Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Sjovt at religionen kan skabe sådan en opstandelse, når man snakker med ro og maner til fredelig løsning. Oh Well, sådan er det åbenbart med religionen, og det er i øvrigt meget bedrøveligt. Jeg har altid undgået denne debat og diskussion, men nogle gange føler man, at det er ens pligt at sige noget, når andre opfatter tingene helt forkert eller tolker dem blot forkert.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:Sjovt at religionen kan skabe sådan en opstandelse, når man snakker med ro og maner til fredelig løsning. Oh Well, sådan er det åbenbart med religionen, og det er i øvrigt meget bedrøveligt. Jeg har altid undgået denne debat og diskussion, men nogle gange føler man, at det er ens pligt at sige noget, når andre opfatter tingene helt forkert eller tolker dem blot forkert.
Ja, jeg ved heller ikke hvorfor jeg i det hele taget postede linket og kommenterede det.
Jeg var godt nok sur fordi jeg læste en kommentar fra en dansker som siger alt negativt om muslimer og skære
alle over en kam efter han har set episoden med luftballonen.
Fucking ekstremister.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Sær fremtid ulve banden dræber dem alle er det lort! Tyler, den skaber har mega svaj!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

Til grin. Det er slet ikke sådan, det skal oversættes, bitchface.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

...
Quaresma skrev:Til grin. Det er slet ikke sådan, det skal oversættes, kællingefjæs.
#jesuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

zqa skrev:...
Quaresma skrev:Til grin. Det er slet ikke sådan, det skal oversættes, kællingefjæs.
Spoiler
Vis
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Spoiler
Vis
Billede
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Spoiler
Vis
Billede
(Ville bare gerne bruge gif'en)

Er så meget i kulkælderen, at jeg ser "Kender du Typen" uden at blinke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Super flot at låse sig ude, fem minutter efter man har fået nøglerne til lejligheden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

[youtube]1t24XAntNCY[/youtube]

You can't fuck with this guy
Senest rettet af Quaresma tors feb 28, 2013 5:27 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Stærkt! Skynd dig at sige, at du ikke er interesseret alligevel :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:
# 23 skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:Dødt forum.. jeg vil se en film, gode ideer anyone?
Du har jo næsten set alt. Hvad med lidt New Girl? Zooey kan helt sikkert gøre ens humør bedre ;)
jah måske man skulle gøre det.. Jeg har Rudy, Black Dynamite og 3 idiots på min watchlist.. Nogen der har set dem?
Jeg har set 3 idiots, men det er på hindi, og hvis du ikke kan forstå sproget, så drop den. Den er blevet mega hit i Indien og vundet Indiens svar på Oscar.


Edit: Jeg er hverken inder eller pakistaner, selvom jeg kan tale både urdu og hindi, hvis nogen skulle være tvivl, efter at jeg har nævnt det med 3 idiots.
Hvordan har du lært det sprog? Godt nok et eksotisk valg!
Sådan er det bare. Ej jeg har boet der i halvandet år, altså Pakistan, og når man lærer urdu, så lærer man automatisk hindi. Urdu er pakistansk, og det er finere, medens hindi er lidt slang.
Kudos! Det er ikke ofte man hører om ikke-pakistanere som er taget til landet og har lært urdu. Folk nu om dage tror jo nærmest at det er en kæmpe terrorhule med 150 mio. indbyggere. Tak for 3 idiots anbefalingen, det er efterhånden længe siden man har set en Bollywood film ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Heartbreaker skrev:Super flot at låse sig ude, fem minutter efter man har fået nøglerne til lejligheden.
Jeg har lavet samme fejl som dig så mange gange at jeg har åbnet en konto i banken som hedder Låsesmed.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:
# 23 skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:Dødt forum.. jeg vil se en film, gode ideer anyone?
Du har jo næsten set alt. Hvad med lidt New Girl? Zooey kan helt sikkert gøre ens humør bedre ;)
jah måske man skulle gøre det.. Jeg har Rudy, Black Dynamite og 3 idiots på min watchlist.. Nogen der har set dem?
Jeg har set 3 idiots, men det er på hindi, og hvis du ikke kan forstå sproget, så drop den. Den er blevet mega hit i Indien og vundet Indiens svar på Oscar.


Edit: Jeg er hverken inder eller pakistaner, selvom jeg kan tale både urdu og hindi, hvis nogen skulle være tvivl, efter at jeg har nævnt det med 3 idiots.
Hvordan har du lært det sprog? Godt nok et eksotisk valg!
Sådan er det bare. Ej jeg har boet der i halvandet år, altså Pakistan, og når man lærer urdu, så lærer man
automatisk hindi. Urdu er pakistansk, og det er finere, medens hindi er lidt slang.
Kudos! Det er ikke ofte man hører om ikke-pakistanere som er taget til landet og har lært urdu. Folk nu om dage tror jo nærmest at det er en kæmpe terrorhule med 150 mio. indbyggere. Tak for 3 idiots anbefalingen, det er efterhånden længe siden man har set en Bollywood film ;-)



Landet er faktisk meget anderledes end hvad den almene dansker måske går og tror. Det er ikke en terrorhule, men selvfølgelig kommer man ikke udenom det faktum, at der er ekstremister i landet, men jeg synes heller ikke som sådan, at alle danskere har den opfattelse, dog at mange nok forbinder landet med dette, altså at landet er tilflugtssted for radikale grupperinger. Det skyldes også de seneste års begivenheder, og det billede, som medier har tegnet af landet, så det er ikke nogens skyld som sådan. Pakistan er meget varieret, og flere steder ligner landet vesten, og andre steder har landet ingen forbindelsesled med vesten. Mohammad Ali Jinnah, som var landsfader ønskede også at sekularisere landet og modernisere det, så det kunne ligne vesten, men han døde(i 1948) kort tid efter landets uafhængighed i 1947. Det skulle minde om Tyrkiet, hvor Kemal Atatürk havde reformeret landet og Jinnah havde samme ideer, men som sagt blev de aldrig rigtigt realiseret. Nåh det var bare en side ting, til dem der skulle være interesseret.

3 idiots er også en af de bedre film, som Bollywood har produceret eller hvad man nu kalder det, og så er Aamir Khan i hovedrollen, og han er en af de dygtigste skuespillere i Bollywood, så det kan også være en af forklaringerne bag filmen, da han efter sigende ikke skriver under på hvad som helst.

Det er lidt flueknepperi, men befolkningstallet er på ca. 180,4 mio.
Senest rettet af Kubala fre mar 01, 2013 3:32 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Øl ja ja ja okay ja nice Hej Hej Per

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster