Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Elbarca skrev:4 Ballon Do'r i træk og alligevel "Isn't skillfull" lol

Er det Mou eller Christiano der har tweetet det? :)

En random dude på Facebook :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... id=3113271

Er jeg den eneste som får oprigtig lyst til at dræbe?
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

Sørgeligt, men havde heller ikke forventet andet af "Barca". Har de ingen skam derovre i Barcelona? Det er jo usselt at klage over dommeren på denne her måde. De har måske glemt alle de utallige gange, som de har modtaget hjælp. Det er jo ikke for sjov at navne som Uefalona, F.C Hollywood og Referee er opstået!


Citat fra en Madrid fan på siden, især den første sætning, altså indtil punktum nummer 2 fik mig næsten lyst til at græde.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Det er SÅ absurd, at folk stadig mener vi får hjælp af dommerne! Vi er seriøst røget ud på KÆMPE dommerfejl i 2010 mod Inter, og sidste år mod Chelsea. Vi blir snydt for SÅ mange straffespark, og får annulleret korrekte mål på stribe. Og det værste af det hele, er at vores modstandere KONSTANT får tilladt offside mål og tæmninger med hånden.

Ikke siden 2009 har man med rette kunne klandre os for dommerhjælp i større grad end modstanderen. Det er ufatteligt, at PSG-kampen, Inter-kampen, Milan-kampen og Chelsea-kampen ikke har fået øjnene op for nogle kritikere. Uanset hvor farvede de så end måtte være! Jeg kunne da nemt se, at Real i starten af denne sæson på ingen måde fik dommerhjælp. Mens de for tiden får al den hjælp de behøver. Det kan man da sagtens erkende, rival eller ej.

JA, det vil altid være subjektivt når snakken går på dommerhjælp. Men jeg brækker mig over det faktum, at folk ikke kan anerkende når vi bliver røvrendt! Det er fucking 2 meter offside, og hører du Real og united-fans sige andet end - Så kan Uefalona fucking lærer det, de får altid hjælp bla bla bla.

Sagde de mon det samme, da Milito scorede på 2 meter offside? Eller da Bojan fik annulleret sit mål i overtiden?... Hvad med de 2 kæmpe straffespark sidste år mod Milan? Eller måske Ramos' nedslagtning af Adriano?... Det er forbløffende så meget modgang vi har på dommersiden i de store kampe. Og det er endnu mere forbløffende, at idiotiske spasser pikhovedfans fra andre klubber, ikke kan anerkende det. Shiiiiit, de fortsætter sågar med at påstå det er os som får dommerhjælp. Det er sådan her skoleskyderierne i USA startede... Det kan jeg mærke :razz:
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

Præcis, alt det med dommerhjælp og uefalona er fuldstændigt latterligt.

Også havde han sågar også den holdning at det var usselt at Barcelona sendte en klage over dommeren når man selv har en træner som Mourinho som stort set brokker siger over dommeren hver eneste gang noget ikke er gået Madrids vej, jeg kan ikke tage det.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Retfærdigheden lever: Ingen ekstrastraf til Ramos og Alonso

http://madridista.dk/index.php/803-retf ... -og-alonso

Hahahahah, hvor selvhøjtidelig har man lov til at være...!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Realgoodguy

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Realgoodguy »

Quaresma skrev:Retfærdigheden lever: Ingen ekstrastraf til Ramos og Alonso

http://madridista.dk/index.php/803-retf ... -og-alonso

Hahahahah, hvor selvhøjtidelig har man lov til at være...!
Som Madrid fan og generel fan af retssikkerhed er jeg glad for, at der ikke kommer nogen straf. At have en regel, der bruges så arbitrært som den Ramos og Alonso kunne blive straffet for, er efter min mening helt ude i hampen. Og ja, jeg mener også ovenstående, hvis der er tale om en Barca-spiller eller en hvilken som helst anden spiller. Det er latterligt at man kan blive straffet ekstra for at spekulere i karantæner, da man ikke kan være sikker på om hvorvidt det var spillerens intention at gøre dette (set ud fra et juridisk perspektiv, for selvfølgelig finder det sted; det er bare svært at bevise).

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Realgoodguy skrev:
Quaresma skrev:Retfærdigheden lever: Ingen ekstrastraf til Ramos og Alonso

http://madridista.dk/index.php/803-retf ... -og-alonso

Hahahahah, hvor selvhøjtidelig har man lov til at være...!
Som Madrid fan og generel fan af retssikkerhed er jeg glad for, at der ikke kommer nogen straf. At have en regel, der bruges så arbitrært som den Ramos og Alonso kunne blive straffet for, er efter min mening helt ude i hampen. Og ja, jeg mener også ovenstående, hvis der er tale om en Barca-spiller eller en hvilken som helst anden spiller. Det er latterligt at man kan blive straffet ekstra for at spekulere i karantæner, da man ikke kan være sikker på om hvorvidt det var spillerens intention at gøre dette (set ud fra et juridisk perspektiv, for selvfølgelig finder det sted; det er bare svært at bevise).
Mit indlæg havde intet med karantænen at gøre. Det var overskriften, jeg syntes var til grin.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Realgoodguy

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Realgoodguy »

Quaresma skrev:
Realgoodguy skrev:
Quaresma skrev:Retfærdigheden lever: Ingen ekstrastraf til Ramos og Alonso

http://madridista.dk/index.php/803-retf ... -og-alonso

Hahahahah, hvor selvhøjtidelig har man lov til at være...!
Som Madrid fan og generel fan af retssikkerhed er jeg glad for, at der ikke kommer nogen straf. At have en regel, der bruges så arbitrært som den Ramos og Alonso kunne blive straffet for, er efter min mening helt ude i hampen. Og ja, jeg mener også ovenstående, hvis der er tale om en Barca-spiller eller en hvilken som helst anden spiller. Det er latterligt at man kan blive straffet ekstra for at spekulere i karantæner, da man ikke kan være sikker på om hvorvidt det var spillerens intention at gøre dette (set ud fra et juridisk perspektiv, for selvfølgelig finder det sted; det er bare svært at bevise).
Mit indlæg havde intet med karantænen at gøre. Det var overskriften, jeg syntes var til grin.
Fair nok, overskriften var nok lidt bombastisk ;)

EDIT: grammatik er svært.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Ja dette er vel egentlig et citat fra en Real-fan med noget forstand lader det til:
Det Catalanske mindreværd?... Den insinuation er vel fair nok. Men min kritiske tilgang til denne side, kommer dog ikke af at være fan af andre klubber en Real Madrid. Den udspringer netop fordi jeg er Real Madrid-fan.
Jeg synes nemlig det er skandaløst, hvorledes i skribenter og moderatorer bringer jeres budskaber på siden. Artiklerne er stort set altid farvet i så høj en grad, at de Real-fans jeg omgås - samt utallige på internettet, simpelthen finder madridista.dk frastødende og pinlig i sin repræsentation af madridismoen.

Det er vel ikke så underligt, at jeres primære målgruppe her på forum ligger omkring de 15 år. Se blot hvorledes størstedelen af jeres indlæg herinde er formuleret. Men hvis I så bare ville stå ved, at I i bund og grund er nogle småtossede fans, som i sin tid åbnede en hjemmeside, så ville det ikke være nær så provokerende, som nu hvor I taler på Danmarks Real-fans' vegne.

Men jeg har tidligere set mange eksempler på jeres håndtering af kritik, hvor du, Siempre, svarer igen med de mest usaglige gloser. Så jeg vælger at kalde dette mit sidste indlæg. Så kan du i vanlig stil svare med en umoden tone. Eller også kan du jo slette dette indlæg, inden alt for mange af jeres læsere føler sig stødt, over det spejl der nu er hængt op foran dem.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Dejligt at se, at alle ikke sluger deres propaganda råt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Hvor har han skrevet det ? En kommentar eller på deres væg ? Vil gerne lige vide hvad der er blevet svaret :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Inde på deres forum.

Ja det viser, at der heldigvis er Real-fans som finder deres propaganda usmageligt
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Ja det viser, at der heldigvis er Real-fans som finder deres propaganda usmageligt
Brugeren der skrev kommentaren er Barca-fan i forklædning. Samtlige indlæg fra personen har været Barca venlige.

Brugernavnet, Saforcada, er derudover efternavnet på Puyol :)

Det ændrer dog ikke på, at nyhederne på madridista.dk til tider er tåkrummende læsning.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Brugeren giver vel udtryk for, at han ikke er barca venlig, men madridista.dk kritiker.

Saforcada er bestemt Puyols efternavn, så mistanken er forståelig nok. Hvadenten brugeren er barca eller real-fan, så er det lækkert at se Siempre få et velfortjent fur.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster