Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt nok et slemt jordskælv der har ramt Nepal. Indtil videre er der fundet 18 omkomne udenlandske bjergbestigere på Mount Everest. Det er kun de udenlandske, så det samlede antal er utvivlsomt langt højere, taget antallet af sherpaer i området i betragtning. I hele Nepal er der indtil nu bekræftet 876 omkomne, mens der også er rapporteret om dødsfald i flere indiske byer, eksempelvis i Bihar hvor 25 skulle være dræbt. Nepal er et voldsomt, voldsomt fattigt land, så det kommer desværre til at slå rigtig, rigtig hårdt, det her. Der er også adskillige historiske monumenter og vigtige bygninger der er styrtet sammen i Kathmandu, deriblandt Dharahara tårnet, der er kollapset, mens de tre Durbar Squares, der alle er på UNESCOs Wold Heritage liste, også skulle ligge i ruiner. Slem dag for en i forvejen hårdt prøvet region.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Godt nok et slemt jordskælv der har ramt Nepal. Indtil videre er der fundet 18 omkomne udenlandske bjergbestigere på Mount Everest. Det er kun de udenlandske, så det samlede antal er utvivlsomt langt højere, taget antallet af sherpaer i området i betragtning. I hele Nepal er der indtil nu bekræftet 876 omkomne, mens der også er rapporteret om dødsfald i flere indiske byer, eksempelvis i Bihar hvor 25 skulle være dræbt. Nepal er et voldsomt, voldsomt fattigt land, så det kommer desværre til at slå rigtig, rigtig hårdt, det her. Der er også adskillige historiske monumenter og vigtige bygninger der er styrtet sammen i Kathmandu, deriblandt Dharahara tårnet, der er kollapset, mens de tre Durbar Squares, der alle er på UNESCOs Wold Heritage liste, også skulle ligge i ruiner. Slem dag for en i forvejen hårdt prøvet region.
Det er uheldig timing for de mange bjergbestigere. Det er nærmest kun i perioden april-maj, at man kan bestige Mount Everest.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Købte et par billige solbriller i USA i sommers. Indtil videre har de overlevet:
- Rusuge.
- Rustur.
- Danmarks Største Fredagsbar.
- Adskillige andre fredagsbarer.
- 3 gange julefrokost.
- Nytårsaften.
- Påskefrokost.
- Kapsejlads.

Begriber ikke hvordan jeg stadig har dem. Det er et mirakel at jeg ikke har smidt dem væk eller ødelagt dem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har hele søndagen gået rundt med min t-shirt omvendt på.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

14 timer job i dag, 5 i går, giver 38 timer som jeg også får provision af, en hel uge på 2 dage. Fuck det er ikke sjovt.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg snuppede også 10 timer til en konfirmation i går. I dag skal jeg arbejde fra 8-23. Får slet ikke trænet :sad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke med nyt bold.dk ban, bg92 :lol: :lol:

Jeg satser på at modtage endnu et senere i dag.

"Moderator" Sir_cumsised har jord i hovedet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha. Der var en eller anden der blev bannet over nærmest ingenting, og så skrev jeg blot, at var godt at blive mindet om, hvorfor jeg egentlig havde sløjfet siden, hvorefter jeg takkede Sir_C og sagde farvel. Det tog han åbenbart ikke så pænt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Er der nogen som har prøvet eller har erfaring med Lumosity?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Er der nogen som har prøvet eller har erfaring med Lumosity?
Nej, men det lyder spændende. Tog lige deres gratis Fit Test og fik disse resultater:

Speed Match: You scored higher than 79% of people.
Train of Thought: You scored higher than 95% of people.
Memory Matrix: You scored higher than 78% of people.

Jeg er i øvrigt lige stået. Forstår ikke hvordan det kunne gå så godt i den med togene. Synes det hele sejlede.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har overvejet et abonnement, da jeg føler, jeg bliver dummere og dummere for hver dag. Jeg har brug for lidt aktivering af hjernecellerne. Jeg fik i øvrigt disse resultater.
Billede

Min hukommelse stinker åbenbart :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Fedt. Hvad koster det at abonnere?
Blaugrana92 skrev:Jeg er i øvrigt lige stået.
Kunne ikke engang finde ud at skrive at jeg lige var stået op. :lol:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Omkring 11 dollars for en måned, men hvis man abonnere i et år, så koster det 4 dollars om måneden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Min lejlighed vender så aftensolen står lige ind i stuen. Det passer perfekt med at man kan ligge på sofaen og få solen lige i ansigtet. Det er seriøst det bedste jeg ved. Desværre er det kun i tre kvarters tid at det kan lade sig gøre.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster