TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:Nå. Efter at have set The Walking Dead, Dexter, og Breaking Bad mangler jeg nu en ny serie at give mig i kast med. Nogle forslag?
The Wire, Mad Men, GOT, Sherlock.. Ellers så Friday Night Lights, It's always sunny in Philly..

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jakob »

Brombi skrev:
Jakob skrev:Nå. Efter at have set The Walking Dead, Dexter, og Breaking Bad mangler jeg nu en ny serie at give mig i kast med. Nogle forslag?
The Wire, Mad Men, GOT, Sherlock.. Ellers så Friday Night Lights, It's always sunny in Philly..
Tak for forslagene. ;-) Mit valg faldt på GoT, som jeg netop er ved at hente. Den serie har fået hjernedøde ratings alle steder synes jeg.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kvoller »

GoT er ret langsom til at komme i gang, og der kan til tider være rigtig meget snak uden noget speciel handling. Det er en fed serie, men i mine øjne vil jeg meget hellere se TWD end GoT, hvis jeg skulle vælge mellem de to :)

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jamial »

Jakob skrev:
Brombi skrev:
Jakob skrev:Nå. Efter at have set The Walking Dead, Dexter, og Breaking Bad mangler jeg nu en ny serie at give mig i kast med. Nogle forslag?
The Wire, Mad Men, GOT, Sherlock.. Ellers så Friday Night Lights, It's always sunny in Philly..
Tak for forslagene. ;-) Mit valg faldt på GoT, som jeg netop er ved at hente. Den serie har fået hjernedøde ratings alle steder synes jeg.
Sherlock er rigtig fed, Homeland er god. Personligt ser jeg Arrow når jeg har tømmermænd/har brug for at stene mega meget. :p

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Friday Night Lights
Er du blevet gladere for serien? (eller husker jeg bare forkert, i forhold til hvad du syntes om den til at starte med?)

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: TV-Serier

Indlæg af emo »

Ja, jeg er også nysgerrig Brombz, angående FNL.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Ja serien oppede sig efter east dillon. Men den var virkelig på afveje i sæson to og med Landry og hende blondinen, som IKKE er lækker men total overvurderet.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: TV-Serier

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Ja serien oppede sig efter east dillon. Men den var virkelig på afveje i sæson to og med Landry og hende blondinen, som IKKE er lækker men total overvurderet.
Ja, sæson to er ret lav. Hold op, jeg kunne hende godt.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Brombi skrev:Ja serien oppede sig efter east dillon. Men den var virkelig på afveje i sæson to og med Landry og hende blondinen, som IKKE er lækker men total overvurderet.
Ja, sæson to er ret lav. Hold op, jeg kunne hende godt.
Assååå, hvis hun stod foran mig, tog bukserne og tiggede og bad, så ville jeg da nok gøre arbejdet. Men som sådan er hun langt fra lige så hot som nogle af dem i babe tråden. Desuden hader jeg faktisk bare pigerne i serien, jeg synes de er ret irriterende, og forstår tit ikke deres handlinger, og det gælder både hende blondinen og julie..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:
emo skrev:
Brombi skrev:Ja serien oppede sig efter east dillon. Men den var virkelig på afveje i sæson to og med Landry og hende blondinen, som IKKE er lækker men total overvurderet.
Ja, sæson to er ret lav. Hold op, jeg kunne hende godt.
Assååå, hvis hun stod foran mig, tog bukserne og tiggede og bad, så ville jeg da nok gøre arbejdet. Men som sådan er hun langt fra lige så hot som nogle af dem i babe tråden. Desuden hader jeg faktisk bare pigerne i serien, jeg synes de er ret irriterende, og forstår tit ikke deres handlinger, og det gælder både hende blondinen og julie..
Enig, de er generelt en anelse irriterende, faktisk. Og også enig mht. sæson to. Jeg gik i stå efter at have set sæson 3, men har genoptaget og mangler nu kun 3-4 afsnit af sæson 5. Det jeg synes bedst om ved serien er egentlig den underliggende stemning - godt hjulpet på vej af musikken. Og så er det ofte bare en fin skildring af amerikansk kultur. Y'all.

Sidst men ikke mindst, er det altid godt, når Coach Taylor råber. Barça burde hyre ham som indpisker.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Y'all.
Shit hvor kunne det der til tider pisse mig af, når Tammy sagde det. Aaaargh! Især når man kender og husker hende fra Spin City hvor hun var noget HELT andet.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:Y'all.
Shit hvor kunne det der til tider pisse mig af, når Tammy sagde det. Aaaargh!
Det stikker helt af for hende i de sidste sæsoner. Pænt belastende.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Men er ellers enig, Coach Taylor var sq en fed figur at følge, badass men samtidigt sentimental(emotionel?) på den rare måde. Hans råb og peps... måske en amerikansk Roura !?, hvem ved.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Nemlig. Og han er ikke bange for at fortælle folk et og andet.

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Havde det ikke været fordi min kæreste var så vild med serien, så havde jeg droppet den efter eller under sæson 2..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster