Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Heartbreaker skrev:Præcis, ligesom U$O! :cool:
Åh ja.
Hey, hvorfor er den ikke på YouTube mere? Kan overhovedet ikke huske, hvordan den lyder. Udover noget med at han har Barça-trøjer til alle ugens dage.

Måske har han skiftet hold...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg ledte også efter den, så jeg lige kunne smide den op, men den er ikke tilgængelig i mit land, wtf?? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Måske hitter den i Japan mens vi skriver dette :eek:

Og måske gør den ikke.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Musik

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har den på min Mac! :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Musik

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV

Fair... Hver sin smag.
Senest rettet af Piquénbauer fre sep 13, 2013 1:52 pm, rettet i alt 2 gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Musik

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Note to self: hvor du end befinder dig, hav Barça-trøje på √
Eller i det mindste din Barca kop... går ikke at drikke kaffepunch af plast... ;) !
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Musik

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Den ligger iøvrigt også på Spotify. Tjek USO's album fra 2007 ''Hold Nu''.

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Hehe, jeg ledte også lige, da jeg så Heartbreakers indlæg. Fandt den på Spotify. Dårlig sang :lol: Stadig Barça dog, så det går lige. Det fedeste er kommentatorsporet til sidst.


I øvrigt laver Jooks noget ret fedt musik!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Musik

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Haha, jeg syntes det er fedt at han har lavet en sang ''kun'' om Barça-trøjer. Den er sjov nok!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:Note to self: hvor du end befinder dig, hav Barça-trøje på √
Eller i det mindste din Barca kop... går ikke at drikke kaffepunch af plast... ;) !
Sandt! "Barça-kaffekop" indeholder to af verdens mest fundamentale, gode ting. Man har i bund og grund ikke brug for meget mere.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Gad vide, om Rytteriets husorkester er med i de nye af Rytteriet? Det ville glæde mig.

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Jeg kan slet ikke begribe hvor arrogant sagt det er, at uorganisk musik ikke har følelser, eller samme følelser som organisk musik.

ps. det er ikke en stikpille mod dig Piquenbaur, måske nærmere Jack White, selvom jeg er stor fan af ham. Men måske du ændrer syn på det? Man behøver ikke at være fan af det, for at kunne erkende det :)

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Musik

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Jeg kan slet ikke begribe hvor arrogant sagt det er, at uorganisk musik ikke har følelser, eller samme følelser som organisk musik.

ps. det er ikke en stikpille mod dig Piquenbaur, måske nærmere Jack White, selvom jeg er stor fan af ham. Men måske du ændrer syn på det? Man behøver ikke at være fan af det, for at kunne erkende det :)

phpBB [video]
Det er ikke det han siger... Han siger at det gør det nemmere for kunstnerne at producere musikken gennem elektroniske "redskaber". Og i hans øjne er komfort (ease of use) ensbetydende med mindre kreativitet. Sagt på en anden måde. JW mener at kunstneren konstant skal presse sig selv og holde sig fra den nemme vej (protools osv).

Det er altså ikke et angreb på den elektroniske kunster/musik (selvom jeg ikke tror at han er særlig glad for den type musik) men mere et angreb på de elektroniske redskaber som gør det "nemmere" for kunstneren. Han er som jeg tidligere har været inde på en kunstner som konstant udfordrer sig selv - gør det svære for sig selv. Det mener han skaber kunst. Kampen for at skabe = kunst.

JW har tidligere forklaret det ved at sammenligne med det at tage et billede. Er et photoshoppet billede ægte eller falsk? Skal fotografen have respekt for et photoshoppet billede? Det kan man også spørge sig om når det kommer til musik. Skal en sanger have respekt for et præstation når vi ved at der under indspilningen er blevet pillet ved vedkommendes stemme (toner blev rettet osv)? Skal en guitarist have respekt for en solo når vi ved at den er blevet forbedret/justeret gennem forskellige programmer? Disse programmer gør det nemmere for fotografen og musikeren idet de kan optimere et ikke optimalt produkt. Det presser dem altså ikke til at forbedre sig - man kan være tilfreds med en mellemvare da denne gennem teknologi kan forbedres.

Og det er det jeg støtter op omkring. Der er for meget overproduceret musik hvor der sidder nogle gode producere og laver mirakler med flotte mennesker som ikke kan en skid musikalsk. Jeg hører personligt ikke det du har postet da jeg ikke bryder mig om det men det har intet at gøre med ham eller hvordan hans musik er kommet til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Musik

Indlæg af klogfyr »

siden det i dag er 17 år siden manden døde, så skal han da lige mindes med en lille sang.

phpBB [video]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Jeg kan slet ikke begribe hvor arrogant sagt det er, at uorganisk musik ikke har følelser, eller samme følelser som organisk musik.

ps. det er ikke en stikpille mod dig Piquenbaur, måske nærmere Jack White, selvom jeg er stor fan af ham. Men måske du ændrer syn på det? Man behøver ikke at være fan af det, for at kunne erkende det :)

phpBB [video]
Fucking lækkert nummer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster