Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8386
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Film

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Jeg fik endelig set Hateful Eight. Imo den dårligste Tarantino har lavet.
Jeeeeeeeeeeeeeeeep
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Genså lige Interstellar. Den er fandme go'!
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Ovenpå en skuffende fodbold-dag, så lejede jeg den danske film Sorgenfri. Det gjorde ikke min dag bedre.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Film

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg ser Torben Chris - Jydelogik. Han er så dejligt rasende den mand. Det hjælper på mit humør!

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Film

Indlæg af Kvoller »

Har nogen herinde set Warcraft?
Spoiler
Vis
Synes filmen var alt, alt, ALT for fast-paced. Jeg kunne næsten ikke følge med. Der måtte gerne ligges en time oveni, så man virkelig nåede at komme ind under huden på karakterne. Var et eller andet sted skuffet over den var så hurtig. Historien var fed, flot CGI, godt skuespil, musikken passede super.
Garona og Anduin var pludselig forelsket, de havde haft 2 scener sammen eller sådan.
Man nåede ikke rigtig at få et forhold til kongen før han døde, så jeg var et eller andet sted ligeglad. Desværre.
Kampen mellem Anduin og Blackhand gik også alt for hurtigt. 30 sekunder er ikke nok til så stor en kamp!
Læste et sted at der blev skåret 40 minutter fra, så glæder mig til forhåbentlig at kunne se en extended/directors cut på et tidspunkt.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Film

Indlæg af Badabing »

Havde stærkt overvejet at se den, men CL finale og andet trak lidt mere i mig. Hvor finder handlingen sted rent kronologisk? Så vidt jeg ved er det i hvert fald før WC3 og eller er det helt før det første spil eller hvordan?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Film

Indlæg af Kvoller »

Badabing skrev:Havde stærkt overvejet at se den, men CL finale og andet trak lidt mere i mig. Hvor finder handlingen sted rent kronologisk? Så vidt jeg ved er det i hvert fald før WC3 og eller er det helt før det første spil eller hvordan?
Det er ved den første krig, hvor det kun er mellem orker og mennesker, så jeg tror det er det første spil, uden at være 100% sikker :-)

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Film

Indlæg af Jamial »

Kvoller skrev:
Badabing skrev:Havde stærkt overvejet at se den, men CL finale og andet trak lidt mere i mig. Hvor finder handlingen sted rent kronologisk? Så vidt jeg ved er det i hvert fald før WC3 og eller er det helt før det første spil eller hvordan?
Det er ved den første krig, hvor det kun er mellem orker og mennesker, så jeg tror det er det første spil, uden at være 100% sikker :-)
Dette er korrekt.
Spoiler
Vis
Historien er dog ændret lidt, men det ligger ret langt op af det originale. Der er mange ting der ikke bliver forklaret, som nok kommer frem i de(n?) næste film.

Jeg synes også filmen var for hurtig, ville meget gerne have haft mere af historien.

"Kampen mellem Anduin og Blackhand gik også alt for hurtigt. 30 sekunder er ikke nok til så stor en kamp! "

Jeg synes det passede fint med Lothar's karakter. Igen, anderledes end den originale historie, hvor det ikke er Lothar der dræber Blackhand.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Jeg kan kraftigt anbefale filmen Wild Tales. Det er en argentinsk film, der består af seks uafhængige historier. Det er helt fantastisk underholdning. Den ligger på Viaplay.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:Jeg kan kraftigt anbefale filmen Wild Tales. Det er en argentinsk film, der består af seks uafhængige historier. Det er helt fantastisk underholdning. Den ligger på Viaplay.
Glimrende film, meget anderledes. Hvilken historie kunne du bedst lide/var mest fucked? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:
Storken skrev:Jeg kan kraftigt anbefale filmen Wild Tales. Det er en argentinsk film, der består af seks uafhængige historier. Det er helt fantastisk underholdning. Den ligger på Viaplay.
Glimrende film, meget anderledes. Hvilken historie kunne du bedst lide/var mest fucked? :glad:
Jeg synes de tre af dem skiller sig ud:
1) Historien med de to billister, der kommer op at toppes er genial underholdning. Det var noget af det bedste tv jeg har set længe.

2) Bryllupet er ligeledes en sjov fortælling. Samtlige karakterer levede op til Lady Gagas vise ord: "I'm crazy and I'm a laugh away from a tear."

3) Manden med parkeringsbøderne - den historie havde en fantastisk afslutning.

Hvilken var din favorit?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Det må nok være med billisterne. Den var super komisk, specielt hvor han skider på forruden og slutningen :glad: .
Jeg sad i alle historierne og forventede, et der skulle ske et eller andet vildt skørt. Fed film :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Det må nok være med billisterne. Den var super komisk, specielt hvor han skider på forruden og slutningen :glad: .
Jeg sad i alle historierne og forventede, et der skulle ske et eller andet vildt skørt. Fed film :glad:
Hvis man vil underholdes i et par timer, så er der ikke mange bedre film. Det er en fed film på en alternativ måde. Og det er ikke den form for alternativ, der ellers bliver belønnet med Oscars.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Film

Indlæg af Tello »

Jeg vil SÅ gerne se The Witch, men den er bare slet ikke til at finde noget sted. Gab, hvor er markedet langsomt herhjemme..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Er der nogen som har set Jason Bourne? Altså den nye...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster