Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Ved ikke lige helt hvor den hører til henne, men personligt synes jeg at det er idiotisk at vores vice-præs., skal udtale sig længere og "negativt" om Jose. Jeg ved ikke hvad han har sagt, eller hvor rigtigt det bold.dk citerer er. Men viser det sig at være korrekt oversat, er det bare dumt, luk nu bare munden og lade Cfc og Jose om deres ting, sig "ingen kommentar" eller "held og lykke" hvis du bliver spurgt.
- Det er ikke godt for engelsk fodbold. Chelsea tænker måske, at de havde en god tid med ham tidligere, men nu får de den rigtige Mourinho at se. Hvis han opfører sig som han gjorde i Spanien, bliver det ikke et godt forhold. Det bliver en katastrofe. Og i hans alder ændrer han sig ikke, siger Vilarrubi til Daily Telegraph.

http://www.bold.dk/nyt/Barca-boss-advar ... d-Mourinho
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Ved ikke lige helt hvor den hører til henne, men personligt synes jeg at det er idiotisk at vores vice-præs., skal udtale sig længere og "negativt" om Jose. Jeg ved ikke hvad han har sagt, eller hvor rigtigt det bold.dk citerer er. Men viser det sig at være korrekt oversat, er det bare dumt, luk nu bare munden og lade Cfc og Jose om deres ting, sig "ingen kommentar" eller "held og lykke" hvis du bliver spurgt.
- Det er ikke godt for engelsk fodbold. Chelsea tænker måske, at de havde en god tid med ham tidligere, men nu får de den rigtige Mourinho at se. Hvis han opfører sig som han gjorde i Spanien, bliver det ikke et godt forhold. Det bliver en katastrofe. Og i hans alder ændrer han sig ikke, siger Vilarrubi til Daily Telegraph.

http://www.bold.dk/nyt/Barca-boss-advar ... d-Mourinho

Vilarrubi skal holde sig for sådan noget. Han udtalte også noget omkring, da Mourinho blev opsagt i Real, og nu det(at det var godt for spansk fodbold, at han ikke skulle være der længere osv.). Det er dumt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 50#3183842

Kassow just went H.A.M.

Eller noget.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Kassow-Rossing om Valdés afsked:
Jeg synes han er fantastisk god for Barcelona om end han ikke er blandt verdens bedste. Det har man dog heller ikke brug for at være, når man spiller for Barcelona. Jeg håber for klubben, at han bliver endnu et år, fordi så har de god tid til at finde en afløser til næste sommer.
Det er sjove er, at han faktisk ikke troller a lá DavidDd eller Delvecchio - han er bare virkelig, virkelig underlig. Selv Madridista er han blevet bannet fra, fordi han opførte sig så weird. Han kunne godt løbe rundt med lidt Aspergers.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Kassow-Rossing om Valdés afsked:
Jeg synes han er fantastisk god for Barcelona om end han ikke er blandt verdens bedste. Det har man dog heller ikke brug for at være, når man spiller for Barcelona. Jeg håber for klubben, at han bliver endnu et år, fordi så har de god tid til at finde en afløser til næste sommer.
Det er sjove er, at han faktisk ikke troller a lá DavidDd eller Delvecchio - han er bare virkelig, virkelig underlig. Selv Madridista er han blevet bannet fra, fordi han opførte sig så weird. Han kunne godt løbe rundt med lidt Aspergers.

De to er også mental underudviklet, sammen med PrebenElkjær, og så er der også nogle stykker til, som jeg ikke kan huske.
Senest rettet af Kubala fre maj 31, 2013 12:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Men de er ikke desto mindre klar over deres antipati overfor Barça. Med Kassow-Rossing derimod virker det nogle gange som om, at hans stupide kommentarer, vitterligt er ment som en ros.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Men de er ikke desto mindre klar over deres antipati overfor Barça. Med Kassow-Rossing derimod virker det nogle gange som om, at hans stupide kommentarer, vitterligt er ment som en ros.

Hahaha..nogle gange er han syret at høre på. Men du har ret mht. til de to andre.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Tag The Blues med. Ifølge ham så hvis Valdes tjener 800k om ugen, så er det klart at han vil søge væk et sted hvor han vil kunne tjene 1mill om ugen. Hvad er det for en tankegang, tjener jeg 800k et sted, et sted jeg er elsket og elsker at være, og har min familie og har tjent til flere liv, så er jeg sq ligeglad med de sidste 200k.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Bold.dk burde forbydes eller de burde bare forbyde kommentar delen. Jeg har læst derinde par gange, når I har linket til det herinde, og jeg er chokeret hver gang over, hvor ekstreme mennesker, der er derinde. Fuldkommen usaglige argumenter, og ekstreme holdninger og ytringer. Alle nyhedsmedie websites burde forbyde sektionen med kommentar fra almenheden, for det er jo langt ude ytringer, folk kommer med, og til ingen gavn.
Senest rettet af Kubala fre maj 31, 2013 9:02 pm, rettet i alt 1 gang.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

hugol skrev:FC UEFAlona hykler mes que un puti club har ik sikret Neymar endnu. Ska vi lave en Di Stefano?
Franco metoden?

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Tello the roadrunner (his 1st touch is $hit and will never improve at this age he can’t make a good pass and needs
space for his game he doesn’t fit our system Especially when teams are bunkered in their own box)
Messi had his worst year not in scoring sense but in controlling games and not losing the ball easily being lazy IMO.

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg har sgu aldrig set det store lys i ham ... han er bestemt et talent, men ligefrem top-klub potentiale mener jeg sgu ikke, at han har.
Sagt om Thiago inde på Madridista. Hvis Real havde sådan en spiller ville han jo kandidere til verdens bedste.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bløddyret »

PuyolErGud skrev:
Jeg har sgu aldrig set det store lys i ham ... han er bestemt et talent, men ligefrem top-klub potentiale mener jeg sgu ikke, at han har.
Sagt om Thiago inde på Madridista. Hvis Real havde sådan en spiller ville han jo kandidere til verdens bedste.
Taget fra samme tråd
Vi skal huske på, at det er ganske normalt at disse "kæmpetalenter" fra Barcelona blot er varm luft, i den sidste ende.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

Fint at Vilanova bliver. Han er ikke ligesom Guardiola blevet kørt over i ligaen af Real Madrid endnu, så han bliver på posten indtil da. Så må vi se til den tid om han bliver eller om han også føler, at det er tid til at stoppe, når modstanden bliver for stor. Bliver spændende.
Den højt elsket Kassow-Rossing er back in the game!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Jakob skrev:
Fint at Vilanova bliver. Han er ikke ligesom Guardiola blevet kørt over i ligaen af Real Madrid endnu, så han bliver på posten indtil da. Så må vi se til den tid om han bliver eller om han også føler, at det er tid til at stoppe, når modstanden bliver for stor. Bliver spændende.
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster