TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Og så husk, giv serier en chance, sjældent fanger de en med det samme, man skal nogle afsnit ind, før det giver en mening for en, og det gælder stort set alle serier.

En af de få som fangede mig i første afsnit det var dog BB, Fargo og Lost.
Allez...

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af whidgee »

emo skrev:Det bliver ikke muligt at finde noget på BB niveau pt, det var mere end godt.

Hvis du er til action, drama, og en god historie, så skal du helt sikkert give SoA en chance, en af mine favorit serier, og jeg var længe om at komme i gang sa jeg troede at det var noget overdrevet biker crap.

Ellers er Justified en ret fed serie, Dexter er også værd at overveje især de første fire sæsoner. Men synes at SoA lyder som et oplagt valg, hvis ikke det skal være en af de nye in serier som GoT og True Detective.
Lyder som den samme fordom jeg har om SoA. Men kan godt så småt se, at jeg nok tager fejl.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Alcantara »

Se The Wire. Det kommer du ikke til at fortryde. Du skal nok regne med at det tager 5-6 afsnit, før man bliver bidt af serien.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Game of Thrones, The Wire, The Sopranos og True Detective kan alle varmt anbefales. Det er nok de fire bedste serier jeg har set. I mine øjne er Breaking Bad en smule overvurderet.

Jeg har lige set de første 3 afsnit af Silicon Valley. Den virker en anelse tør, hvis du spørger mig.

Derudover har jeg lige modtaget samtlige afsnit af Friends i deres fulde længder. Der er tale om afsnit, der er flere minutter længere, hvor man ofte har en ekstra sideløbbende historie. Det er virkelig sjovt at se noget nyt, når man snart har set de gamle scener alt for mange gange.

PuyolErGud
Indlæg: 10795
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:Game of Thrones, The Wire, The Sopranos og True Detective kan alle varmt anbefales. Det er nok de fire bedste serier jeg har set. I mine øjne er Breaking Bad en smule overvurderet.

Jeg har lige set de første 3 afsnit af Silicon Valley. Den virker en anelse tør, hvis du spørger mig.

Derudover har jeg lige modtaget samtlige afsnit af Friends i deres fulde længder
. Der er tale om afsnit, der er flere minutter længere, hvor man ofte har en ekstra sideløbbende historie. Det er virkelig sjovt at se noget nyt, når man snart har set de gamle scener alt for mange gange.
Modtaget som i købt et eller andet sted?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:
Storken skrev:Game of Thrones, The Wire, The Sopranos og True Detective kan alle varmt anbefales. Det er nok de fire bedste serier jeg har set. I mine øjne er Breaking Bad en smule overvurderet.

Jeg har lige set de første 3 afsnit af Silicon Valley. Den virker en anelse tør, hvis du spørger mig.

Derudover har jeg lige modtaget samtlige afsnit af Friends i deres fulde længder
. Der er tale om afsnit, der er flere minutter længere, hvor man ofte har en ekstra sideløbbende historie. Det er virkelig sjovt at se noget nyt, når man snart har set de gamle scener alt for mange gange.
Modtaget som i købt et eller andet sted?
Jeg fik dem af min søster på en ekstern harddisk. Jeg ved ikke helt nøjagtig, hvor hun har dem fra.

Det er samtlige sæsoner, hvor afsnittene varierer fra 25-30min.

ulrich
Indlæg: 1710
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af ulrich »

Det er vist denne:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Storken skrev: I mine øjne er Breaking Bad en smule overvurderet.
Blasfemi!

Til noget helt andet, så er det netop blev annonceret, at der vil blive lavet en serie over "Friday the 13th". En del af den originale besætning skulle være med til at lave den. Kunne godt blive interessant.
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

Sæson 1-2 af Breaking Bad er middelmådig. Groft sagt. I det mindste peaker serien mod slutningen og efterlader et fantastisk helhedsindtryk. Modsat Lost, som jeg stadigvæk er sur på.

Men, whidgee, Game of Thrones er let at blive fanget af, historien er god, og der er vel også 24+ timer, som ligger og venter. Band of Brothers har jeg kun set to afsnit af, men det tegner ret godt. Der er kun lavet 10 afsnit.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

BarçaDK skrev:Sæson 1-2 af Breaking Bad er middelmådig. Groft sagt. I det mindste peaker serien mod slutningen og efterlader et fantastisk helhedsindtryk. Modsat Lost, som jeg stadigvæk er sur på.

Men, whidgee, Game of Thrones er let at blive fanget af, historien er god, og der er vel også 24+ timer, som ligger og venter. Band of Brothers har jeg kun set to afsnit af, men det tegner ret godt. Der er kun lavet 10 afsnit.
BoB er fantastisk. Det bliver rigtig fedt, når de ankommer til Bastogne :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:
BarçaDK skrev:Sæson 1-2 af Breaking Bad er middelmådig. Groft sagt. I det mindste peaker serien mod slutningen og efterlader et fantastisk helhedsindtryk. Modsat Lost, som jeg stadigvæk er sur på.

Men, whidgee, Game of Thrones er let at blive fanget af, historien er god, og der er vel også 24+ timer, som ligger og venter. Band of Brothers har jeg kun set to afsnit af, men det tegner ret godt. Der er kun lavet 10 afsnit.
BoB er fantastisk. Det bliver rigtig fedt, når de ankommer til Bastogne :glad:
Bob er nok noget af det bedste tv der er blevet lavet. Nyd det!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Yes Minister er simpelthen genialt. Det er virkelig britisk humor, når det er bedst. Man lærer også en del om krisehåndtering.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Quaresma »

Fuck hvor er den nye Californication sæson shit. I virkeligheden har det gået stødt nedad siden sæson 3/4.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Ja :sad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Piquénbauer »

whidgee du skal se the sopranos. Stadig den bedste og vigtigste serie der er lavet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster