Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

De skal ikke forvente kæreste breve fra mig. Man vælger sgu da mellempakken for 3+..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Genstart din boks, så burde du have 3+ tilbage..

edit: nej okay.. der står på deres hjemmeside at de har rykket 3+ over i den store pakke.. duuumt dumt træk af stofa..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Altså, jeg har ikke Stofa nu, men den lejlighed jeg flytter hen i, har Stofa som antenneselskab. Jeg gider ikke betale en krone til dem, hvis ikke jeg har 3+ i mellempakken, så hellere finde en anden løsning som Viaplay, Boxer eller ander Web-TV.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Det havde jeg også gjort..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Er der nogle som kan anbefale noget specifikt? Det ville glæde mig meeeeget :!:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Har du tjekket muligheden for Viasat ud ? Hvad angår sport, har de alle kanaler. Kan se at den pakke koster 249kr, men ved ikke om hvad man udover det skal have, selvf. en boks, men pris osv., ved jeg ikke.

Desuden er det ligefør jeg vil vente og se om Viaplay få inkluderet de nye tv3 sport i sin on-demand tjeneste. For så vil jeg uden tvivl droppe mit yousee abbo og rykke over på viaplay on-demand. Bruger kun tv når jeg ser bold, efterhånden.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har kimet mit boligselskab ned på det sidste, fordi de ikke har styr på en skid. De havde sågar sendt lejekontrakten ud til nogle andre før os, på trods af, at vi hele tiden havde ønsket den. Tror lige de får en fridag fra mig i dag.

Kan man få Viasat alle steder?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Btw. Så meget sport ser vi heller ikke. La Liga, Premier League, CL, lidt basket og NFL er alt vi skal bruge. Derudover må der godt være et par "normale" kanaler som TV2, Zulu osv. Kan det ikke godt lade sig gøre, at få sådan en pakke? Måske med en film kanal oveni.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Måske du skulle overveje Boxer Mix pakken
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker- ... Boxer-Mix/
6'eren, 9'eren (ZDF som også viser CL).

Du kan evt. supplere med en sportspakke hos Viaplay - eller blot streame det sport, som Boxer ikke viser gratis fra "det store fællesdrev".
Dog, skal du måske undersøge signalet, hvor du bor. Jeg havde lidt problemer med HD-kanaler hos Boxer med en stueantenne.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg kom med mine vredesudbrud over Stofa tidligere i tråden. Planen er stadig at opsige abonnementet, da jeg vitterligt ikke kan bruge mellempakken til noget som helst udover 6'eren, men det kræver samtidig en opsigelse af bredbåndet hos dem. Alternativet er derfor for mit vedkommende Boxer Flex8 (med TV3 Sport, 6'eren og Canal 9) + mobilt bredbånd med en 4G router, så der stadig er WiFi i hjemmet. Denne løsning vil spare mig ca. 90 kr. om måneden ift. mine aftaler med Stofa. Ellers er der Viaplay i stedet for Boxer, men vil helst undgå streaming over computeren (eller PS3, hvor Viaplay-app'en kræver et PS+ abonnement oveni).

Af ekstra udgifter har jeg regnet mig frem til, at et sådan skifte vil koste mig 1300 kr. i engangsudgifter (tv-kort, antenne, oprettelse hos Boxer og ny router). En nedgradering hos Stofa til den lille pakke + et par tilvalg af kanaler vil koste mig 1000 kr. (500 kr. for hhv. tv-kort og gebyr for nedgraderingen). De ekstra 300 kr. er i så fald hurtigt sparet over få måneder efter skiftet, og samtidig får jeg adgang til både Canal 9 og TV3 Sport, altså mere spansk fodbold og CHL. Og jeg vil slippe for Stofa, som jeg har haft mine kampe med de seneste år.

Forhåbentlig får Stofa en lang næse over ændringerne - jeg har ikke forstand på markedshalløj, men har altid hørt, at tilfredse kunder er vigtigere end anskaffelsen af nye (og mon ikke Paprika Steen er dyr i drift?). Og med en del udmeldinger af deres unge kunder i en studieby som Århus mister de i hvert fald en del potentielle langtidssikre kunder. Monopolet på antenneforeninger er noget skrammel, som forhindrer alm. konkurrence med andre udbydere og en stavnsbundethed, der ikke ligefrem gavner kunderne i en sag som denne, hvor enhver form for alternativ udelukkes.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Så er eksamenspgaven done:
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Sweet, glæder mig fandeme også til at få afleveret Pilotprojekt imorgen - så er der nemlig kun én eksamen tilbage, før jeg i fri i et par måneder igen!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Pieyanthikos skrev:Jeg kom med mine vredesudbrud over Stofa tidligere i tråden. Planen er stadig at opsige abonnementet, da jeg vitterligt ikke kan bruge mellempakken til noget som helst udover 6'eren, men det kræver samtidig en opsigelse af bredbåndet hos dem. Alternativet er derfor for mit vedkommende Boxer Flex8 (med TV3 Sport, 6'eren og Canal 9) + mobilt bredbånd med en 4G router, så der stadig er WiFi i hjemmet. Denne løsning vil spare mig ca. 90 kr. om måneden ift. mine aftaler med Stofa. Ellers er der Viaplay i stedet for Boxer, men vil helst undgå streaming over computeren (eller PS3, hvor Viaplay-app'en kræver et PS+ abonnement oveni).

Af ekstra udgifter har jeg regnet mig frem til, at et sådan skifte vil koste mig 1300 kr. i engangsudgifter (tv-kort, antenne, oprettelse hos Boxer og ny router). En nedgradering hos Stofa til den lille pakke + et par tilvalg af kanaler vil koste mig 1000 kr. (500 kr. for hhv. tv-kort og gebyr for nedgraderingen). De ekstra 300 kr. er i så fald hurtigt sparet over få måneder efter skiftet, og samtidig får jeg adgang til både Canal 9 og TV3 Sport, altså mere spansk fodbold og CHL. Og jeg vil slippe for Stofa, som jeg har haft mine kampe med de seneste år.

Forhåbentlig får Stofa en lang næse over ændringerne - jeg har ikke forstand på markedshalløj, men har altid hørt, at tilfredse kunder er vigtigere end anskaffelsen af nye (og mon ikke Paprika Steen er dyr i drift?). Og med en del udmeldinger af deres unge kunder i en studieby som Århus mister de i hvert fald en del potentielle langtidssikre kunder. Monopolet på antenneforeninger er noget skrammel, som forhindrer alm. konkurrence med andre udbydere og en stavnsbundethed, der ikke ligefrem gavner kunderne i en sag som denne, hvor enhver form for alternativ udelukkes.
Jeg har heldigvis ikke noget abonnement hos dem endnu, så jeg skal ikke betale for nedgraderinger eller andet fis, men hold op hvor er det træls, at de skal komme med sådan en udmelding. De skyder sig selv i foden med sådan en ændring. Tror ikke der går mange år, før Web-TV og lignende har overtaget markedet.

Kan man undgå at betale DR-licens, ved ikke at vælge deres kanaler?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Heartbreaker skrev:Kan man undgå at betale DR-licens, ved ikke at vælge deres kanaler?
Nej, i teorien skal du betale licens hvis du har et fjernsyn, radio, smartphone eller internetforbindelse uanset om du bruger DR's medier eller ej. Men du kan alligevel godt slippe for at betale. Bare udfyld det her skema og så sig, at du bor i en hule med fastnettelefon og uden tv og internet, hvis de ringer og spørger.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg er vanvittigt glad for, at jeg lige zappede forbi tv2.. Enæggede frådern blonde tvillinger. Mmmm.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster