TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af UncleBobbyB »

Badabing skrev:
zqa skrev:GoT.
Spoiler
Vis
Nooooooo, Sansa. Jeg troede du ville vente på mig! Og Theon, tag dig sammen!
4 afsnit tilbage, og så vent et år. Ffs.
Spoiler
Vis
Store ting tager tid. At han sagde sit eget navn til brylluppet er det første skridt. Jeg er 100 på, at han snart går amok. Og en der skal tage sig sammen, er Tommen. Han har ingen nosser overhovedet, forbandede knægt
Spoiler
Vis
Tommen får seriøst en til at savne Joffrey!!! Glæder mig også til at finde ud af, hvad Littlefinger har gang i.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

GOT
Spoiler
Vis
Hvor fanden bliver Hodor og Bran Stark egentligt af?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Skrevet ud af serien i denne sæson,
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

Game of Thrones S05E07
Spoiler
Vis
Ramsay Bolton skal virkelig snart dø. Så brutalt som overhovedet muligt. Desuden var det skønt at se Cersei blive tyret i fængsel
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:Game of Thrones S05E07
Spoiler
Vis
Ramsay Bolton skal virkelig snart dø. Så brutalt som overhovedet muligt. Desuden var det skønt at se Cersei blive tyret i fængsel
Spoiler
Vis
Enig. Synes også godt Theon må brændes levende, tror ikke han at han går i ryggen på Ramsay. Og fuck det er fedt med Cersei i spjældet, fuck jeg jublede :D

Synes ærlig talt at historien med Tyrion og Mormont er lidt kedelig og ligegyldig, og virker til at ryge over på en gladiator-agtig tangent.

Og fuck hende der forgiftede Bronn i fængslet var fræk :D

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

Brombi skrev:
Badabing skrev:Game of Thrones S05E07
Spoiler
Vis
Ramsay Bolton skal virkelig snart dø. Så brutalt som overhovedet muligt. Desuden var det skønt at se Cersei blive tyret i fængsel
Spoiler
Vis
Enig. Synes også godt Theon må brændes levende, tror ikke han at han går i ryggen på Ramsay. Og fuck det er fedt med Cersei i spjældet, fuck jeg jublede :D

Synes ærlig talt at historien med Tyrion og Mormont er lidt kedelig og ligegyldig, og virker til at ryge over på en gladiator-agtig tangent.

Og fuck hende der forgiftede Bronn i fængslet var fræk :D
Spoiler
Vis
Jeg synes historien med Jorah Mormont er fin, jeg synes det er lidt sjovt at se Mormont blive friend zoned gang på gang af Daenerys.

Oh ja, hende damen fra fængslet var sprød.

Derudover har jeg også lidt spekulationer om Jon Snow. Når man ser på den scene hvor han tager afsked med Samwell Tarly i e07, så har Jon det samme ansigtsudtryk som Robb Stark når Jon og Robb siger farvel til hinanden for sidste gang i Winterfell. Håber ikke han dør :( Desuden går en fan teori om, at Jon Snow skulle være en Targaryen i og med at han er et bastard child og derfor ved man ikke helt 100 hvem der er moderen. Men det er kun spekulationer.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

GOT
Spoiler
Vis
Mega sprød hende i spjældet.. sweet friggin' tits!!
Endnu et glimrende afsnit. Jeg kan slet ikke forestille, at de skal nå at redde bare nogle af trådende ud på de sidste tre afsnit. Hvilket gør det endnu mere nederen, at vi skal vente et år til næste sæson. Oh well..

Tilgengæld, så hader jeg allerede de der religions-tosser mere end jeg hader Ramsey og co.
#jesuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

zqa skrev:GOT
Spoiler
Vis
Mega sprød hende i spjældet.. sweet friggin' tits!!
Endnu et glimrende afsnit. Jeg kan slet ikke forestille, at de skal nå at redde bare nogle af trådende ud på de sidste tre afsnit. Hvilket gør det endnu mere nederen, at vi skal vente et år til næste sæson. Oh well..

Tilgengæld, så hader jeg allerede de der religions-tosser mere end jeg hader Ramsey og co.
Spoiler
Vis
Hende der damen, som er sammen med Stannis Baratheon eller de der folk med pentagrammer i panden? For hvis det er hende der Melisandre, er jeg enig. Hun er pisseirriterende
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:
zqa skrev:GOT
Spoiler
Vis
Mega sprød hende i spjældet.. sweet friggin' tits!!
Endnu et glimrende afsnit. Jeg kan slet ikke forestille, at de skal nå at redde bare nogle af trådende ud på de sidste tre afsnit. Hvilket gør det endnu mere nederen, at vi skal vente et år til næste sæson. Oh well..

Tilgengæld, så hader jeg allerede de der religions-tosser mere end jeg hader Ramsey og co.
Spoiler
Vis
Hende der damen, som er sammen med Stannis Baratheon eller de der folk med pentagrammer i panden? For hvis det er hende der Melisandre, er jeg enig. Hun er pisseirriterende
Spoiler
Vis
Ja hende i spjældet var sgu ret sprød! :) Hun er fucking 96'er?! Jeg føler mig gammel.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

Brombi skrev:
Badabing skrev:
zqa skrev:GOT
Spoiler
Vis
Mega sprød hende i spjældet.. sweet friggin' tits!!
Endnu et glimrende afsnit. Jeg kan slet ikke forestille, at de skal nå at redde bare nogle af trådende ud på de sidste tre afsnit. Hvilket gør det endnu mere nederen, at vi skal vente et år til næste sæson. Oh well..

Tilgengæld, så hader jeg allerede de der religions-tosser mere end jeg hader Ramsey og co.
Spoiler
Vis
Hende der damen, som er sammen med Stannis Baratheon eller de der folk med pentagrammer i panden? For hvis det er hende der Melisandre, er jeg enig. Hun er pisseirriterende
Spoiler
Vis
Ja hende i spjældet var sgu ret sprød! :) Hun er fucking 96'er?! Jeg føler mig gammel.
HUN ER HVAD!??!?!?!??!?! Fuck jeg er gammel. Kan slet ikke huske at damer var så lækre som 19-årige. Hold kæft, det er ikke i orden

Billede

Tjah, make-up og kostumer kan gøre meget.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Synes det er helt i orden :D

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

Brombi skrev:Synes det er helt i orden :D
Stadigvæk, jeg var 19 for tre år siden. Tænker bare, er det virkelig så længe siden? Hvad er der sket i de tre år? :lol:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:
Brombi skrev:Synes det er helt i orden :D
Stadigvæk, jeg var 19 for tre år siden. Tænker bare, er det virkelig så længe siden? Hvad er der sket i de tre år? :lol:

Da jeg blev student, gik hun i 6. klasse :grin:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Badabing skrev:
zqa skrev:GOT
Spoiler
Vis
Mega sprød hende i spjældet.. sweet friggin' tits!!
Endnu et glimrende afsnit. Jeg kan slet ikke forestille, at de skal nå at redde bare nogle af trådende ud på de sidste tre afsnit. Hvilket gør det endnu mere nederen, at vi skal vente et år til næste sæson. Oh well..

Tilgengæld, så hader jeg allerede de der religions-tosser mere end jeg hader Ramsey og co.
Spoiler
Vis
Hende der damen, som er sammen med Stannis Baratheon eller de der folk med pentagrammer i panden? For hvis det er hende der Melisandre, er jeg enig. Hun er pisseirriterende
King's Landing..
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster