg nuppede det link med en ip adresse. Men ellers er jeg vild med lemonsport hvis du Googler det.
Allez...

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

lemonparty?

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

frombar.tv
Allez...

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hvem har vundet Champions League/Mesterholdenes Europa Cup både som spiller og træner ud over Cruyff og Pep? :smile:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

6 minutter efter tikker svaret ind:

Miguel Muñoz
Giovanni Trapattoni
Carlo Ancelotti
Frank Rijkaard

(Josep Guardiola
Johan Cruijff)

Kun 3 trænere har vundet med to forskellige klubber:

Ernst Happel (Feyenoord& Hamburg)
Ottmar Hitzfeld (Borussia Dortmund & Bayern Munich)
José Mourinho (Porto & Internazionale)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Gràcies

Hm, Barça har vundet alle deres Chl/Mesterhold Euro Cup titler med en træner, som selv har vundet den!



Og Rijkaard må være den eneste, der har vundet Champions League både som spiller og træner?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster