Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Møgvejr! Godt jeg ikke behøver at gå uden for en dør i dag...
Det gjorde jeg så til gengæld. Det har bare været sådan en dag, hvor man nu sidder og tænker ... hvad fanden? Lagde ud med at falde på trappen i Fitness World på Jens Baggesens vej. Derefter så jeg Michael Hansen Jensen (er jeg i hvert fald overbevist om at det var) stå og rode i sin pung oppe ved uni i silende regnvejr. Dernæst 'kom jeg til' at skrive mig op til at give Folkekirkens Nødhjælp 50 kroner om måneden. Jeg ved stadig ikke ved der skete? Det var først 100 meter efter at jeg havde skrevet under at det gik op for. Sidst, men absolut ikke mindst, hoppede jeg da lige på den forkerte bus. Igen. Denne gang nåede jeg dog at opfatte det, så jeg steg af ved uni og ventede på den ægte bus. Så jeg tror der sker et eller andet focked i kampen i aften. Gætter på et mål af Pinto. På saksespark.
Rodede MHJ i sin pung, fordi du just havde givet ham en plovmand for en god karakter?

Håber godt nok, at vejret er bedre i morgen, når jeg skal op på uni og øve eksamen med en ven. Fra Randers. Er det dig, BG92?!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Rodede MHJ i sin pung, fordi du just havde givet ham en plovmand for en god karakter?

Håber godt nok, at vejret er bedre i morgen, når jeg skal op på uni og øve eksamen med en ven. Fra Randers. Er det dig, BG92?!
Pis, mand! Gennemskuet! :oops:

Nej, så har jeg i hvert fald ikke fået noget at vide om det? Men det kan da godt være at jeg bare har sovet i timen. Men vi er jo nogle stykker fra Randers - alene på mit hold. Det kan være at det er en af dem? Spørg hvad han/hun hedder, når (hvis?) du engang når så langt! ;-)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Arh, ved nu godt, at det ikke er dig - vi er jo ikke på samme hold, og han går på hold med mig. Han er i øvrigt heller ikke nogen ung purk som dig.

Med mindre jo altså, at du er snedig nok til at have narret mig det første halve år...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmmmmm.

Billede

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Argh. Dilemma. På den ene side er det jo Ben Bernanke, og på den anden side må man bare anerkende, at skæg og jakkesæt er awesome.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis man ser på udseendet er det jo grænsende til noget Pep'ish. Men også kun grænsende. For det første ser Pep bare meget bedre ud. For det andet ser han bare bedre ud. Men det' fedt. Skulle man lade skægget gro og møde op til eksamen suited up? Fristende ... fristende! (Måske med undtagelse af skægget - jeg bliver altid så træt af det.)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Mander skrev:Arh, ved nu godt, at det ikke er dig - vi er jo ikke på samme hold, og han går på hold med mig. Han er i øvrigt heller ikke nogen ung purk som dig.

Med mindre jo altså, at du er snedig nok til at have narret mig det første halve år...
Det er nok min kammerat, Mander. Han er en halvgammel nisse fra Randers:=) Spørg ham lige i dag, om han i morgen skal mødes med en student med en E. Petit tatovering i panden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Skydefinten skrev:
Mander skrev:Arh, ved nu godt, at det ikke er dig - vi er jo ikke på samme hold, og han går på hold med mig. Han er i øvrigt heller ikke nogen ung purk som dig.

Med mindre jo altså, at du er snedig nok til at have narret mig det første halve år...
Det er nok min kammerat, Mander. Han er en halvgammel nisse fra Randers:=) Spørg ham lige i dag, om han i morgen skal mødes med en student med en E. Petit tatovering i panden.
Billede

Bliver bare ikke bedre. Og med "ikke nogen ung purk" mener jeg, at han er 89'er ligesom mig. Jeg ved ikke, om det gør mig til en ung purk i dine øjne. Under alle omstændigheder er BG92 en endnu yngre purk, og bør retteligt være offer for intensiv mobning.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er altså også utroligt ung, hvis jeg selv skulle sige det. Og pæn. Og bare ... ja, awesome. Men det er jo bare min mening.

In other news: Så var det også dagen hvor jeg og 4 venner, noget impulsivt, blev enige om at rejse til London d. 8 marts og tage på Emirates for at se Arsenal-Newcastle. Som udgangspunkt ville jeg jo langt hellere ind at se Barcelona endnu engang, men det skal jeg jo her i begyndelsen af februar, så jeg tænkte alligevel kunne være meget fedt at prøve at se en Premier League kamp! Og så bliver det, så vidt jeg er orienteret, i udebaneafsnittet, så dét glæder jeg mig især til!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Lige lidt underholdning til efter sejren (forhåbentlig):

[youtube]OtzBx6lnvMU[/youtube]

Er samme program, som kører på Canal 9 ind imellem... der er også med Fede Naldo, Zidane, Ronaldinho, og et par andre...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

kklaus
Indlæg: 9738
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Århhhhh... Kun 9 timer til instruktorøl.. ogndat..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

http://politiken.dk/tjek/digitalt/spil/ ... -wordfeud/ grunden til jeg stoppede med et ellers sjovt spil.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Har de ikke noget bedre at skrive om i Politiken?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Billede

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Tak for det, Jonas. Nu er jeg sulten.

Mmmmmmmm, ål...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster