Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Lækkert, så er Penya Barcelonista de Copenhagen blevet officielt godkendt, og man kan tilmelde sig:
http://da-dk.facebook.com/pages/Penya-B ... 7759823033

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Det tog godt nok også sin tid!! Men dejligt at det endeligt er kommet i orden.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Hehe, så vælg en anden uddannelse, ved os var det mere noget i stil med:
"Nå, så du så valg-tv i går?"
- "Ja, det var meget hyggeligt"
"Ja..."
- "Nååeh, men gratis øl i dag i datbaren"
"Ja, det er nice!"


*SKÅL!*
Jamen, sådan var det sådan set også hos os, indtil vi havde drukket en 6-7 øl - og så bliver det altså dels meget lidt konstruktiv og dels meget højlydte diskussioner. Der var godt nok også nogle der kiggede lidt, da vi sad i en rundkreds, hørte Arctic Monkeys, drak øl og råbte i munden på hinanden. Men det var skide hyggeligt indtil det punkt. ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Det tog godt nok også sin tid!! Men dejligt at det endeligt er kommet i orden.
Ja, bestemt. Så kan man (= jeg) måske også få taget mig sammen til at tage på SAB lidt oftere. Måske man skulle lægge vejen forbi i aften.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Ja. Jeg har dog ikke råd til, at komme der så tit som jeg gerne ville. Passede ellers godt i dag, lørdag and everything, men desværre andre planer lige i aften.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:Hehe, så vælg en anden uddannelse, ved os var det mere noget i stil med:
"Nå, så du så valg-tv i går?"
- "Ja, det var meget hyggeligt"
"Ja..."
- "Nååeh, men gratis øl i dag i datbaren"
"Ja, det er nice!"


*SKÅL!*
Jamen, sådan var det sådan set også hos os, indtil vi havde drukket en 6-7 øl - og så bliver det altså dels meget lidt konstruktiv og dels meget højlydte diskussioner. Der var godt nok også nogle der kiggede lidt, da vi sad i en rundkreds, hørte Arctic Monkeys, drak øl og råbte i munden på hinanden. Men det var skide hyggeligt indtil det punkt. ;-)
Drengene på vores hold er næsten alle borgerlige, de fleste af dem LA'ere, så vi brugte en god del af tiden - både i undervisningen og bagefter - på at diskutere med SF-pigerne fra holdet. Der er ikke det storpolitiske problem, der ikke kan løses efter en 5-6 øl i Forhistorisk. Plus et par øl og shots på Bodegaen, for god ordens skyld.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Er der nogen af jer med-københavnersnuder der har prøvet Vespro vinbar ved Nørrebroparken? Jeg har tit cyklet forbi og tænkt at det så hyggeligt ud - på den toscanske måde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, godt spørgsmål, jeg har også overvejet at kigge ind en dag. Som regel havner jeg på Stefanshus for billige øl, men Vespro ser så hyggelig ud.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Er der nogen af jer med-københavnersnuder der har prøvet Vespro vinbar ved Nørrebroparken? Jeg har tit cyklet forbi og tænkt at det så hyggeligt ud - på den toscanske måde.
http://ibyen.dk/restauranter/cafekontro ... topklasse/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Drengene på vores hold er næsten alle borgerlige, de fleste af dem LA'ere, så vi brugte en god del af tiden - både i undervisningen og bagefter - på at diskutere med SF-pigerne fra holdet. Der er ikke det storpolitiske problem, der ikke kan løses efter en 5-6 øl i Forhistorisk. Plus et par øl og shots på Bodegaen, for god ordens skyld.
Det må siges at være præcis det samme billede der er på mit hold. Vi har to drenge der stemte R og resten stemte enten V eller LA. Omvendt var der adskillige piger der stemte SF og sågar nogle stykker der stemte Ø. Skræmmende. Altså at der var nogle der stemte Ø. Men sådan er dét jo åbenbart bare! ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Ih, jeg kunne godt drikke en øl.. At se fodbold lørdag eftermiddag er bare ikke det samme, når ikke køleskabet er fyldt med kolde dåse øl.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Folk stemmer jo ud fra mærkesager, og Ø går ind for ting som jeg godt kan se mig enig i.

Ligesom mange stemmer DF pga - ja vi kan ligeså godt være ærlige - deres udlændingepolitik.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:Ja, godt spørgsmål, jeg har også overvejet at kigge ind en dag. Som regel havner jeg på Stefanshus for billige øl, men Vespro ser så hyggelig ud.
Det gør den nemlig. Men ja, jeg havner stort set også altid på Stefanshus, som i øvrigt også er et rigtigt glimrende, afslappet sted. Tror jeg vil lave en aftale med mig selv om at have besøgt Vespro inden måneden er omme. Jeg skal sørge for at aflægge rapport.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

zqa skrev:Ih, jeg kunne godt drikke en øl.. At se fodbold lørdag eftermiddag er bare ikke det samme, når ikke køleskabet er fyldt med kolde dåse øl.
Måske man skulle nappe en kold - lektierne render jo ingen vegne i mellemtiden. Desværre.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg skal også lige have lavet lektier. Men så må jeg nok også hellere få købt mig en 6'er.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster