Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Film

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:Ikke en pind i tv i aften... på med the Deer Hunter.
Classic!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Film

Indlæg af Mander »

Til gengæld var den ansvarlige for dvd-coveret vist småfuld, da han skrev teksten bagpå... "approx. running time: 2 hours 29 minutes".

I virkelighedens verden: 2 timer 56 minutter...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Film

Indlæg af FCBarcelonaChr »

'The Transporter' på TV2 Zulu med Jason Statham. Fed film!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad bør man se i aften?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Film

Indlæg af Mander »

[youtube]sftuxbvGwiU[/youtube]

Åhhhh, jeg glæder mig...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Sad lige og så Anchorman den anden dag. Havde helt glemt hvor meget jeg elsker Brick Tamland:

[youtube]AvKl7nUiHEY[/youtube]

LOUD NOISES!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Film

Indlæg af JonasV »

Et fantastisk indslag i en fantastisk film!

"Where did you get those clothes? ...at the toilet store?"



Det får mig til at savne The Office med ham som chef :sad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Film

Indlæg af klogfyr »

Har lige set The Grey med Liam Neeson. Absolut en seværdig film. Liam Neeson er ved at udvikle sig til en af mine yndlingsskuespillere.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Film

Indlæg af Mander »

The Boondock Saints II er godt nok langt under etterens niveau...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Film

Indlæg af Qwade »

klogfyr skrev:Har lige set The Grey med Liam Neeson. Absolut en seværdig film. Liam Neeson er ved at udvikle sig til en af mine yndlingsskuespillere.
Jeg har netop set den, på din opfordring.. Vil give dig ret i, at Liam Neeson er kanon, men syntes godt nok filmen kedede mig i længden!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Genså lige Inception til aften. Christopher Nolan er et geni.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Qwade skrev:
klogfyr skrev:Har lige set The Grey med Liam Neeson. Absolut en seværdig film. Liam Neeson er ved at udvikle sig til en af mine yndlingsskuespillere.
Jeg har netop set den, på din opfordring.. Vil give dig ret i, at Liam Neeson er kanon, men syntes godt nok filmen kedede mig i længden!
Enig. Desuden portrætterede filmen, ulve som nogle uovervindelige monstere, hvilket er lidt irriterende da det let ikke passer - filmen prøver jo at opnå autencitet.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Film

Indlæg af Qwade »

Brombi skrev:
Qwade skrev:
klogfyr skrev:Har lige set The Grey med Liam Neeson. Absolut en seværdig film. Liam Neeson er ved at udvikle sig til en af mine yndlingsskuespillere.
Jeg har netop set den, på din opfordring.. Vil give dig ret i, at Liam Neeson er kanon, men syntes godt nok filmen kedede mig i længden!
Enig. Desuden portrætterede filmen, ulve som nogle uovervindelige monstere, hvilket er lidt irriterende da det let ikke passer - filmen prøver jo at opnå autencitet.
Ja, der var lidt "varulve"-stil over dem.. Det virkede en tand FOR ekstremt i længden.
Jeg fik dog et godt grin, da de nakkede ham fyren da stod og pissede ved flyvraget - fandme sjældent man oplever så kloge dyr, der venter til han er udbeskyttet på den måde! :P

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Film

Indlæg af klogfyr »

om den er kedelig, er selvfølgelig smag og behag. Er dog ikke enig i, at den beskriver ulve som uovervindelige monstre. Jeg vil dog medgive, at de her blev skildret som ultra aggressive. Ulvene dræber kun, når ulveflokken er mange om et menneske. Jeg vil sige, at 7-8 ulve mod et skadet menneske uden våben umiddelbart vil blive en sejr til ulvene. Når de andre mennesker rent faktisk prøvede at forsvare den, der blev angrebet, fik de jo også jaget dem væk eller slået en af dem ihjel.

Som sagt de er meget aggressive, men hvis de ikke var det, ville der jo ikke være nogen film. Nogle gange skal film være lidt urealistiske for at få bygget en handling op.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Jeg så The Hunger Games i Imperial i sidste uge.. Bestemt en positiv overraskelse. Vel spillet, flot sat op, fint tempo, bla, bla bla, der var dog noget yderst irriterende kameraføring til tider.. Men alt i alt en god film.

Der var dog liiiiige lovlig meget fornemmelsen af Twilight-fever med alle de unge teenage piger ude-og indenfor salen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster