Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Sv: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Måske noget i deres Valencia kamp?
Hva skete der?
Forumlegende

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Dunno, de fik uafgjort. Måske der var noget med det mål, eller frisparket eller noget offside, aner det ikke. Men kan næppe være noget med os, vi ownede 5-1.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bager »

Daluigi skrev:
Om den store afstand til Barcelona, sagde Mourinho:



- Det er en forklaring, som begyndte i første spillerunde, som jeg ikke ønsker at snakke om
Hvad mon tossen insinuerer?
Det hænger nok sammen med:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=100402
Visca el Barca

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Sv: Citater fra tosser

Indlæg af Ronaldinho »

Siempre Madrid;

Endnu en grund - som om at det ikke var nok - til at hade Bayern München.

Angiveligt bliver Hykleren deres nye træner fra den kommende sæson!

Real HWL;

Lort ansætter lort, det giver da meget god mening :)

Brylle;

Han ved lige hvordan man finder klubber, der kan køres til mesterskabet i søvne ;)
Ronaldinho Gaúcho

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Den sidste kommentar, er jo bare et dis til hans egen klub. er du gal et spejlæg...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Det sjove er, at Bayern jo ikke har vundet ligaen de sidste to år.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Nidzo7 »

madridista.dk admin, om Pep og Raul som træner team i Bayern
Jeg går ud fra, at Raúl selv bestemmer, så hvis han synes at det er godt for ham, så synes jeg også. Men jeg hader stadig Hykleren og Bayern München!/Jesper

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kvoller »

Nidzo7 skrev:madridista.dk admin, om Pep og Raul som træner team i Bayern
Jeg går ud fra, at Raúl selv bestemmer, så hvis han synes at det er godt for ham, så synes jeg også. Men jeg hader stadig Hykleren og Bayern München!/Jesper
Hvor virker det uprofessionelt, at en admin på en så stor hjemmeside kalder Pep for Hykleren. Man ser da heller ikke Wennerberg kalde Mourinho for øgenavne?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Vi spillede bedre i ligaen i sidste sæson end Barcelona nogensinde har gjort i hundrede år. Måske har de haft ét hold der kunne konkurrere med vores fra sidste sæson (Deres REM 99 point sæson)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kvoller »

Quaresma skrev:
Vi spillede bedre i ligaen i sidste sæson end Barcelona nogensinde har gjort i hundrede år. Måske har de haft ét hold der kunne konkurrere med vores fra sidste sæson (Deres REM 99 point sæson)
fnis

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Valencia fik en håndfuld
Skrevet af Oscar Gomez Svendsen

De glæder sig sikkert allerede til onsdag. Madrid spillerne.

For der gæster Los Blancos nemlig igen Mestalla, og hvis denne søndag aften på nogen måde figurerer som forvarsel for midtugens returkamp i La Liga, så er der meget at glæde os til.

Det tog blot Real Madrid 45 minutter at chokere velsagtens hele det internationale fodboldsamfund. Ved pausen førte de til lejligheden sortklædte gæster nemlig med rystende 5-0. Vi tager den lige igen:

5-0 var man foran ved halv-tid mod Valencia. Altså ikke et eller andet obskurt bundhold, men titel-drømmerne og Champions League-deltagerne fra appelsinbyen, der plejer at kunne volde de fleste store hold problemer. Men i aften blev de ydmyget mere end deltagerne i et afsnit af ’De unge mødre’.
...

Et af de store samtaleemner op til kampen handlede om, hvorvidt Cristiano Ronaldo ville blive straffet med en udskifterplads for sine mishagsytringer mod træner José Mourinho. Det blev han ikke. Heldigvis. For på seks minutter viste verdens bedste portugiser, hvor god han faktisk er, når han er allerbedst:


Først fik han to styks hvidblusede spillere til at ligne fedladne serie-5 backs, inden han køligt forærede bolden til di María, der let kunne notere sig som målscorer, og umiddelbart herefter legede Cristiano igen med hjemmeholdets forsvar, og så stod der 3-0. Let. Let.
Endnu lettere blev det efter 41 minutter, hvor nummer syv havde sidste fod på et fint spillet angreb, der sluttede med en fornemt centret assist fra Mesut Özil.

Og så kunne di María gøre første halvlegs-ydmygelsen komplet, da han vekslede en friløber til 5-0 med en flad afslutning, som keeper Diego Alves blot kunne sprælle forgæves efter.
...
Lov mig at et kampreferat her på fcbarcelona.dk *ALDRIG* nogensinde bliver så arrogant og 13-årig som det der. Det er da lige til at kaste op over den tone det er skrevet i.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror rent faktisk, at han har hevet i banditten, mens han læste sin artikel igen efter upload - den gode fynbo Oscar.

Har dog set værre artikler fra ham:
Der bliver flæbet en del i Catalunya i øjeblikket, hvor det åbenlyst gør ondt på Barcelona, at man trods en ekstra mand på banen præsterede at smide en føring på 1-0 væk i lørdagens El Clásico.
Og nu står undskyldningerne i kø.

Seneste tåreperser kommer fra altid uretfærdigt behandlede Dani Alves, som anklager Marcelo for at smide sig i situationen, der førte til det udlignende mål.

Alves putter endda ekstra pålæg på tudekiksen ved at påstå, at Marcelo efterfølgende indrømmede, at han smed sig for at fremtvinge straffesparket.

- Marcelo sagde, han filmede. Han fortalte, at hans gjorde det, fordi man var bagud, forklarer Alves til den Barcelona-glade avis Sport.

Alves får måske mulighed for at gøre brug af nye undskyldninger på torsdag, når et eventuelt nederlag i onsdagens pokalfinale skal begrundes.

/Madridista.dk
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Der SKAL simpelthen være nogle Real-fans derude, som græmmes over den artikel...

Kampreferatet fra igår er simpelthen så ynkeligt. Det er tydeligt, at Real ikke har haft en god sæson, når en 5-0 sejr over et kriseramt Valencia mandskab skal formuleres som ovenstående..

Jeg er faktisk tabt for ord for en gangs skyld. Det er jo forrykt at uploade sådan en omgang bræk
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Steven Gerrard (Liverpool): "Outside Lionel Messi and Cristiano Ronaldo, I’ll argue with anyone that Luis Suarez is as good as anyone else."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:
Steven Gerrard (Liverpool): "Outside Lionel Messi and Cristiano Ronaldo, I’ll argue with anyone that Luis Suarez is as good as anyone else."
Gerrard always tells the truth. Deal with it!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster