21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
man apr 22, 2024 3:20 pm
Mésqueunclub skrev:
man apr 22, 2024 12:34 pm
Vi skal da til at betale lidt mere til de dommere, som vi ifølge Madristas køber :clap: :crazy:





Det der er jo vanvid.. Pinligt for La Liga.
Det spanske fodboldforbund vil gøre alt for at skade Catalonien.
Araujos udvisning mod Psg er helt ok fordi han var den sidste mand men i går hvor Camavinga gøre det samme mod Yamal er der ingen dommer der siger noget.
De er korrupte og de klart favoriserer RM. Derfor vinder Real deres kampe.
MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 578
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
man apr 22, 2024 4:02 pm
Kvoller skrev:
man apr 22, 2024 3:20 pm
Mésqueunclub skrev:
man apr 22, 2024 12:34 pm
Vi skal da til at betale lidt mere til de dommere, som vi ifølge Madristas køber :clap: :crazy:





Det der er jo vanvid.. Pinligt for La Liga.
Det spanske fodboldforbund vil gøre alt for at skade Catalonien.
Araujos udvisning mod Psg er helt ok fordi han var den sidste mand men i går hvor Camavinga gøre det samme mod Yamal er der ingen dommer der siger noget.
De er korrupte og de klart favoriserer RM. Derfor vinder Real deres kampe.
Der er naturligvis ingen på Madridista Der kan se at bolden var i mål :sick:
Tænk hvis det var sket i Barcelona og DERES Mål var blevet underkendt.
Vi havde selvfølgelig bestukket dommeren og det der var værre :thumbdown:
Men kære Putamadridista, jeg ved i læser med herinde og resten af fodboldverdenen kan se hvor pinlige i er :think:
Vi var sikkert ikke blevet mestre alligevel, men vil hellere blive mestre med stil og værdighed.
Take care Culers :clap:

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Iniesta007 skrev:
man apr 22, 2024 5:00 pm
Lopezzz skrev:
man apr 22, 2024 4:02 pm
Kvoller skrev:
man apr 22, 2024 3:20 pm
Mésqueunclub skrev:
man apr 22, 2024 12:34 pm
Vi skal da til at betale lidt mere til de dommere, som vi ifølge Madristas køber :clap: :crazy:





Det der er jo vanvid.. Pinligt for La Liga.
Det spanske fodboldforbund vil gøre alt for at skade Catalonien.
Araujos udvisning mod Psg er helt ok fordi han var den sidste mand men i går hvor Camavinga gøre det samme mod Yamal er der ingen dommer der siger noget.
De er korrupte og de klart favoriserer RM. Derfor vinder Real deres kampe.
Der er naturligvis ingen på Madridista Der kan se at bolden var i mål :sick:
Tænk hvis det var sket i Barcelona og DERES Mål var blevet underkendt.
Vi havde selvfølgelig bestukket dommeren og det der var værre :thumbdown:
Men kære Putamadridista, jeg ved i læser med herinde og resten af fodboldverdenen kan se hvor pinlige i er :think:
Vi var sikkert ikke blevet mestre alligevel, men vil hellere blive mestre med stil og værdighed.
Take care Culers :clap:
Ja vi har jo ifølge kujonholdet betalt dommerne de sidste 18 år. Også i den sæson, hvor real fik alt foræret og straffe i hver anden kamp.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi har de facto betalt til nogen i 18 år..
det er ikke noget nogen bare finder på.
Om det har givet os fordele hos nogle dommere ved jeg ikke.
Men Madrid TV kører en video hver uge inden deres la ligakampe hvor de viser situationer hvor den kommende dommer har dømt forkert (ifølge RMD ihvertald) og det er gået i mod dem.

Logisk nok, kan enhvert liga hold producere sådanne videoer med kommende dommer hvor han har dømt forkert for det pågældende hold. Det kunne vi også selv gøre, med lethed endda.

Det påvirker naturligvis dommeren, især når han dømmer på deres hjemmebane. Hvem gider at blive sat i’køleskabet’ af den indflydelsesrige RMD presse og have en af de mest indflydelsesrige personer i Spanien på nakken (deres president), når de bare kan give fordele til RMD og slippe med modstanderens ret ligegyldige klager, der ofte er små hold uden nogen tv kanal eller indflydelses iøvrigt.

De situationer i går: der kan sagtens dømmes straffe til Vasquez..det er ikke en klar fejl, selvom han klart opsøger det.
Den anden situation: hvis VAR ikke er 100% sikre på at hele bolden var over stregen skal de, som de gjorde, dømme no goal. At vi så bagefter kampen får billeder der viser at den højst sansynligt var over stregen er en anden sag.

Jeg kan ikke få mig selv til at nedgøre deres liga titel for jeg synes de har været klart bedst hele sæsonen, selv efter at de sagde farvel til Benz som netop havde vundet BdOr

Så tillykke til Real Madrid, næste sæson håber jeg at vi qua ny træner og lidt udskiftning kan byde dem bedre op til dans og især håbe at Mbappe finder ud af at den Spanske liga er noget andet end den Franske.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det er altså ikke sandt at Barca har betalt dommere for at dømme Barcas vej. Der er fundet intet bevis for dette.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7246
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Full official VAR conversation for Lamine Yamal's goal:

🗣️ Soto Grado to Gundogan: "We are waiting for VAR, maybe a goal, we are checking."

🗣️ VAR: "The body (of Lunin) is stopped, it covers the body, right? Wait a second. We continue to search for evidence. 360, this angle is not useful. This one also isn't. This one also isn't. This one also isn't. next. This one also isn't. This one also isn't useful.

🗣️ Soto to VAR: "We have no rush, it is a very important decision. No rush. It's a very important decision. We have no rush. All cameras."

🗣️ VAR to Soto Grado: "Cesar, we will resume with a corner kick. We have no evidence that the ball went in. We have no evidence that the ball went in. Corner kick."

[Real Federación Española de Fútbol]

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Antimadridista skrev:
man apr 22, 2024 7:46 pm
Det er altså ikke sandt at Barca har betalt dommere for at dømme Barcas vej. Der er fundet intet bevis for dette.
Det skrev han jo heller ikke
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
man apr 22, 2024 5:42 pm

Så tillykke til Real Madrid, næste sæson håber jeg at vi qua ny træner og lidt udskiftning kan byde dem bedre op til dans og især håbe at Mbappe finder ud af at den Spanske liga er noget andet end den Franske.
Vi får ikke ny træner til næste sæson ;-)

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

whidgee skrev:
man apr 22, 2024 8:44 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man apr 22, 2024 5:42 pm

Så tillykke til Real Madrid, næste sæson håber jeg at vi qua ny træner og lidt udskiftning kan byde dem bedre op til dans og især håbe at Mbappe finder ud af at den Spanske liga er noget andet end den Franske.
Vi får ikke ny træner til næste sæson ;-)
Da vi i Januar talte om at fyre Xavi, var det med en del hvis nu:
  • hvis vi ikke begyndte at spille bedre
  • hvis vi ikke kval til CHL næste år
  • hvis nu vi blev fejre af bordet i CHL
  • hvis nu vi fik endnu en rundbarbering af Real Madrid i Bernabeu
Nu kom Xavi os i forkøbet og sagde selv op, det er kun Xavi der taber ansigt hvis han nu bliver kontrakten ud.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

PeterPedal skrev:
man apr 22, 2024 8:19 pm
Antimadridista skrev:
man apr 22, 2024 7:46 pm
Det er altså ikke sandt at Barca har betalt dommere for at dømme Barcas vej. Der er fundet intet bevis for dette.
Det skrev han jo heller ikke
En bruger skriver ironisk: “Vi har betalt dommerne de sidste 18 år” hertil svares “vi har de facto betalt til nogen i 18 år”

Det kan selvfølgelig være der menes at El regningen er betalt til nogen de sidste 18 år..?

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 am
RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.
Enig og vil også være overkill overhovedet at betale dommere for at få "fordele" med de hold vi har haft fra 2006 og 18 år frem :) Det har slet ikke været nødvendigt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 am
RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.
Det var ej heller det jeg skrev, eller pointen (eller insinueringen om du vil) - det var blot et svar på at en bruger skrev at RMD brugerne påstår at vi har betalt for dommerhjælp i 18 år.

Vi *har* betalt i 18 år til nogen (indenfor dommerstanden) - og jeg skriver - om det har givet os fordele, ved jeg ikke.

Jeg skriver dernæst at RMD bruger video inden deres kampe til at lægge pres på dommerne.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 23, 2024 9:36 am
Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 am
RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.
Det var ej heller det jeg skrev, eller pointen (eller insinueringen om du vil) - det var blot et svar på at en bruger skrev at RMD brugerne påstår at vi har betalt for dommerhjælp i 18 år.

Vi *har* betalt i 18 år til nogen (indenfor dommerstanden) - og jeg skriver - om det har givet os fordele, ved jeg ikke.

Jeg skriver dernæst at RMD bruger video inden deres kampe til at lægge pres på dommerne.
Ultimativt skriver du det jo som modsvar til at det skulle være absurd at vi/Barca skulle ha købt os til fordele, ergo må det jo være en (din) melding i opposition til meldingen der svares på!

Det er ikke engang klarlagt nøjagtigt hvad de betalinger indebar. Så alene det at tale om fordele eller ej, er jo at forestille sig noget, der ikke (pt) er belæg for.

Som sagt, hverken dom eller påbegyndt sag foreligger, så reelt er det ikke mere end jeg tror dit og jeg tror dat, så længe der ikke ligger uomtvistelige data eller en decideret dom.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster