Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Måske du er blevet syg af at læse for meget familie- og arveret. Lyder yderst plausibelt, synes jeg selv. Jeg er i hvert fald ikke langt fra at brække mig over det fag.
... nu er jeg slet ikke i tvivl om at det er familie- og arverettens skyld. Jeg skrev lige en besked til nogle venner, og da jeg havde sendt den, kom jeg til at se at jeg havde skrevet jf. 3 gange.

[youtube]DRorfcGfnSo[/youtube]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Serious face så det vil noget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]h05YfP_8UsU[/youtube]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

hvorfor skal butterfly være så besværligt?!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Åh nej.. Det havde jeg glemt alt om. Jeg følte selv, at jeg var godt med i programmet og havde tid til et hurtigt smut herind. Nu er jeg så bare kommet i tanke om, at jeg er mindst en time bagud på grund af den åndsvage butterfly. Men _never_ de der klips-butterfly. ad
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af fidanho »

Brombi skrev:hvorfor skal butterfly være så besværligt?!
Here you go!

[youtube]wFooRZqRoHg[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Men _never_ de der klips-butterfly. ad
Det tager jeg sgu på. Det jeg ligegla' me'! Så meget går jeg heller ikke op i det - og så går det alt andet lige hurtigere at tage på end en bind-selv udgave (hvilket jeg dog også har liggende).

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Casual.. Pants og t-shirt is the way to do it.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:Men _never_ de der klips-butterfly. ad
Det tager jeg sgu på. Det jeg ligegla' me'! Så meget går jeg heller ikke op i det - og så går det alt andet lige hurtigere at tage på end en bind-selv udgave (hvilket jeg dog også har liggende).
Tøs. Rigtige mænd kan binde en butterfly selv, i stedet for at få fabrikken til at gøre det.

Jeg holder mig til slips i år, kan jeg nu engang bedre lide. Måske det skulle være et clip-on til ære for BG92?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:Men _never_ de der klips-butterfly. ad
Det tager jeg sgu på. Det jeg ligegla' me'! Så meget går jeg heller ikke op i det - og så går det alt andet lige hurtigere at tage på end en bind-selv udgave (hvilket jeg dog også har liggende).
thumbs up (hvis jeg kunne finde ud af den der thumbs up knap som jeg ikke kan). det er spil af tid at binde lortet og damserne er ligeglade og lægger ik mærke til om det er auto buttterfly (siger hvert fald ikke noget og man kan ikke mærke det på dem hellerI så lige meget)!
nå jeg må vider, hej

Hotnuk

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Hotnuk »

Har i prøvet at komme hjem fra byen med en dürum, som du har købt med hjem for at forkæle dig lidt når du sidder stiv foran computeren, og går ud og børster tænder og gå så derefter tilbage til dit værelse for så at se den lækre kebabrulle ligge på bordet, hvor du efter tænker; "Fock that shit" og bare... æder den?

Godt nytår til jer alle!
Håber i har haft en fantaaaaastisk aften!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:
Blaugrana92 skrev:Det tager jeg sgu på. Det jeg ligegla' me'! Så meget går jeg heller ikke op i det - og så går det alt andet lige hurtigere at tage på end en bind-selv udgave (hvilket jeg dog også har liggende).
Tøs. Rigtige mænd kan binde en butterfly selv, i stedet for at få fabrikken til at gøre det.

Jeg holder mig til slips i år, kan jeg nu engang bedre lide. Måske det skulle være et clip-on til ære for BG92?
;-)

Kan sgu godt finde ud af at binde den! Det var mere fordi jeg hverken havde tid eller fysisk overskud til det (er som sagt syg). Alle der har været til en eller anden form for galla, ved vel hvordan man binder en butterfly? ;-)

Men jeg endte faktisk med hverken at have butterfly eller slips på. Min hals havde godt nok brug for en overdreven ventilation, så de to øverste knapper blev ikke knappet - da jeg tog den på knappede jeg den ellers helt op, men puha ... ja, pointen er vidst at det ikke hjalp på min sygdom at drikke mig æskelam. Så nu sidder jeg bare her og føler mig ynkelig! Kæft, jeg er en stakkel!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Nytårskoncert, South Park-marathon, chips, cola... fantastisk. Jeg får da vist ikke læst i dag. Så dumt at tage videre i byen, i stedet for bare at nøjes med middagsselskab og tidligt hjem.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

BarçaDK skrev:det er spil af tid at binde lortet og damserne er ligeglade og lægger ik mærke til om det er auto buttterfly (siger hvert fald ikke noget og man kan ikke mærke det på dem hellerI så lige meget)!
nå jeg må vider, hej
Det kommer godt nok meget an på, hvilke damer du render rundt med.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster