Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af zqa »

Er det ikke der, hvor de SKAL vælge nogen de har spillet med? For så giver det meget god mening, pånær di Maria. Hvis det ikke er det, så er det dog stadig håbløst.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Ville lige poste det her indlæg(fra Madridista.dk af brugeren Dios):
Er jeg den eneste der vil være lidt ærgerlig over, hvis Messi skifter klub? Messi hører stadig til i toppen, men alle kan vel se, at det på ingen måder kører på skinner med Messi og Neymar på holdet. Dertil skal det også siges, at Suarez på ingen måder ligner noget der kan kaldes verdens bedste angriber længere.
Jeg tror at Neymar hurtigt vil få Barca fans til at "glemme" Messi. Forstået på den måde, at Neymar vil blomstre op og være en seriøs kandidat til verdens bedste fodboldspiller, hvor han nu ligesom Robinho kun var god i Fifa og Fm.

Messi har mistet magien, og har virkelig været en skygge af sig selv de sidste 2 en halv sæson inkl. denne. Smutter Messi, så er jeg bange for at Neymar blomstre op.

Et skifte vil også betyde, at man ikke længere kan få sig et lille grin over prinsessen skabe sig i Barcelona. Noget som jeg i den grad nyder i øjeblikket :)
Der er flere ting i indlægget, hvor man kan ryste på hovedet af, men det der alligevel var mest slående i indlægget, var sætningen: "Messi har mistet magien, og har virkelig været en skygge af sig selv de sidste 2 en halv sæson inkl. denne".

Har Messi virkelig været en skygge af sig selv de sidste 2 ½ sæsoner inkl. denne? Det er tåkrummende, hvor subjektiv man har lov til at være. Jeg husker da, at han(Messi) slog en rekord i den tid(flest mål på et kalenderår, noget som CR ikke engang kommer i nærheden af, selvom alle nærmest er enige om, at han(CR) er i gang med sit livs sæson, endda er inde i sin karrieres bedste periode).


Storken, kunne du ikke lige fortælle hr. Dios en ting eller to omkring, hvor galt han er på den? :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Synes du, Pep er taktisk klog? Sjovt, for jeg synes, hans taktik i Barca var nem. Højt genpres og boldbesiddelse, Xavis flotte afleveringer. Og glem ikke, at han stod i spidsen for måske verdenshistoriens bedste hold. Waow!! Hvis han kan praktisere samme spillestil i en klub som Porto og vinde CL, Primeira Liga og deres pokalturnering, kan det være, han er en gudsbenådet taktiker som Mou, Herrera, Michels, Lippi med flere.
saglighedens_portal på bold. Han er skarp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Han husker vidst ikke helt, hvordan selvsamme Pep udspillede Mou en deeel gange :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kvoller »

Det virker lidt uambitiøst af Valdes at tage til en klub for at være andetvalg.
Han er vel i hans bedtse alder lige nu.
Jeg skal dog indrømme at jeg aldrig har haft den helt store fidus til ham, men han er god nok til at starte for en midterklub.
Bold.dk... God nok til at starte for en midterklub? Ja, uden tvivl. God nok til at starte for en topklub? Helt sikkert, ja! lol.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Kvoller skrev:
Det virker lidt uambitiøst af Valdes at tage til en klub for at være andetvalg.
Han er vel i hans bedtse alder lige nu.
Jeg skal dog indrømme at jeg aldrig har haft den helt store fidus til ham, men han er god nok til at starte for en midterklub.
Bold.dk... God nok til at starte for en midterklub? Ja, uden tvivl. God nok til at starte for en topklub? Helt sikkert, ja! lol.
Folk er simpelthen ... Tossede
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Og ja du burde gå i seng hvis du fortsat tror at Barcelona er lige så stor en klub som Real Madrid. Uanset om man måler på titler, økonomi eller status så halter Catalonerne efter. Også selvom de gerne vil være med.
SNAP! Så blev blau lige sat på plads af kassow. Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Og ja du burde gå i seng hvis du fortsat tror at Barcelona er lige så stor en klub som Real Madrid. Uanset om man måler på titler, økonomi eller status så halter Catalonerne efter. Også selvom de gerne vil være med.
SNAP! Så blev blau lige sat på plads af kassow. Haha!
Kan du så hoppe i seng, Blau!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Og ja du burde gå i seng hvis du fortsat tror at Barcelona er lige så stor en klub som Real Madrid. Uanset om man måler på titler, økonomi eller status så halter Catalonerne efter. Også selvom de gerne vil være med.
SNAP! Så blev blau lige sat på plads af kassow. Haha!
Det var ikke rart. Det gjorde rigtig, rigtig ondt. Det må næsten gøre ligeså ondt, som når Real Madrid lukker to mål ind til Atlético de Torres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldo. Messi scorer alt for få mål udenfor feltet. Alle Barcelonas mål skal spilles helt ind over stregen. Ronaldo og Real Madrid sparker til gengæld ofte på mål fra alle afstande. Ronaldo er bedre end Messi på langt de fleste parametre, så valget mellem de to er nemt.
Så er der startet en messi vs ronaldo tråd på bold.dk. Denne perle er et af de første indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Er han ikke bare en trollll!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Det må han være. Efter at blive modbevist med stats skriver han dette:
Ja den er fin, hvem har lavet den statistik? Har aldrig set Messi score andet end de såkaldte tap-ins. Fakta er at han er Ronaldo underlegen på stort set samtlige punkter, og så kan du ellers poste dine opdigtede statistikker, men Ronaldo er den bedste, og det er indiskutabelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Kassow banned fra bold.dk.

Så er der kun 3000 andre tosser tilbage.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Piquénbauer skrev:
Ronaldo. Messi scorer alt for få mål udenfor feltet. Alle Barcelonas mål skal spilles helt ind over stregen. Ronaldo og Real Madrid sparker til gengæld ofte på mål fra alle afstande. Ronaldo er bedre end Messi på langt de fleste parametre, så valget mellem de to er nemt.
Så er der startet en messi vs ronaldo tråd på bold.dk. Denne perle er et af de første indlæg.
Hvilken tråd er det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Den hedder noget ala hvem er bedst? ronaldo eller messi?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster