Træning

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har trænet tennis i bare patter. Det var fandme lækkert.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:
Brombi skrev:Kæft en flot dag det har været i dag! Fik cyklet 100 km, blandt andet langs Strandvejen og nordkysten i Nordsjælland og fik sgu lige set Kronborg! Det hele med en gennemsnitshastighed på ca 25 km/t, det er godkendt i mine øjne. Er mine baller ømme? Jep.
100 km.. Du er ikke rask dreng..
Jeg er også lidt stolt af mig selv xD

Blau hvor langt var La Marmotte, har du seriøst cyklet 174 km???

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Blau hvor langt var La Marmotte, har du seriøst cyklet 174 km???
Jep, 174 kilometer med 5180 højdemeter. Det tog mig også kun et halvt døgn. Teknisk set cyklede jeg faktisk 194 kilometer den dag, fordi jeg boede oppe i Alpe d'Huez, så vi cyklede også ned til startbyen om morgenen. Hold nu kæft, det var en lang dag. For mig i hvert fald. Ikke så meget for min fætter, der brugte under halvt så lang tid som jeg gjorde. :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Blau hvor langt var La Marmotte, har du seriøst cyklet 174 km???
Jep, 174 kilometer med 5180 højdemeter. Det tog mig også kun et halvt døgn. Teknisk set cyklede jeg faktisk 194 kilometer den dag, fordi jeg boede oppe i Alpe d'Huez, så vi cyklede også ned til startbyen om morgenen. Hold nu kæft, det var en lang dag. For mig i hvert fald. Ikke så meget for min fætter, der brugte under halvt så lang tid som jeg gjorde. :lol:
Men okay, i må have haft meget gel med, om end ikke andet så snacks og juice xD

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Blau hvor langt var La Marmotte, har du seriøst cyklet 174 km???
Jep, 174 kilometer med 5180 højdemeter. Det tog mig også kun et halvt døgn. Teknisk set cyklede jeg faktisk 194 kilometer den dag, fordi jeg boede oppe i Alpe d'Huez, så vi cyklede også ned til startbyen om morgenen. Hold nu kæft, det var en lang dag. For mig i hvert fald. Ikke så meget for min fætter, der brugte under halvt så lang tid som jeg gjorde. :lol:
Men okay, i må have haft meget gel med, om end ikke andet så snacks og juice xD
Havde pisse meget gel med og det smagte bare værre og værre for hver jeg tog af dem. Havde også pisse mange electrolyte tabs med til mine drikkedunke. Det bedste var dog helt klart når man nåede de oficielle mad-depoter, hvor der fandeme var små sandwiches (egentlig bare et stykke flutes med pålæg i) og bananer. Jeg har aldrig nydt en banan så meget. :lol:

Da jeg endelig kom i mål var klokken faktisk ved at være ret mange, så jeg cyklede hen til vores hytte, spiste en skålfuld spaghetti og kødsovs og så tror jeg at jeg faldt i søvn, inden jeg ramte min hovedpude. Det er virkelig det mest udfordrende jeg nogensinde har prøvet, ikke kun fysisk men også mentalt. Det var virkelig ikke sjovt de sidste 10 kilometer på vej op ad Alpe d'Huez, hvor jeg sad med krampe i mit venstre ben, fordi mit højre knæ var helt smadret. Der havde man virkelig bare lyst til at stoppe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Stærkt! Det kunne være nice at prøve, selvom jeg ville hade det. Jeg havde krise efter 85 i dag, men jeg havde heller ikke spist, og havde kun 2 vanddunke.. :) Det var nok mest sult og tørst (og mangel på sukker!) der var slemt for mig, benene kunne godt mere. Mit største problem er vel stadig at jeg får ondt i nakken og lænden..

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Træning

Indlæg af 1899 »

Gels er noget fanden har skabt på en dårlig dag! Da jeg løb i Schweiz her i sommers (hvilket tog lig over 21 timer) spiste jeg kun to gels undervejs. Resten af tiden stod den på Chews, forskellige energibar, energi/elektrolyt vand, nødder, chips og det bedste var de officielle depoter med lokale oste!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Har lige jogget min første morgentur i Odense langs åen. Kan mærke, at jeg bliver glad for at løbe her!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu kæft, en hård træning. Først 4 x 10 gentagelser af squat (cirka 80 kg), så 4 x 10 gentagelser af dødløft (cirka 90 kg) og derefter startede det hårde for alvor. 5 sæt i alt. Først pullups, så boxjumps, så dips og så armbøjninger. I første sæt var det 12 pullups, 20 boxjumps, 12 dips og 15 armbøjninger. Herefter tog jeg så 2 gentagelser af per sæt. Var helt i det røde felt til sidst, primært på grund af de satans til boxjumps. Virkelig, virkelig fed måde at træne på!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Fullbody? Pull ups er så hårdt og så lækkert.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Yay, en dejlig dag på cyklen. Tog en kort tur på 46 kilometer, som blev kørt med 27 i snit. Ud langs vandet, forbi Egå og Studstrup og ud til Løgten og vende og så ellers bare fuld knald hjemad ind ad Grenåvej. Virkelig dejligt med en tur i solen.

Løb i øvrigt også halvmarathon i søndags. Det gik virkelig dårligt. Havde så godt nok heller ikke løbet én eneste tur siden starten af juni. Men kom da igennem på 2:10. Men okay, var mest bare for sjov. Næste år til Aarhus City løber fandeme PR. Det bliver jeg nødt til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Hey er det nogenlunde min rute? Det er lækkert at cykle langs grenåvej

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, det må være tæt på. Og det er mega lækkert nogle gange bare at cykle en flad tur, i stedet for alle de bakker og højdemeter! :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Brothrs. Har lige brug for inspiration til et nyt træningsprogram. Jeg kører to-split og forestiller mig at fortsætte med det, jeg skal bare have skiftet ud i øvelserne, så musklerne ikke vænner sig til den samme slags arbejde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Well ... det ville jo hjælpe os, hvis du skrev hvad du kører lige nu! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster