Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Jeg skal virkelig have købt mig en makulator. DR bliver ved med at sende mig breve.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

BG92, rammer du semesterstartsfest i aften? Og i så fald, skal jeg så bare råbe "Visca el Barca" ud i lokalet og høre, om der er ekko?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Naturligvis! Der er ikke den fest jeg går glip af! ;-)
Jow, gør det - hvis jeg er tilstede skal der nok komme svar. Så har vi ligesom også markeret os og hvem vi holder med.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

... samt naturligvis markeret os som weirdoes over for samtlige årgange på studiet.

EDIT: Det her er i øvrigt ret sejt.

http://www.guardian.co.uk/science/2011/ ... -neutrinos
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Kommentar til artiklen;
Einstein was maybe wrong about this - but he had one hell of a hairdo!
Ha ha!
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

TN: Frysepizza, nommenommenom!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:BG92, rammer du semesterstartsfest i aften? Og i så fald, skal jeg så bare råbe "Visca el Barca" ud i lokalet og høre, om der er ekko?
Det var sgu lidt svært at høre! :razz:

... men hjemme fra byen kvart i otte. Det må siges at være godkendt. Så passer det også med at man kan tage rundstykker fra bageren med. Mums! Men kæft, mand - er godt nok stadig noget beruset!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg har fået til (skole)opgave at skrive en sang baseret på nedenstående stykke musik. Kommer fan'me til at være deprimeret hele weekenden.

[youtube]GNLtvAcQMIk[/youtube]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Du kan skrive et awesome black metal nummer baseret på det.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Eller et upbeat crap techno nummer!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg har lidt gang i en grusom omgang synth-helvede. Det er ikke kønt, men egentlig meget sjovt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Ha ha, sådan.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Den blev brugt i Platoon, slår det mig. Så frem med kamphjelmen og komposer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:BG92, rammer du semesterstartsfest i aften? Og i så fald, skal jeg så bare råbe "Visca el Barca" ud i lokalet og høre, om der er ekko?
Det var sgu lidt svært at høre! :razz:

... men hjemme fra byen kvart i otte. Det må siges at være godkendt. Så passer det også med at man kan tage rundstykker fra bageren med. Mums! Men kæft, mand - er godt nok stadig noget beruset!
Haha, my bad. Jeg gik hjem fra uni, efter at jeg var den sidste, der fik lov at gå - havde åbenbart fået forkert garderobenummer, så jeg skulle vente på, at alle havde fået deres jakker, før jeg kunne gå ind og kigge efter min. Der ramte Mander det røde felt. Tog mig kun en time og et kvarter i zigzag-kurs. Ellers en sjov nok fest.

Ogggggggggg, fedt nok at man kan køre rusen videre til familiefødselsdag på Djursland i dag. Spareribs på grill, Store Klaus, baconsteg (!!!), og generelt bare awesome mad... helt perfekt!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Haha, my bad. Jeg gik hjem fra uni, efter at jeg var den sidste, der fik lov at gå - havde åbenbart fået forkert garderobenummer, så jeg skulle vente på, at alle havde fået deres jakker, før jeg kunne gå ind og kigge efter min. Der ramte Mander det røde felt. Tog mig kun en time og et kvarter i zigzag-kurs. Ellers en sjov nok fest.

Ogggggggggg, fedt nok at man kan køre rusen videre til familiefødselsdag på Djursland i dag. Spareribs på grill, Store Klaus, baconsteg (!!!), og generelt bare awesome mad... helt perfekt!
Ah, det var satme da også et gedemarked med den garderobe der! Men jeg mente også mere at det var svært at høre, fordi musikken var så sindssygt høj! :razz:

Men det var sgu meget fedt. Især fordi vores holdundervisning i statsret stod i baren i ny og næ -> Gratis øl!
Men det var nu heller ikke så wild en tur jeg havde i byen. Gider simpelthen ikke Social Club, så vi gik ned på Bridgewater, hvor der var cirka en trilliard mennesker, så vi endte på V58 hvor vi drak de sidste øl. Social Club er bare ikke min kop!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster