nosslo15 skrev: ↑søn jul 05, 2026 8:36 pmDet kan du vel læse ud af min kommentar.Antimadridista skrev: ↑søn jul 05, 2026 6:44 pmNosslo@nosslo15 skrev: ↑søn jul 05, 2026 6:38 pmTil alle jer fucking metalhoveder.Dytrax skrev: ↑søn jul 05, 2026 6:01 pmLopezzz skrev: ↑ons jul 01, 2026 6:22 pmSå er vi ens, jeg var også i et dødsmetal band i 5 år men ikke noget stort, et lokal band fra Langå![]()
Det var i slutningen af 90'erne.
Men CopenHell var specielt i år på grund af 15 års jubilæum![]()
Infernal Torment?![]()
Nej, de var vist fra Silkeborg.
I skal bare høre Môtorhead "Bomber" og "Ace of Spades" - så behøver i ikke at høre mere, eller gå til flere koncerter.
Disse 2 albums er alt nok.
Skulle i være sultne efter noget mere fart, så kan i høre de første 4 med Metalica, altså frem til "Justice for All". Alternativt så kan i høre "Queens of the Stone Age", for nu, at få noget mere samtidigt.
Det er ikke for at være nedladende, men bare for lige at ridse op, hvad der er værd at høre.
Jeg ved godt, at metalgenren har udviklet sig meget, men prøv nu bare at høre den energi, som ligger i de nævnte plader af "Motörhead". Har man brug for noget uhygge, kan man altid se en god gyser.
Eller tage livet af sin kæreste.![]()
Er du en af dem som finder “the Black album” for mainstream, kommercielt el lig?
Var selv til Metallica i Parken i 19. Sjældent har jeg købt så mange alt for dyre fadøl. Kæft det var godt, eller…tror alt var godt i min tilstand. Og det var endda med konen🫣
![]()
Ja, selvfølgelig er den det. De absolut bedste er "Master of Puppets" og "Justice for All". Her på disse albums er der også noget firser romantik og scifilyd, som er fuldkommen magisk sammen med de speedede og hårdtslående "fuck you" vibes, som præger disse plader.
Respekt for dine oplevelser med konen.
Men hvis du sætter "Bomber" på, åbner en flaske..... og hygger dig sammen med Killmister og co.- så kan du hurtigt komme af med hende igen - hvis du altså skulle have behov.![]()
Musik har altid været en trofast og konstant følgesvend i mit liv.
Det giver mig både noget ro men også noget afreagering….
Jeg er ret bred i mine præferencer og selvom jeg elsker bands som Pearl jam, Alice in chains, Soundgarden, Nirvana, clawfinger, system of a dawn, Metallica, Rage, har cd’er med dem alle og lytter det ofte, helst med fuld smadder, så hører jeg lige så gerne 80’er pop eller legender som Bowie, pink Floyd og Doors og ikke mindst elektronisk musik, helst fra min ungdom i 90’erne.
Dvs navne som Underworld, chemical brothers, Aphex Twin, orbital, The orb og generelt undergrunds techno i div afarter fra slut 80’erne og op gennem 90’erne. Dvs en masse som ingen sikkert kender herinde… Dertil grupper som portishead, massive attack, Radiohead, Kraftwerk mfl
Men min primære lust, er Depeche mode, har været til hovedparten af deres danske koncerter de sidste knap 30 år, har alt de har lavet + sikkert det femdobbelte eller lig i remixes, live albums og uofficielle albums
Så kan I ægte metalhoveder putte mig op ad en væg og fyrre af