Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

#65: Dios | i dag 18:22

Var der nogen som sagde Fuentes :D.

Det er flot af Messi uden tvivl. Men folk skal også bare til at slappe af nu.
Bitterheden er total.

Nogen der har lagt mærke til, at tosserne nu er begyndt at klandre Messi for at være dopet som barn :razz:
Væksthormon er nu tilsyneladende en garanti for at man 12 år senere undgår skader og generelt er et overmenneske af dimensioner...
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Fandt lige et ældre citat af ingen ringere end bold.dks Élber. Det omhandler Messi/Pepe-håndtrædnings episoden:
Nu skal vi heller ikke gøre det til mere end det er. Hvis Messi brækkede hånden, okay, men nu skete der jo ikke noget med ham. For det andet kan man ikke forsvare en mand der ligger ned. Han havde masser af tid til at rejse sig op og derved undgå hændelsen. Pepe har skruer løs ja, men denne hændelse kan forsvares. Som jeg ser det, kigger Pepe ned for at undgå at træde på Messi med venstre fod. Efter det kigger han op, går videre, og træder på Messis hånd med højre fod. Om det var bevidst eller ubevidst kan jeg ikke sige, men hændelsen kan bestemt forsvares, som den heldigvis og stik mod alle forventninger også er blevet.
Hhahahahahahahahahaha. Det vildeste er, at manden ikke engang er Madrid-fan - blot klodens største Barcelona-hater.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Som jeg ser det, kigger Pepe ned for at undgå at træde på Messi med venstre fod.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af rummenigge »

Bagmændene af disse kommenatere om Messi må have nogle sørgelige liv i virkeligheden:
#60: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) | 10-12-2012 13:00

Hvor er det brandærgerligt, at Lionel Messi ikke blev mere alvorligt skadet!

Bum, sikke en usympatisk kommentar, men lad mig lige forklare den, for jeg mener naturligvis ikke, at jeg sidder og håber på en flækket knæskal kombineret med et firdobbelt benbrud og en punkteret lunge! Slet ikke.

Men ud fra et fodbold-nysgerrigt synspunkt, kunne jeg virkelig godt tænke mig at få målt Barcelonas reelle styrke uden Lionel Messi.

Jeg er til fulde klar over, at Barcelona naturligvis ikke bliver et middelmådigt midterhold, men man sidder alligevel med fornemmelsen af, at holdet har Messi-dependencia.

Og det har ikke noget med de 11 points at gøre, for vi ligger som vi har redt.

*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER

#61: asp3200 | 10-12-2012 13:29

Barcelona er intet uden Messi, længere er den ikke. Fabregas er også ude nu og sanchez skal igang igen. Bliver en lang sæson for dem.

Hvis Messi bliver langtids skadet, håber det sker en dag men ikke ment på den onde måde at jeg siger det, jeg vil også bare gerne se hvad der så sker med deres hold.

For når de er presset, så giver de den enten til messi eller så går holdet over i film hollywood mode for at frem provokere straffe eller kort, tit røde som er set utallige gange, kvalmende.
Og så er der ellers bare bire kommentarer, hahaha:
#62: M_linding | 10-12-2012 14:10

Som jeg har skrevet før, så tror jeg ikke at Messi kan blive skadet. Han spiller, spiller og spiller, og virker aldrig fysisk slidt.

Længe leve HGH:)

#63: asp3200 | 10-12-2012 16:23

Sygt hvis Ronaldo havde fået HGH da han var en dreng;)

#64: M_linding | 10-12-2012 17:15

Haha det tør jeg slet ikke tænke på... Så havde vi haft Lou Ferrigno på kanten;)

#65: Dios | 10-12-2012 18:22

Var der nogen som sagde Fuentes :D.

Det er flot af Messi uden tvivl. Men folk skal også bare til at slappe af nu.
Topunderholdning på den syge måde.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Daluigi skrev:Hahahahaha det er jo direkte sindssygt, at han så ikke engang formår at komme med et eksempel der udpensler hans idiotiske holdning.

Ufatteligt han ikke kan høre sig selv og hvor dumt det lyder.

Her kommer så lige et udkast fra madridista....
#61: asp3200 | i dag 13:29

Barcelona er intet uden Messi, længere er den ikke. Fabregas er også ude nu og sanchez skal igang igen. Bliver en lang sæson for dem.

Hvis Messi bliver langtids skadet, håber det sker en dag men ikke ment på den onde måde at jeg siger det, jeg vil også bare gerne se hvad der så sker med deres hold.

For når de er presset, så giver de den enten til messi eller så går holdet over i film hollywood mode for at frem provokere straffe eller kort, tit røde som er set utallige gange, kvalmende.
Og det er selvfølgelig ikke på den onde måde at han håber Messi bliver alvorligt skade... ro på

Og så lige fra deres leder som kører sitet. Tænk hvis Wenner eller andre herinde lirede den her af:
#60: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) | i dag 13:00

Hvor er det brandærgerligt, at Lionel Messi ikke blev mere alvorligt skadet!

Bum, sikke en usympatisk kommentar, men lad mig lige forklare den, for jeg mener naturligvis ikke, at jeg sidder og håber på en flækket knæskal kombineret med et firdobbelt benbrud og en punkteret lunge! Slet ikke.

Men ud fra et fodbold-nysgerrigt synspunkt, kunne jeg virkelig godt tænke mig at få målt Barcelonas reelle styrke uden Lionel Messi.

Jeg er til fulde klar over, at Barcelona naturligvis ikke bliver et middelmådigt midterhold, men man sidder alligevel med fornemmelsen af, at holdet har Messi-dependencia.
Hvor er det dog utroligt, at de så pakker den ind med "altså bare af fodbold-nysgerrighed".... haha what!? :eek: :lol:

De er direkte dårlige mennesker... there I said it.
Rumme nu må du sgu liige følge med ;-)
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Simon Miki 'Torrez' Hassing fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Jeg mener ikke Messi er en af de bedste i verden .. for han har kun spillet i Barca
                                                      :op:
Taget ud af en længere kommentar, men jeg synes ikke han glatter ud i resten.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

BarçaDK skrev:
Simon Miki 'Torrez' Hassing fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Jeg mener ikke Messi er en af de bedste i verden .. for han har kun spillet i Barca
                                                      :op:
Taget ud af en længere kommentar, men jeg synes ikke han glatter ud i resten.
Billede

Charmetrold.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
Daluigi skrev:Hahahahaha det er jo direkte sindssygt, at han så ikke engang formår at komme med et eksempel der udpensler hans idiotiske holdning.

Ufatteligt han ikke kan høre sig selv og hvor dumt det lyder.

Her kommer så lige et udkast fra madridista....
#61: asp3200 | i dag 13:29

Barcelona er intet uden Messi, længere er den ikke. Fabregas er også ude nu og sanchez skal igang igen. Bliver en lang sæson for dem.

Hvis Messi bliver langtids skadet, håber det sker en dag men ikke ment på den onde måde at jeg siger det, jeg vil også bare gerne se hvad der så sker med deres hold.

For når de er presset, så giver de den enten til messi eller så går holdet over i film hollywood mode for at frem provokere straffe eller kort, tit røde som er set utallige gange, kvalmende.
Og det er selvfølgelig ikke på den onde måde at han håber Messi bliver alvorligt skade... ro på

Og så lige fra deres leder som kører sitet. Tænk hvis Wenner eller andre herinde lirede den her af:
#60: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) | i dag 13:00

Hvor er det brandærgerligt, at Lionel Messi ikke blev mere alvorligt skadet!

Bum, sikke en usympatisk kommentar, men lad mig lige forklare den, for jeg mener naturligvis ikke, at jeg sidder og håber på en flækket knæskal kombineret med et firdobbelt benbrud og en punkteret lunge! Slet ikke.

Men ud fra et fodbold-nysgerrigt synspunkt, kunne jeg virkelig godt tænke mig at få målt Barcelonas reelle styrke uden Lionel Messi.

Jeg er til fulde klar over, at Barcelona naturligvis ikke bliver et middelmådigt midterhold, men man sidder alligevel med fornemmelsen af, at holdet har Messi-dependencia.
Hvor er det dog utroligt, at de så pakker den ind med "altså bare af fodbold-nysgerrighed".... haha what!? :eek: :lol:

De er direkte dårlige mennesker... there I said it.
Rumme nu må du sgu liige følge med ;-)

Haha damn, nu får jeg dejavu over at have læst indlæggene herinde tidligere. Jeg kan sgu ikke følge med og går i seng nu.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Quaresma skrev:
BarçaDK skrev:
Simon Miki 'Torrez' Hassing fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Jeg mener ikke Messi er en af de bedste i verden .. for han har kun spillet i Barca
                                                      :op:
Taget ud af en længere kommentar, men jeg synes ikke han glatter ud i resten.
Billede

Charmetrold.
Ja det er også det jeg plejer at sige om Iniesta og Xavi, når alle i Barca fans og hele verden sætter dem i top 5 og verdens bedste spillere: Nej Nej Nej, det er de ikke, de er ikke nogle af verdens bedste spillere fodi de kun har spillet i Barca.

Sådan skal et argument være... det er uimodsigeligt!

Ta-dammmmm!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Et argument med saft og kraft!
Forumlegende

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bløddyret »

Alle der læser på Bold.dk, kender vel Delvecchio? Her er en af hans seneste guldklumper:
... La Masia er ok, men ikke i længden, det æder jeg min gamle hat på!
Det er skrevet i, en yderst sjov, tråd omkring Casillas kommentar til La Masia.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Bløddyret skrev:Alle der læser på Bold.dk, kender vel Delvecchio? Her er en af hans seneste guldklumper:
... La Masia er ok, men ikke i længden, det æder jeg min gamle hat på!
Det er skrevet i, en yderst sjov, tråd omkring Casillas kommentar til La Masia.
GET DA WATAH, NIGGA!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elsker den video, Bløddyr :smile:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Delvecchio er den mest ignorante Madrid-fan i verden. No fucking doubt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Bløddyret skrev:Alle der læser på Bold.dk, kender vel Delvecchio? Her er en af hans seneste guldklumper:
... La Masia er ok, men ikke i længden, det æder jeg min gamle hat på!
Det er skrevet i, en yderst sjov, tråd omkring Casillas kommentar til La Masia.
GET DA WATAH, NIGGA!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elsker den video, Bløddyr :smile:
Jeg ved ikke hvad det har med Delvecchio's kommentar at gøre, men .... REEKRIS!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bløddyret »

Jeg ville godt kunne tage æren, men den tilfalder altså Lopezzz.

Men videoen hovedperson opsummere det jo meget godt selv:
Billede
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster