Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Jeg må indrømme, at selv om jeg ikke spiller vanvittigt mange spil på computeren, har jeg svært ved at tage en helt billig maskine, selvom den ville være nok til studiet...

emo, nogen kommentarer til denne her?

http://www.wupti.com/Produkter/514265_% ... artnersite
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Linkfix?
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Mander skrev:Flot Wupti...

http://www.wupti.com/Produkter/Computer ... 830TG.html

Fungerer det bedre?
Helt klart god. Har en smule kraftigere gfx end min. Alt andet ens.

Eneste forskel er at Acer altid har været et mærke der gik hurtigt i stykket, skrøbeligt kabinet og stik. Det burde ikke være tilfældet med Timeline serien som har fået roser.

Kiggede selv på den men endte med Asus da jeg før havde Asus. Men synes da helt klart du skal overveje den kraftigt er lidt af et monster, imo..

Evt. tjek google for fan Mouse intet klammere end en laptop der larmer.
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Alcantara »

Er der nogen, der har erfaringer med denne (eller generelt bare med bærbarer fra Sony)?
http://www.sony.dk/product/vn-s-series/vpcse1v9e

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Takker, emo. Mht. kvaliteten, så er den ret robust (bl.a. aluminium) så vidt, jeg kan læse mig frem til. Til gengæld skulle skærmen ikke være noget at råbe hurra for.

Jeg synes ærlig talt, at det er en jungle at købe computer. På den ene side gider jeg jo ikke at bruge for mange penge, når jeg primært skal bruge den til browsing + uni, men på den anden side er det sgu svært at få sig selv til at købe en computer med dårlig ydeevne...
Alcantara skrev:Er der nogen, der har erfaringer med denne (eller generelt bare med bærbarer fra Sony)?
http://www.sony.dk/product/vn-s-series/vpcse1v9e
Den ser ret god ud. Ved dog ikke hvordan den er ift. prisen. Batteriet kunne vist også være mere imponerende, men er nok pga. strømslugende hardware.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Okay, alu burde være robust. Kender det godt, har brugt flere uger på at finde en jeg gider at ofre penge på, og sådan er det altid med elektronik synes jeg, ikke til at bestemme sig.

Ikke nok med at den er dejlig til studiet, lille, let, lang batteritid, så kan den jo trække noget underholdning derhjemme, overall super for pengene.

Sony, puha må koste 10+k. Grafikkortet er på samme niveau som i den Mander linker, googler jeg mig frem til, CPU er overkill, hvad skal man dog med så stor en, og så er det Sony Vaio, navnet sælger og koster. Imo ikke pengene værd, ville aldrig ofre mere end 5-6 på en laptop og det er også den maksimale grænse.

Har haft to til 12-13 k i gamle dage, begge brændte sammen :cry: .
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Alcantara »

Tak for jeres input.

Ja, prisen er noget høj, men til gengæld har jeg hørt, at S-serien skulle være mere udholdende end andre modeller (>3-4 år). Hvis I kender til andre modeller, der er billigere og lige så pålidelige, må I endelig sige til.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

@ emo

Har just bestilt den Acer fra Wupti.. så må vi se, om den er noget værd!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Mander skrev:@ emo

Har just bestilt den Acer fra Wupti.. så må vi se, om den er noget værd!
Cool... lad os håbe at den er det, eller er det en ommer.

Sidder selv og kigger på hvordan jeg skal udbygge min mediecenter med lagerplads, elsker at handle elektronik.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Jeg hader at handle elektronik. Det er dyrt, og jeg har meget svært ved at beslutte mig for, hvor meget jeg rent faktisk interesserer mig for it. Nogle gange er det uendelig uinteressant, og skal bare virke, andre gange er det faktisk ret spændende.

Jeg overvejer at proppe Ubuntu på den nye maskine (uden nødvendigvis at slette Windows), bare for at se om jeg kan lide det. Det er pænere, og så er der ikke alt det bøvl med spyware, virus, osv. Er kun i tvivl pga. programmer, der kun fungerer til Windows (og Mac)...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Jeg har brug for hjælp gutter!

Jeg har spotify premium og har det derfor også på min iPhone. Jeg har lavet min egen playliste, men når jeg afspiller den på min iPhone, så spiller den kun ét nummer ad gangen - dvs jeg selv skal sætte næste nummer på. Noge der kan hjælpe med at løse dette problem?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad tid bokser Kessler på lørdag?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Hvad tid bokser Kessler på lørdag?
Efter midnat ca., de viser CHL-finalen i Parken, og derefter kommer der to kampe og så Kessler som den sidste. Så er lidt sent.

Skal selv ind og se den, første boksekamp live... tror at det bliver pisse ringe i Parken, men nok en fed event alt i alt.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Samtidig sælger de vel kun lys øl i Parken, efter som det er et boksestævne.

ps. Der er lige startet en knægt i datterens Børnehave, som hedder Anakin...gad vide om faderen er fan af noget specielt?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster