Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Fik set LEGO: The Movie på vej til USA, og på vej hjem fik jeg set Lone Survivor og The Amazing Spider-Man. Alle tre var ret gode. Mere kan jeg ikke tilføje. Eller jo. Jeg kan tilføje at jeg havde meget, meget svært ved at bestemme mig for om jeg skulle se The Amazing Spider-Man eller ej. Jeg har sådan et godt nostalgisk forhold til 2002-udgaven med Tobey Maguire, som jeg var helt tosset med dengang. Den har jeg vel set en 7-8 gange. Jeg tror egentlig at jeg bedre kunne lide Maguire end Garfield i rollen. Jeg kan godt lide at Maguire underspiller rollen lidt og så virker han bare mere nerdy end Garfield. Hvilket Spider-Man selvfølgelig skal være.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Shaolin Soccer, hold op den var åndssvag.. Og virkelig underholdene.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, jeg kan godt huske den. :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

:D

Mht Spiderman, så synes jeg Garfield er virkelig irriterende! De nye er generelt bedre, men han gør det simpelthen ikke godt. Emma Stone vejer dog op for det.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Helt sikkert, Emma Stone var bedre at have med end en der hedder Kirsten. :D

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

"You're good looking, you got a beautiful body, beautiful legs, beautiful face, all these guys in love with you. Only you got a look in your eye like you haven't been fucked in a year!"

Elsker den replik fra Scarface. Den er på DR3 lige nu.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Film

Indlæg af Journalisten »

Garfield er en fadæse i den film. Eller nej. Spider-Man er. Spider-Man skal være nørdet og ydmyg. Der er ikke noget værre, end når han spiller sjov over for skurkene. Stop det. Jeg er også mere til de gamle.

Af lækre film, som jeg har set på det sidste, skal følgende nævnes:

- Her
- The Pianist (SÅ fantastisk film)
- Mud
- The Prestige

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Mangler både Her og The Prestige. Pianisten er fantastisk, ja.
Har egentligt slet ikke set en film i løbet af sommeren. Antonella tager alt min tid pt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Skydefinten skrev:Mangler både Her og The Prestige. Pianisten er fantastisk, ja.
Har egentligt slet ikke set en film i løbet af sommeren. Antonella tager alt min tid pt.
Skyde... Dem skal du have set! Snup Dallas Buyers Club med.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Film

Indlæg af Guardiola »

Den var faktisk interessant, den dokumentar - Testamentet - som lige har været i fjernsynet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Journalisten skrev:Spider-Man skal være nørdet og ydmyg. Der er ikke noget værre, end når han spiller sjov over for skurkene. Stop det.
Lige præcis. Hovedet på sømmet. Jeg tror ikke at jeg kunne have formuleret det meget bedre selv. Men du er selvfølgelig også journalisten, så ... ;-)

Jeg nåede i øvrigt også at se en halv times stand up med Louis CK under indflyvningen til Kbh. Det var ret sjovt. Han stikker lidt ud for mig blandt amerikanske komikere, for jeg er egentlig ikke ret vild med amerikansk stand up. Så er den britiske stand up scene tusinde gange mere tiltalende for mig. Hvilket minder mig om QI. Hvilket minder mig om Would I Lie To You. Se begge dele. Det er skægt. Og sjovt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Journalisten skrev: The Pianist (SÅ fantastisk film)
Den med Adrien Brody?
Den er fantastisk, ja.
Blaugrana92 skrev: Jeg nåede i øvrigt også at se en halv times stand up med Louis CK under indflyvningen til Kbh. Det var ret sjovt. Han stikker lidt ud for mig blandt amerikanske komikere, for jeg er egentlig ikke ret vild med amerikansk stand up. Så er den britiske stand up scene tusinde gange mere tiltalende for mig. Hvilket minder mig om QI. Hvilket minder mig om Would I Lie To You. Se begge dele. Det er skægt. Og sjovt.
Really? Jeg har Eddie Murphys Raw (lidt af det) og Dave Chappelles For What It's Worth (se her) som det absolut bedste stand up nogensinde lavet. Se det!
#jesuisSheep

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Film

Indlæg af Journalisten »

Skydefinten skrev:Mangler både Her og The Prestige. Pianisten er fantastisk, ja.
Har egentligt slet ikke set en film i løbet af sommeren. Antonella tager alt min tid pt.
'Her' kan jeg gå med til. Det er en feel-good film, men ikke noget decideret mesterværk. The Prestige derimod. Den skal du altså tage at få set, ligeså snart du har tid :-)
zqa skrev:
Journalisten skrev: The Pianist (SÅ fantastisk film)
Den med Adrien Brody?
Den er fantastisk, ja.
Jeps. Som det er med mange 2. verdenskrig film, så sidder man med en klump i halsen igennem hele filmen og forestiller sig, hvilket mareridt det må have været at leve i den tid. Og så især som jøde, borger i London m.m. Lige præcis den følelse fanger den film perfekt. Lidt ligesom Schindlers Liste.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Apropos film omkring anden verdenskrig og holocaust, så skal I prøve at se La vita è bella (Life is Beautiful). Den vandt tre Oscars og var nomineret til fire andre. Helt i gennem en fantastisk film.

Tag jer ikke af den lidt dårlige trailer. Hvis I ikke har set den og er vilde med film som The Pianist, Schindlers List osv, så giv den et skud. Jeg kan som bonus information sige, at Brombi græd som en lille pige til den.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

La vita è bella er god, ja. Særligt anden halvdel er utrolig grim og smuk på samme tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster