Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Har dame, så den overvejede jeg ikke lige. Men det er selvfølgelig den klart bedste løsning.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor spiller Pinto ikke??
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

zqa skrev:Jeg går ud fra, at de fleste gæster er fra Barcelona og omegn, og de sover jo så bare hjemme.. Ellers så sover man vel på hotel, motel, vandrehjem, lejer en lejlighed, bor hos nogen man kender, couchsurfer etc.
På samme måde som man gør i Århus under Northside.

Vi lejer en lejlighed.
Mhm, giver mening.



Som den übern00b jeg er kan jeg ikke finde ud af, hvornår på dagen koncerterne starter. Nogen hjælp? :oops:

Jeg har min søde lejlighed i Eixample, så transporten er nem for mig, men vil det kræve, at jeg får fri fra arbejde? Mor? :oops: :oops:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Der er musik fra d. 27. maj til og med d. 30. maj.

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Flax_Generous skrev:Der er musik fra d. 27. maj til og med d. 30. maj.
Altså hvornår på dagen? Eller mener du non-stop? :oops:

Anyways, hvordan kan jeg ikke finde dag for dag program for bare et af årene... Damn.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

BarçaDK skrev:Altså hvornår på dagen? Eller mener du non-stop? :oops:
Sidste år spillede bands vist fra kl. 16 til kl. 6. De store navne omkring midnat.

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Flax_Generous skrev:Sidste år spillede bands vist fra kl. 16 til kl. 6. De store navne omkring midnat.
Cool, tak. :)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Musik

Indlæg af TheFynbo »

Er der nogen herinde der skal på Roskilde i år?
Nogen af mine venner og jeg snakker lidt om og gøre det i år. Er det noget værd for et par 14/15 årig? Og på det her tidspunkt af året, kommer der så flere store navne?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

14-15 år er ikke meget på Roskilde, men du ved jo bedst selv, om du kan klare det. Apropos Roskilde, så kan du lige læse denne fine historie, Flax postede for nogle år siden. :lol: :lol:
Har du en sjov historie fra Roskilde Festival?

"Ja. Roskilde Festival '98. Beastie Boys, Black Sabbath, Pulp og så videre spillede. Vi er i lejren, det er eftermiddag, solen står højt og der arbejdes på at få gårsdagens huggert ud af systemet. I det fjerne ser vi en mand nærme sig, klædt i overalls og med lange dreadlocks. Med en høj, klingende skånsk røst gjalder mantraet "Jeg har lesbiske fantasier når jeg onanerer!"

Helt fint tænker vi, men ser nu at pikken hænger ud af et klippet hul foran og at manden har tun i håret. Lige foran vores lejr lægger han sig ned på vejen, hiver sine overalls ned om knæene og begynder at pisse sig selv i munden. Der er stilhed omkring ham.

Vores svenske gæst udnytter hans moment of surprise, og smutter straks to store sten op i røven. Jeg ser pludselig rædslen i øjnene på vores genbolejr, da svensken, med stort besvær, presser dem ud igen, tager overlegent sigte og lader klyngebomberne falde over deres lejr. Selvsagt var der panik.

Senere på dagen: Mørket er så småt ved at falde på, og ud af skyggen kommer den skånske helt igen - men denne gang er han helt normal, velsoigneret og har en smuk pige under armen. Som om intet var hændt, slentrer han ubekymret gennem de mennesker og telte, han få timer forinden tæppebombede med sten og afføring. Alle er forbløffede.

Dagen derpå vågner jeg i mit telt til lyden af en underlig klirren. Jeg stikker hovedet ud og ser en lang slange af ølflasker med lort på. For enden troner den svenske konge atter, tilsyneladende i dyb samtale med en ven - men denne gang blot med en flaske i røven og spaghetti bolognese i håret. Jeg tænker, det er tid til at komme hjem."
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Musik

Indlæg af TheFynbo »

Hhahah. Skørt.
Jeg havde en fætter der var fast inventar på Roskilde i mange år. Deres indgang var vist ikke lige lovlig hver gang
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Hvis I har råd, og hvis I kan leve lort i en uge, så tag af sted.

Og ja, der kommer flere store navne. Sidste år blev Drake vist først annonceret i april fx. Han kom så i sidste ende ikke, men anyways... ;-)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Musik

Indlæg af emo »

TINDERBOX FESTIVAL

Royal Blood will perform at Tinderbox Festival in Odense, Denmark on Sunday 28th June 2015.


Oh yeah! Nu begynder det at ligne noget. Glæder mig.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Nice. Jeg skal ind og se dem i Vega. Det glæder jeg mig faktisk lidt til.
#jesuisSheep

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Musik

Indlæg af soul_pitcher »

Nu har undertegnede indkøbt billetter til DAD og Dizzy den femte juni.
Nogen af Jer søde mennesker der skal med?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Musik

Indlæg af zqa »

??
Hvor henne? Sammen?
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster