Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Skal man snuppe den danske eller amerikanske netflix?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Skal man snuppe den danske eller amerikanske netflix?
Du har adgang til begge, ligemeget hvor du registrerer dig. Jeg betaler dog for den amerikanske samtidigt med at jeg også lige betaler for unblock-us, så jeg kan tilgå den amerikanske side. Samlet er det ikke dyre end den danske.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg mener faktisk at det er 4 kroner billigere om måneden, på den måde. Det er det samme jeg har gjort.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Okay. Kan nemlig ikke se meningen i at betale dansk, og så betale for unblock-us. For Netflix er da ikke meget værd hvis ikke man kan tilgå den amerikanske udgave.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Har lige afmeldt mig den danske Netflix for konto nr. 2. Ikke flere prøveperioder. Udbuddet er simpelthen for dårligt, og der kommer heller intet nyt af interesse overhovedet.

Virkede ellers perfekt med Ps3 app'en og Ipad app'en. Kunne godt finde på den amerikanske og Unblock-us nu.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad koster det om måneden kontra den danske? Og hvilke serier får man oveni? Jeg har ingen computer lige pt, så det lidt svært at tjekke over mobilen. :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Den danske er 79 kr. og mener den amerikanske er 8 dølles. Det får du selv lov at omregne;)
Indholdet er MEGET større, og ikke mindst nyere serier/film på den amerikanske. Det må andre byde ind med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Jeg mener at jeg giver 8 + 5 = 13 dollar for mit amerikanske setup. Umuligt at sige hvilke serier man får oveni, der er mange, nok en del du har set både film og serier, men virkelig mange, så mange at jeg ofte bare ser det jeg har set igen fordi jeg ikke orker at scrolle rundt. ;-)

Dem jeg har set på US som jeg lige kan komme i tanke om har været, The Office US, Freaks and Geeks, Undeclared, Lost, Twin Peaks, House of Cards (men er med på begge), My so called life, SoA, Prison Break, Sunny in Philly, Arrested Dev... og andet andet andet.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Hvor er det megapissesejt, at I har hjulpet mig ind som #5 på P3's Barometerliste:
http://www.dr.dk/p3/programmer/barometer/listen/#stem :cool:

Tak for hjælpen gutter - stem endelig igen, hvis I føler for det!


(Vi infiltrerer Statsradiofonien og før folk får set sig om, ryger Cant del Barça i A-rotation på samtlige kanaler)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Top 1, så må du af med kage eller sort-kaffe til forum... ! Dunno hvordan, men finder du ud af, du er skarp.

Det siger Diego...
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Thumbs up, mayn'. Hvis Diego siger det, passer det.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Tillykke med det! Hvor tit kan man stemme? Og skulle man give hjerte til fem sange, før det blev registreret?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Tak, Hjertebrækker!
Jeg har lidt svært at vurdere sammenhængen i hvor ofte man kan stemme, men i hvert fald en gang om dagen. Og ja, stemmen tæller, når man har sat 5 x <3 :smile:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Smider fem arto <3'er i aften så ;)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:Jeg mener at jeg giver 8 + 5 = 13 dollar for mit amerikanske setup. Umuligt at sige hvilke serier man får oveni, der er mange, nok en del du har set både film og serier, men virkelig mange, så mange at jeg ofte bare ser det jeg har set igen fordi jeg ikke orker at scrolle rundt. ;-)

Dem jeg har set på US som jeg lige kan komme i tanke om har været, The Office US, Freaks and Geeks, Undeclared, Lost, Twin Peaks, House of Cards (men er med på begge), My so called life, SoA, Prison Break, Sunny in Philly, Arrested Dev... og andet andet andet.
Er der også prøveperiode på den USAmerikanske Netflix?
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster